Love can't die

68 3 1
                                    

PÅ FERIE MED VENNER TIL MEXICO

(Harrys pov)

-Er du snart ferdig med å sminke deg? ropte jeg til Dana.

-Snart, men jeg må bare velge i mellom noe ting, ropte hun tilbake.

-Ok, men fort deg, vi må hente de andre etterpå, ropte jeg.

-KK, svarte hun.

Dana er 18 år og har en tvilling søster som heter Lina. Hun er veldig søt uten sminker, men når hun smiler er hun perfekt. Hun er forferdelig søt når hun lager kysse leppene. Hun er morsom og oppføre seg som om hun bestemmer over huset og meg. Jeg lar nesten ingen gutter til å snakke med henne fordi hun er alt for meg og jeg kan virkelig ikke miste henne! Tenk om det skjer en dag??!!!!

Dana er et sjeldent navn, men det utalles (Deina).

Dana har en tvilling søster (Lina) og en store søste (Tiana) som er 20 år.

Lina er veldig glad i Niall og Tiana er like morsom og rar som Louis.

I dag skal jeg og Dana reise til Mexico med de andre vennene mine. Det blir sykt gøy. Det skulle liksom være en date, for meg og Dana, mens de andre deiter demmes kjærester.

-Dana, du har brukt 2 timer der inne, er ikke du ferdig? ropte jeg.

-Vel, snart men hjelp meg Harry! ropte hun tilbake.

-Med hva da? spurte jeg.

-Hjelp meg å velge i mellom de to jakkene! ropte hun.

-Okyyy, snakket jeg stillet for meg selv.

Jeg gikk inn mot rommet, og der stod hun med to jakker med samme røde farge.

Hun så forvirret ut, når hun ser på jakkene.

Wow hun var nydelig.

-Hva? sa jeg med et spørrande ansikt.

-Hva skal jeg ha på meg? spurte hun.

-Hva da? spurte jeg.

- Dissen to jakkene, svarte hun.

-OMD-DOG de er jo begge røde og er prikk lik, svarte jeg.

-Noppe, den ene har 4 ekstra knapper mens den andre har 4 mindre, sa Dana.

-Tuller du? sa jeg.

-Bare velg en, sa hun og tok dem opp.

-Den med flere knapper, sånn at du blir varm og goooooddd, sa jeg langt og smilte.

-Haha, ok. -Du er flink til å velge i mellom ting, beste Harry, sa Dana og ga meg en klem.

Jeg tok på ryggen hennes og hun tok armene rundt halsen og vi kyssa lett.

-Du er sykt smexy, sa jeg til Dana.

-Haha, tja, smexy jenter som ikke kan velge klær ja, svarte hun og lo.

Jeg tok armen opp for å kjekke kl.

-Wow, klokka er mye, vi må hente de andre, ropte jeg og Dana slapp meg og tok bagasjene opp.

(Louis pov)

Jeg satt i stua og så på TV med et skål frokostblanding. Jeg hørte noen gikk ned trappa.

Der kom hun Tiana med en pysj. Hun gikk mot kjøkkenet og leitett etter noe ting.

-God morgen kjære, sa Tiana.

-Morn morn, men bare som du vet er det dag nu, sa jeg og lo.

-Hahaha, veldig morsom, svarte hun og sprang i mot meg og hoppet på meg.

Love can't dieWhere stories live. Discover now