Turatselli jänesed

1.1K 99 14
                                    

Istusime hetkel Keity ja Lexaga mu voodil ja vaatasime filmi, täpsemalt siis "Fifty Shades Darker".
Kell oli tegelikult juba 3 öösel ja me peaksime juba ammu magama, kuna homme on ikkagist kool jne aga ausaltöeldes polnud meil üldse und.

Tegelikult mul veidi isegi oli aga need kaks mu kõrval olid nagu turatselli jänesed. Seda tänu alkoholile, nad loopisid üksteist patjadega ja naersid nagu hobused, kes on vist üledoosi kätte suremas.

Lõpuks tuli neil idee minna Keity juurde, kuna väidetavalt pidid poisid täna seal ööbima. Nende poiste all mõtlen ma siis Jasperit ja Kiani noh Henry on seal ju nagunii.
Ma isegi ei tea miks, kuid ma nõustusin nendega, niisiis panime me kiirelt oma tossud jalga ja jooksime nappide riietega mööda tänavaid Keity kodu poole, ma tean me olemegi pooletoobised hahah.

Maja ette jõudes tegi Keity vaikselt ukse lukust lahti ning me Lexaga järgnesime talle nagu kaks pardipoega ema järel paterdades, kuid ilmselgelt olid need pardid kuskilt siidrit saanud.

Äkitselt koperdasin ma aga Lexale otsa, mille peale ta koheselt lõugama pistis "Tavia! Äua sa oled nagu konn".

"Oot sa võrdled mind Mariiga? Tnx sõbranna!" sain ma pahaseks, tegelt ka ma pole ju selle konna moodi.
Isegi kärnkonn on pandavam.
Okei ma läksin vist veidi liiale hahah.

"Olge vait nad magavad! Me saame neid ehmatada" tõusis Keitys äkitselt elevus.

"Ojaaa...mul on idee!" pistis Lexa lõugama, mille peale me Keityga ta suu kinni lõime, kuid siis naerma hakkasime.

Hiilisime vaikselt kööki ning haarasime kapist paar potti, panni ning siis mõned lusikad. Seejärel hiilisime taas elutuppa, kus nad kolmekesi magusalt magasid, seisime ühele diivanile ja oh...õudust.

Selle kolina ja lärmi peale, mis me tegime ärkasid nad silmapilkselt üles, ma isegi ei oska kirjeldada, kui segaduses ja kurjad nad olid aga see-eest oli meil liigagi lõbus.

Henry pov
Ärkasin ehmatusest, kuna kuulsin mingit suurt lärmi, hetkeks arvasin, et meil on vargad, kuid nende asemel nägin ma hoopis kolme ääreni purjus tüdrukut, muide kellest üks oli veel minu oma.
Jep ma polnud teda küll veel enda omaks küsinud aga siiski.

"Mis te teete?!" karjus Jasper patju oma kõrvadele surudes.
Õnneks lõpetasid tüdrukud selle peale oma hiilgava kontserti ära ning istusid siis diivanile, endal kõhud naerust krampis.

"Kell on pool 5, hullud olete või?" oli Kian ikka pahane. Ma ütleks, et nad pole enam hullud vaid lausa segased.

Istusime veidi ja rääkisime veel juttu, kuniks Lexa diivanile magama jäi. Keity oli juba ammu oma tuppa kooserdanud ning Jasper magas kah suu ammuli.

Otsustasin Tavia enda tuppa viia, kuna seal oleks tal kindlasti mugavam, sättisin talle veel teki peale, kui ta äkitselt püsti tõusis ja jooksuga vetsu poole suundus. Mis tal nüüd hakkas?
Arvatavasti lõi juba pohmakas välja või midagi.

Octavia pov
Arvasin tegelikult, et Henry saab mu peale kurjaks, kuna tavaliselt ei meeldi talle see, kui keegi ta und segab.
Aga noh ta oli hoopis nunnu ja tassis mu enda tuppa, pani isegi teki peale. Kurat ja just sel hetkel pidi mul halb hakkama, jooksin kiirelt vetsu, et oksendada.
Varsti tundsin oma seljal üht sooja silitavat kätt, mis haaras mu juustest, et need mulle näo ette ei tuleks.

"Kõik korras?" küsis Henry muretsevalt.
Noogutasin talle vaid pead ning läksin oma nägu ja hambaid pesema, see tehtud pugesin Henry kaissu.

"Octavia kas sa tead ka, kuidas mul sinuga vedanud on?" sõnas ta mu juukseid silitades ning tegi mu laubale ühe õrna musi.

"Minusuguse hulluga või, kes tuleb keset ööd ajab su üles ning siis oksendab su vetsus paar minutit, et oma pohmakat leevendada" hakkasin ma naerma.

Nüüd hakkas Henry juba samuti naerma "Aga see just su eriliseks teebki" kõdistas ta mind.

Selle kõdistamise peale tundsin järsku, kuidas ma taas oksendada tahaks ning jooksin ruttu vetsu, toast oli veel kuulda Henry naeru.

14.48
Ärkasin mingi toidu lõhna peale, vaatasin hetkeks kella ja sain vist šoki.
Ma ei jõudnudki kooli.
Võtsin kapist ühe Henry valge särgi ning kõndisin alla korrusele, kust tuli ka see toidu lõhn.

"Hommik unimüts!" hõiskas Jasper laua tagant.

"Sullegi, kuid miks keegi koolis pole?" olin ma segaduses aga õnneks oli Lexal mu küsimusele juba vastus olemas.

"Me magasime sisse" sõnas ta rahulikult oma omletti edasi süües. Nojah nüüd tuleb emale hea seletus leida.

Omletid olid mega head, realselt ma abielluks selle inimesega, kes need tegi.
"Kes süüa tegi üldse?" küsisin siis huviga kuna mõtlesin peas, kes mu abikaasa sel juhul oleks.

"Mina, kas maitseb?" sõnas äkitselt Henry isa kööki astudes.
Ehmusin hetkeks ära, sest lootsin siiski, et need Henry tehtud aga nojah pulmad jäävad siis ära hahah. Mu aju on ikka ilge jobu.

Tänasin veel Sebastianit maitsva toidu eest ning tuterdasin üles Henry tuppa tagasi.
"Hei!" tervitas Henry mind oma sooja, kuid samas märja kallistusega, kuna oli just pesust tulnud+tal polnud särki seljas. Ta nägi lihtsalt ülihea välja.
Kallistasin teda kõvasti vastu ning hüppasin siis voodile pikali.

"Ma ei suuda valida millise pildi ma instasse panen" mossitasin ma voodil ja keerasin end tekkide sisse rulli.

"No tule ma aitan siis sind kolme aastane" hakkas Henry naerma ning tõmbas mult teki ära.
Ta vaatas hetkeks mu pilte, kuid valis siis neist ühe välja ning postitas selle ise instasse.

📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷

📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

octavyeah

"Minu printsess👑-Henry"

217 likes

3 comments

jaspeeer: Üüü....😋

queenlexa: Millal ma pulma kutse saan?😄❤

octavyeah: 😊@jaspeeer, sa ei saagi😜@queenlexa

📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷

"Ma peaks tegelt koju minema" sõnasin ma end voodist välja ajades.
Kuna mul riideid polnud, ma mõtlen jopet või nii, siis andis Henry mulle enda pusa ning sõidutas mu koju.

Õnneks oli täna reede ehk siis homme pole kooli ja see on lihtsalt super. Koju jõudes avastasin, et olime siin eile Lexa ja Keityga ühe paraja segaduse korraldanud, niiet hakkasin koheselt koristama.
Kui toad korda sain käisin veel pesus ning kobisin magama, kuna ausaltöeldes pole mul just kõige parem olla.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Vabandan juba ette, et ei ole saanud pikalt uut osa teha, kuid vähemalt sain selle täna valmis ikkagi.
See pole ka nii pikk, kui tavaliselt aga loodan siiski, et see teile meeldib.
Kui meeldis siis kindlasti ärge unustage vote'da ning võite ka kommenteerida mingeid ideid järgmisteks osadeks.

Seniks bye!💖













Lask, Mis Ei Tapnud✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora