completed

881 33 3
                                    

#YouAndMe
#silentkiller

Sblm sy ksi mula..ni story adalah dri kwn sy sndri...tapi sy reka2 jg yg lain..nama /tempat pn bgtu jg kio .mmndgkan dia request jg sy buat lobstory bdsarkan crta dia,so sy rsa sy ptut buat. ..ti tuttt...

Part 1

u by my side that how I see us....
I close my eyes and I can see us....��

Kmi dance slow sma c dach...sy tgok muka dia no feeling...dia pun mcm no feeling jg sma sy...huh!!!!!...lantak la!!!

Flashback 3 month lalu...

"Ko btl2 ka trima tunang tu lelaki...??"c mira tnya...

"Ya"

"Ko pnah jmpa???"

"No.."

"Buduh!!!"c mira kepanas...

"Ya...iya..."sy ambil tu batu2 sy buang dsungai...pluk!!!!

"Takkan ko frust smpai ko mau btunang sma someone yg ko xda feeling..."c mira bdiri...

"Sy mau c kiko myesal...."

"Menyesal apa lgi..terang2 dia sd curang smpai bunting tu pmpuan...ko jgn ksi rosak hidup ko chika"

"Sbb tu sy mau ksi tgok dia sy sd move on...btunang dan kwin mcm dia jg"

"Sott!!!mls sy sma ko ni...sd 4 bulan ko mcm bukan kwn sy..gila2"c mira jln ksi tggal sy. ..esok family c dach dtg antar tunang...sy sda terima sbb kaka sy sma kaka c dach yg ksi jodoh kmi..mmg xda pnah kmi bcakap mahupun jumpa...

����tertekan sy c kiko tiba2 nda contact sy sjak p singapore...bila dia balik 4 bulan lalu,trus dia kwin sbb bunting tu pmpuan. .dia xda break up sma sy tapi dia biar ja sy....huh!!!jnji manis mu kiko bgus buang dparit..

Flashback end..

Kmi bsuap2 kek, bgambar then gitu2 ja.....klu kira sy kna c dach baru ja 1 bulan sbb kmi jmpa time try baju...cpt kmi kwin kan..c dach busy bha knun biasalah bisnesman knun��...tu lah kna buat cpt2..

Slpas hbis tu mjlis..sy naik atas...sy tdur sna bilik kaka sy...ketawa2 kaka sy...
"Ai p dekat laki ko!!!'

"Budu...sy mna mau.."

"Ko tau ka ko isteri urg.."

"Tau la bha.."

"Jdi...apa ko tggu shuh!!!p tdur sna bilik...lgpun bsuk ko ikut sd dia"mghalau sd kaka sy..

"Ai...knpa pula Sy ikut dia???"

"Talingung btul ko...sda kwin mstilah ikut laki..."sy tpksa bawa bantal dan kumut(slimut)sy p bilik sy...xda c dach...yes sy tdur...tapi xdapat tdur,sy takut c dach msuk n then dia buat sesuatu sma sy..oh no!!!tdi sy nmpk dia pgang2 tin beer..mabuk nende dia tu...aduii..mna sy mau tdur ni arh...fikir pnya fikir sy p sna bilik mama...bila mama nmpk ja sy bawa2 bantal,kna halau p bilik balik��...sy ada satu idea..��.sy tdur dbawah katil tpi sblm tu sy sapu then sy mop2 dlu. .bila sy bwa tu pnyapu sna dapur trus kaka sy nmpk. .

"Ewah...ksi bersih bilik ka???ngam"bgtu la tgan dia...mnta pujik...

Trus sy msuk bilik then sy tdur dbwah katil..mmg nda luas tpi apa buli buat dri kna rogol kan...k mula la sy tdur tu....kihoii!!!..

Bila sy bgun bsuk2,thantuk2 sy..lupa sy tdur dbwah katil bha...sy tgok tu tilam xda org...bila sy kluar sy nmpk c dach sna living room msih kogoruk..rugi sja sy tdur dbwah katil...budu2...klu sy tau dia tdur dluar,siok2 sd sy tdur dkatil bha...

Sy p mndi then sy breakfast...bapa susi2 sd telinga sy...
"Ko sd kwin...jga adap ko..jga kperluan laki ko..bukan ko buat cara ko druma..bgun makan tdur!!!"c bapa ckp...dess...slma ni sy mau smbung sikul pn xda kna ksi,sy mau krja pun xda jg kna ksi benar...drg ckp sy pmpuan..blajar tggi2 pun ttp druma jg...kolot btl..nsib sy rjin tanam2 balatung sna blakang rumah...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 10, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

you and me( completed)Where stories live. Discover now