NARUTO

544 5 6
                                    

Bir zamanlar japonyada Konaha(yaprak) isimli köy vardır. bu köye Kyuubi (dokuz kuyruklu seytan) isimli devasa dokuz kuyrugun olan devasa buyuk bir tilki saldırır. Köyü korumak ise ninjalarin elindedir.O zamnlar 4 buyuk hokage (sehrin en guclu ninjalardir ayrica köyü yonetirler.ama hokageyi halk deyil bir konsey secer) vardir ve köy onlardan sorulur. en gencleri 4. hokagedir. minato uzumaki. ona sarı simsek de derler. o ve karisa Kushina köyü kurtarmak icin atilirlar ancak bu ciftin bir bebekleri vardir. uzumaki Naruto. naruto annesinin kucagindadir. neredeyse tum shinobi ler yaralanmis ve ya olmustu. minato kyuubiyle olumcul bir dovuse baslar. kyuuby minatoya kuyruklarindan biriyle vurdu ve minato yere dustu. kyuubi minatoya saldirmak icin hazirlaniyordu. minato olecekti. kyuubi zipladi ve minatonun ustune atladi. o sirada kushinanun sirtindan zincirler cikar ve kyuubiyi yakaladi.minato"ku..kushina " dedi. kushinanin agzindan kan akti. naruto kushina nin yaninda yerdeydi. minato narutonun karnini acti . " o o bunu kaldiramaz " dedi kushina. " bunu biliyorum o yuzden tamamini muhurlemiyecegim " dedi ve muhurlemeye basladi. muhurleri bitirdiginde kyuuby yavas yavas narutonun karnindan iceri girdi ve narutonun kardinda bir sekil olustu. kyuuby narutonun icine muhurlenmisti. o artik canavar cocuktu...
umarim begenmissinizdir. yeni bolum yakinda gelir

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 18, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NARUTOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin