GÜNEŞİ BEKLERKEN-ZEYKER ÇİFTİNİ YAZIYORUM. İZLEYENLER BİLİR ZATEN. BENDE BUNU YAZIYA DÖKMEK İSTEDİM :)
-Hayır! Gelmicem. Ben burda kalıyorum anne.
-Zeynep kızım hadi! Bak sen böyle inat ediyosun ama oraya gidince öyle güzel bir yaşamımız olucak ki. Kolejde okuyacaksın, güzel bir şehir, güzel arkadaşlar, herşey elinin altında olacak! Hem Jale teyzende sana çok yardımcı olur şehri tanımak açısından!
-İstemiyorum tamam mı anne! O tikicanlarla aynı okulda okumak ta istemiyorum. Sadece bu ağaçta oturmak istiyorum!
-Tiki ney?
-BOŞVER ANNE NEYSE SANA İYİ YOLCULUKLAR.
-Zeynep! Hadi otobüsü kaçırıcaz.
-Valla ben gelmiyorum sen naparsan yap.
-İyi bende böyle beklerim seni.
................................................
Zeynep hadi bak otobüse 5 dakika kaldı yalvarırım güzel kızım bir kerede vazgeç şu inadından!
-Hayır!
-İyi Zeynep hanım ben gidiyorum sende naparsan yap.
-Hoşçakal.
DEMET OTOBÜSE BİNER, ZEYNEP HEMEN EŞYALARINI TOPLAR OTOBÜSÜN ARKADASINDAN KOŞTURMAYA BAŞLAR VE OTOBÜSÜ DURDURUR, ANNESİNİN YANINA GEÇER. ANNESİ ZATEN KIZININ BUNU YAPACAĞINI BİLİYORDU, GÜLDÜ VE KIZINI ÖPTÜ.
-Ah benim inatçı keçiiim!
-Off
-Ne offf
-Neden gidiyoruz ki?
-Annecim anlattım ya
-............
İSTANBULA VARILIR, JALE'NİN EVİNE GİDİLİR.
-Hoşgeldiniiiz!! güzellikler! Demet! canım arkadaşıım iyi ki geldiniiz. Zeynepcim gell buraya kuzuum!
-Jale teyzeciiim!
Demet: Canım arkadaşım benim seni çok özledik, çok teşekkürler buraya çağırdın bizi.
Jale: Siz benim hayatıma heyecan katacaksınız. Zeynepcim sende SAYER kolejini çok seveceksin inan bana.
Zeynep: İnşallah...
SAYER KOLEJİ İLK GÜN
KEREM SAYER: OKULUN SAHİBİNİN OĞLU. TÜM OKUL ONDAN KORKUYOR. EGOSU TAVAN YAPMIŞ YAKIŞIKLI BİR OĞLAN.
BARIŞ ERDOĞAN: KEREMLE KARDEŞ GİBİLER. KEREM'LE KIYASLANIRSA DAHA BİLGİLİ VE İYİ HUYLU BİRİ. UZUN BOYLU BİR OĞLAN. MELİS'E AŞIK.
MELİS GÜZEL: MELİS KEREM'E AŞKTAN ÇOK TAKINTILI BİR KIZ. FAKAT BARIŞ'IN ONU SEVDİĞİNİ BİLMİYOR. GÜZEL BİR KIZ. GENELLİKLE DİLAN'LA TAKILIR. BAZENSE KEREM'İN PEŞİNE TAKILIR.
Bakalım Zeynebin SAYER KOLEJİNDE İLK GÜNÜ NASIL GEÇECEK?
BİR DAHA Kİ BÖLÜMDE GÖRÜRSÜNÜZ. BU BENİM İLK YAZIMDI. ASLINDA GÜNEŞİ BEKLERKEN'İ YAZIYORUM FAKAT KENDİME AİT FARKLI YAZILARIM DA OLACAK.HOŞÇAKALIN.