Deci,nu știu dacă sa mai postez,abea de vad ca citește cineva si imi ia ceva timp sa scriu ceva.
Lectura plăcuta,nu știu dacă sa o mai continui oricum.Si...planul a început!
Tirul a ajuns iar doi din oameni mei s au făcut văzuți in aria lui.Exact,Acum Gașca lui Harry,poate va pleca.
Planul era ca tirul sa ajungă la sediu fără sa oprească nici unde.Drumul era : Iei marfa,duci la sediu marfa.
Dar mi am pus oamenii sa se oprească in mijloc, si acum,nu sunt sigura dacă vor pleca,m-a fac văzuta si merg ca o felina iar Capul lui Harry din mașina se vede cum imi urmărește fiecare mișcare,ar trebui,el imi vede spatele,nu si fata.
Ii fac semn lui Dean sa imi dea cheile mașini mele.
M-a duc la tir,urc si ii dau banii șoferului, e cam greu sa treci de vama.
Harry da sa pornească motorul si sa plece,hmm,interesant,tocmai ce Dimitrii a pus mini țepi care desumfla rotile oricărei mașini.
I am soptit ceva soverului de tir si apoi a început toată zarva..Harry's POV
'Ai spus ca nu vine nimeni,dar cred ca a venit cu toată șatra tirul asta nenorocit!'
'Harry,calmează te,chiar dacă pierdem transportul,mai avem si alte cai prin care sa ne răzbunăm!'
'Dacă pierd transportul,nu..nu i-l voi pierde!' Tip eu la el.Doamne!bine ca mașina e izolata fonic și nu sa auzit pana acolo..