Kapitola 1: Nedočkavost

189 17 5
                                    

Noc byla chladná a větrná. Na poli v Nevadě se klasy kývali sem a tam. Měsíc nesvítil, a proto byly hvězdy vidět o něco lépe než jindy.

Pak se ze tmy vynořilo jakési vznášedlo. Přistálo na traktorem vyježděné mýtince a najednou tam stál minimálně patnácti šestnácti metrový bot s rudýma očima a mohutným tělem.

,,Kde sakra vězí...?!" zavrčel. V obilí se ozval zvuk motoru a po chvilce na stejnou mýtinku vyjelo sportovní auto. Také se přeměnilo na robota, sice ne tak velkého a mohutného, ale s očima stejně rudýma a zlověstně planoucíma. Usmál se a aniž by od toho druhého odtrhl oči, vysmekl malou úklonu.

,,Jsem tady, můj pane." řekl. Ten větší se na něj povýšeně podíval:

,,Máš to?" menší si od opasku odepnul lahvičku plnou zářící fialové tekutiny a podal jí svému veliteli.

,,Po dobrém to nešlo, ale mám to." velikán si od něj lahvičku vzal a začal si jí prohlížet. Všiml si těch několika škrábanců na skle a našel i malou prasklinku.

,,Řkal jsem, abys s tím byl OPATRNÝ, Starscreame!" vyjel na toho menšího. Bot zvaný Starscream couvl.

,,Lorde Megatrone, nebylo snadné to získat, a pokud smím dodat, byl jsem NANEJVÝŠ opatrný!" Megatron se na něj ještě naposledy pobouřeně podíval a zase si začal prohlížet fialovou tekutinu v láhvi.

,,Musím ale říct, že jsi toho přinesl dost. Teď tady konečně můžme zahájit těžbu, aniž by nás někdo vyrušoval." Starscreamovi se z tváře vytratil veškerý úsměv a vystřídala ho nervozita. Megatronovi to neušlo.

,,V tom je - ehm - jeden háček, můj pane." Megatron nechal ruku s lahvičkou klesnout dolů a očima provrtával Starscreama skrz na skrz. Jeho slova, mu radost neudělala.

,,Háček?" zopakoval po něm.

,,Zjistili jsme - já jsem zjistil - že se na téhle planetě schovávají Autoboti." oznámil Starscream. Tohle Megatronovi zaselo do tváře zlověstný úsměv. Konečně šance. Konečně ho může zničit!

,,Kde?" vyzvídal dál. Starscream polkl.

,,To, je stále nejasné, pane." Megatron sevřel ruku v pěst, připravený Starscreamovi vrazit jednu do obličeje za jeho neschopnost, ale udržel se. Místo toho k němu jen přišel blíž a zadíval se mu do vyděšeného obličeje. Chytil ho pod krkem.

,,Jestli to nevíš, tak to být tebou rychle zjistím." řekl, skoro šeptem.

,,Jestli tady je i Prime, chci do rána vědět jeho polohu!" pustil ho a poodešel.

,,Smím nějak pomoci, lorde Megatrone?"

,,Přestaň se vnucovat a najdi jejich loď.! Megatron se otočil na znamení, že už nehodlá o ničem víc mluvit. Starscream se znovu uklonil:

,,Jak poroučíte, můj pane." a s těmito slovy vyskočil, ještě ve vzduchu se transformoval na stíhačku a zmizel ve tmě.

Ano, Optime. Já jsem nebezpečný. říkal si Megatron v duchu.

Můžeš se schovávat jak chceš, já tě vždycky najdu. Ha, jak ironické. Před několika cykly to bylo naopak, nebo ne? MY jsme se ukrývali. Zahnáni do kouta, vámi. Autoboty. Potom jsem ale přišel já a zařídil, aby každý Autobot byl zatčený, nebo zabitý. Včetně tebe. A já se k tobě dostanu. I kdyby to mělo znamenat zabít muže, ženy i děti, kteří by mi stáli v cestě. Zničím tě. A taky všechny ostatní Autoboty. Padnete a s vámi i tahle špinavá planeta!


Transformers Prime: Tajemství Planety ZeměKde žijí příběhy. Začni objevovat