**Harry szemszöge**
Le parkoltam az étterem előtt,majd segítettem ki szállni az én kis hercegnőmnek.
-Auch.-kiáltott fel,egyből rá kaptam a tekintetem. Nagyon féltem őt ,mert itt biztosan lesznek újságírók,akik ki forgatják a múltam. A magassarkúja be akadt valamibe és meg ütötte a lábát.
-Jól vagy kicsim?
-Igen , de neked nem itt jár az eszed.-tette szóvá a figyelmetlenségemet.
-Ne haragudj.
-Nem haragszom, Hazz. De miért figyelsz mindenhova mint egy rögeszmés??
-Semmi, csak féltelek. És ebben a ruhában csak én szeretnélek látni.-kacsintottam rá, és vicceltem el a dolgot.
-Hülye.-kacagott fel jóízűen.
Előre mentem,és ki nyitottam neki az ajtót ,mint egy udvarias ember.
-Ahw, de cuki vagy . Mondta mosolyogva ,és adott a számra egy lágy csókot .
El pirultam tettén.
Körül páztáztam szememmel a helyet ,hogy van -e itt ismerős,vagy újságíró. De szerencsémre ,egyet sem láttam.
Az anyukája már várt minket egy asztalnál,ahogy oda értünk felállt és megpuszilt bennünket. Nem hittem volna,hogy jóban leszünk.....
-Sziasztok,gyerekek.
-Szia anya .
-Helo, Nati
-Üljetek le.
Oda jött egy nálam fiatalabb fiú pincér. Aki állandóan Sofit figyelte,de ő rá sem hederített.
A kezem rá raktam a combjára , és ott is pihentettem.
-Szivem, ki megyek a mosdóba,oké? -mondta szerelmem.
-Rendben,de siess vissza . Leheltem ajkaira egy lágy csókot , és távozott.
Itt még nem is gondoltam volna,hogy ez lesz az utolsó csókunk.****Ne haragudjatok, hogy nem hoztam tegnap részt,de nagyon fáradt voltam, és időm sem volt.
+egy résszel kárpótollak titeket ,estére. Puszi ,xoxo ****
DU LIEST GERADE
Love is our destiny. (H.S)
FanfictionSofia élete megváltozik, miután találkozik Harry-vel. Bele szeret? Harry viszonozza a szerelmet? Miért pont ő? Szerelem a végzetünk. (+18) Olvasd el!