4. ik wil weg!

597 35 21
                                    

Link p.o.v

Het is 03:00 en ik hoor de deur keihard dichtslaan. Bang kruip ik verder onder mijn dekens. Ik hoor mijn vader schreeuwen, hij is vast weer dronken. Het is even stil maar dan hoor ik luid rustige stappen op de  trap. Ik hoor mijn vader mijn naam roepen "link!" , als ik naar rechts kijk zie ik mijn deurklink bewegen. Ik hoor een harde klap en mijn deur vliegt open. Mijn vader stormt binnen en ik gil heel hard "Ga weg laat me met rust". Maar hij luistert niet, hij komt steeds dichterbij en opeens voel ik een harde klap in mijn gezicht. Een traan loopt langs mijn wangen naar beneden. De plek waar mijn vader mij geslagen heeft Brand nog steeds."ik wil weg!" Riep ik huilend naar hem. Hij draait zich in een keer om en ik voel een vuist tegen mijn ribbenkast aankomen. Het deed pijn  en ik begon alleen maar harder te huilen. Ik kreeg moeilijk lucht. Ik deed mijn hand bij mijn ribbenkast en voelde dat het bloedde.  Waarom? Waarom is mijn vader een alcoholist?. Hij liep weer de kamer uit. Ik hoor mijn moeder huilen op  de trap, waarom deed ze niks? Verdien ik dit? weten ze dat ik... .Nee link stop! Dat kunnen ze nooit weten je hebt ze niet  eens verteld. Alleen mijn vrienden en andere schoolgenoten weten het. Bang pak ik mijn telefoon en bel ik een vriend van me:

???: link wat ik is er waarom bel je me
Link: pascall help ik wil  weg hier.
Pascall: was je vader weer...
Link: ja, ik wil weg pascall help me. Kan ik naar jou toe komen?
Pascall: ja mijn ouders zijn toch een week naar Spanje. Je kunt wel even twee dagen logeren.
Link : dankje pascall. Kun je naar Me toe fietsen mijn vader heeft mijn fietssleutels.
Pascall: ik ben er zo snel mogelijk!

Pascall hing op. Pascall is de enigste die weet dat mijn vader een alcoholist is. Ik heb niet veel tijd, pascall kan er elk moment zijn. Ik trok snel mijn trainings broek aan en een shirt. Zachtjes pakte ik een tas en deed er wat kleding in ook pakte ik mijn laptop,telefoon oplader en camera in. Ik trok mijn schoenen aan en liep voorzichtig de trap af. Ik liep naar buiten en ging op de stoep zitten wachten op pascall.

Jeremy p.o.v

Ik schiet wakker en begin te huilen. Meteen stormt mijn moeder de kamer binnen en vraagt wat er is."i-ik had een nachtmerrie" stotterde ik. "waarover" Vroeg mijn moeder bezorgt. "Over die jongens, ze waren me weer aan het pesten en slaan" zei ik. Ik keek naar het litteken op mijn hand, die zit daar omdat die jongens in me hand hadden gesneden met een mes. "Doe maar rustig lieverd, we zijn verhuisd ze kunnen je niks meer doen" zei mijn moeder geruststellend.
Opgelucht keek ik haar aan. "Dankje mam" fluisterde ik. En ze verliet mijn kamer weer.

Moeder jeremy p.o.v

Het is toch te erg voor woorden.ze hebben mijn kind beschadigt! Het is gewoon een blijvend litteken die hij altijd met zich mee zou dragen. En dan bedoel ik niet die ene op zijn hand, nee ik bedoel die in zijn herinnering. Waarom moet je iemand pesten omdat hij/zij anders is? Wat maakt het uit dat hij kleiner is? Waarom maken we mensen belachelijk Omdat ze kleiner zijn, dikker, dunner, Turks, Nederlands? Laat iedereen gewoon in zijn waarde! Een traan rolt over mijn wang. Terwijl ik nog steeds denk aan wat ik net benoemd heb val ik rustig in slaap.

Jeremy p.o.v

Ik pakt mijn fles en dronk er een grote slok water uit. Ik ben nog steeds geschrokken van mijn nachtmerrie. Ik loop naar mijn raam en maak het open. Ik ga in de raamopening zitten en kijk naar buiten. Ik zie daar iemand zitten aan de straat.  Het is een jongen en hij heeft een tas bij zich. Wie zal dat zijn? Vraag ik mezelf af. Als ik nog een keer goed kijk zie ik dat het link is.  Op het moment dat ik zijn naam wilde roepen komt er een jongen aanfietsen. Hij komt me bekend voor, hij was op het dhd kantoor  een paar weken geleden! Ik zie dat hij voor link stopt en link een knuffel geeft. Ik zie link zijn tranen wegvegen. Ik krijg een jaloers gevoel, ik doe weer het raam dicht en ga op bed liggen. Wat  zou er met Link aan de hand zijn? Met die vraag in mijn hoofd val ik in slaap.

Link p.o.v

Ik zit achterop bij pascall, eindelijk weg hier. Ik haal mijn shirt omhoog en zie de wond nog bloedde.
We zijn bij pascall aangekomen en ik loop naar binnen. Pascall ziet mijn wond bloeden  zonder iets te vragen dept hij er al een nat doekje op. Pascall weet dat ik homo ben. Maar gelukkig vind hij het niet erg maar leuk. Pascall valt gewoon op meiden. Hij denkt dat hij ariana grande kan krijgen. Bij die gedachten krijg ik een lach op me gezicht. Pascall heeft al een bed voor me klaargelegd. "Ik ben moe, ik ga slapen" zei ik gapend tegen pascall. Hij knikte en ging ook naar bed.

Jeremy p.o.v

wat heb ik slecht geslapen zeg! Ik pak mijn telefoon en app milan.

Jeremy: Heey Milan. Ik heb een vraagje wil je misschien de nummers van link, Joost en harm sturen?
Milan: ja is goed :)

*milan stuurt nummers *
Jeremy: thanks mann.

Ik maak een groep aan en vraag of hun vanavond weer wat willen doen.
Al snel krijg ik reactie van harm en Joost ze zeggen allebei ja. Ik sluit WhatsApp af. Ik neem snel  een douche. Ik heb mijn muziek nog aan staan. *zet nu de muziek aan als je wil maakt het wat interessanter*.Als ik terug in mijn kamer komt valt mijn oog op het tafeltje. Op dat  tafeltje staat een foto op die foto staat zijn opa. Ik loop richting het tafeltje en ga ervoor zitten. Ik kijk nog iets langer  en barst met tranen uit. "Ik mis je opa, ik word nu niet meer gepest ik heb zelfs vrienden. Ik hou van je opa". Snotterde ik. Ik stak de kaarsjes aan die erbij stonden en ging weer op bed liggen. Mijn gedachten gingen naar link. Snel keek ik of link had gereageerd. "Yesss" riep ik hard. We blijven  vanavond ook bij Joost slapen.

Link p.o.v

Ik kijk op mijn mobiel en zie een appje van jeremy. Ik open hem, er stond In " heey Link zou je mij weer kunnen ophalen vanavond?" Ik kreeg een glimlach en typte jaaa terug. Ik bedankte pascall en liep naar huis. Ik pakte mijn fiets en liep met de fiets in mijn hand naar jeremy toe.

Yaaa deel 4 alweer. Ik ben tot nu toe heel erg tevreden met het boek laat me weten wat jullie ervan vinden ♡ (1157 woorden)

Een blijvend litteken! [Voltooid❤]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu