Η Βενιτα είναι ένα κορίτσι με πολλά όνειρα και στόχους
Ένα από τα όνειρα της είναι να πάει στην Κορέα και να γίνει ένα διάσημο πρόσωπο της μουσικής
Ασχολιται με την μουσική πολύ καιρό ,ιδιαίτερα με την κορεατική ποπ,μπορεί να ακούσει και να παίξει με την βοήθεια ενός μουσικού οργάνου (τσέλου ή πιάνου) ένα κορεάτικο τραγούδι.
Τα αρνητικά σχόλια των συμμαθητών και των αγαπημένων της προσώπων την κάνουν μέρα με την μέρα να αμφισβητήσει αυτό το όνειρο και την μουσική που ακούει .. Μέχρι που γνωρίζει πολλά ακόμα παιδια τα οποία επίσης αυτά ακούν kpop και έχουν περίπου τους ίδιους στόχους με την Βενιτα που την ενθάρρυνουν να κάνει αυτό που ονειρεύεται και να μην σταματήσει να ελπίζει στα όνειρα της..
Η Βενιτα καταφέρνει να βρει εισιτιρια για την Κορέα 🇰🇷 με την συνοδεία των φίλων της να πάνε όλοι μαζί.
Η Ιστορία θα ξεκινήσει πριν ακόμα πάει η Βενιτα στην Κορέα
Το πρώτο κεφάλαιο της ιστορίας μας θα πάρει μέρος στα εφηβικά χρόνια της και λίγο πριν ακόμα γνωρίσει την kpop.
Η παρέα της Βενιτα :
1.Η ΕύαΕιναι η καλή φίλη της Βενιτα και μαζί με αυτή φτιαξαν αυτή την παρεα.
Είναι συμπαθής άτομο,και έχει πολύ χιούμορ.2.Ζετα
Εξυπνη όμορφη και πρόθυμη για να βοηθήσει την κατάσταση.
3.Μαρια
Κλειστος χαράχτηρας και πολύ έξυπνη.Ειναι αυτή που πληροφορεί και μαθαίνει τις νέες ειδισεις των kpop idol.
4.Λιζα
Καληφωνη και χορευει καλα.Συμπαραστεκεται και βοηθάει εκεί που μπορεί.
5.Ντινα
Η μαγείρισσα της παρέας.Καλη και γεμάτο αγάπη για της φίλες της.Της αγαπάει και την αγαπανε.
6. Βενιτα
Η πρωταγωνίστρια μας.Αποφασιστικη και γεματο όνειρα .
Υπάρχουν και άλλα πρόσωπα στην ιστορία μας που θα τα δούμε στα επομενα κεφάλαια.
Μην σταματήσετε να ελπίζεται στα όνειρα σας,μην αφήσετε κανεναν να σας απαγορεύσει να ακούτε την μουσική που σας αρέσει , γιατί η μουσική είναι ένα σημαντικό μέρος στην ζωή μας ,είναι αυτό που μας χαλαρώνει και μας κάνει να νιώθουμε νολσταγια ή χαρούμενα πράγματα ..
Ανιόν!!!
Μικρος ο πρόλογος δεν είχα και πολλά να γράψω γιατι τα περισσότερα θα τα δείτε στα επόμενα κεφάλαια ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
BẠN ĐANG ĐỌC
My Bangtan Story💘//Kpop Fanfiction//
FanfictionΠάλι αυτούς τους Κινέζους ακούς ,δεν βαρέθηκες; Σαν κορίτσια ειναι!!! Made in China όλοι τους είναι ,ίδια ράτσα ... Τι Κορέα και πράσινα άλογα?Κάτσε στην Πατρίδα σου να κάνεις παιδιά και να έχεις οικογένεια που θες να γίνεις και χορεύτρια.. Που είνα...