התחלתי לגחך אך השתדלתי לא להתפקע מצחוק אל מול פניו.-"כנראה שהניסוי הקטן שלך לא עבד."
"איך קוראים לסבתא שלך? " שאל בחריצות.
"ווני, למה? "
"אין מצב" הוא כבר התחיל לדבר אל עצמו יותר מאשר אליי- "ווני זה שם חיבה,נכון? מה השם המלא של סבתא שלך?? " הוא נע מצד לצד מהרהר במחשבותיו.
"ווניפיקה" עניתי, התחלתי לחשוד ומעט לפחד מהרצינות שעלתה על פניו.
"זאת את,את הנכדה הזאת שכולם מדברים עליה."
בנקודה הזאת לא יכולתי יותר ופשוט התחלתי לצחוק- "אני חושבת שאתה צריך לקחת כדורים או משהו."
הוא התעלם לגמרי ממה שאמרתי והמשיך בדבריו-"סבתא שלך היא מכשפה וסבא שלך היה שלוגר."
כן,היה,סבא שלי נפטר מתאונת דרכים מצערת מלפני שנתיים. נאנחתי וניסיתי לרכז את מחשבותיי במקום אחר.
"נגיד ואני זורמת עם השטות הזאת,מה עם ההורים שלי? אבא שלי פלוגר כזה ואמא שלי קוסמת?" למרות שעדיין לא הבנתי את כל הרעיון הזה הקשבתי לו בשקט הפעם.
"לא,הם דילגו על דור,ההורים שלך רגילים,את הבאה בתור.סבתא וסבא שלך התחתנו בסתר או משהו כזה,אף פעם לא הבנתי את כל הסיפור."
אני זוכרת שבתור ילדה קטנה סיפרו לי שהקשר בין סבא לסבתא מיוחד,אבל לא תיארתי לעצמי קשר כזה.
"מזה פלוגר?" שאלתי.
"שלוגר" הפעם הוא כן תיקן את טעותי וענה -"גזע של לוחמים מסוג A,לאחר המלחמה שהייתה לפני 4000 שנה בין המכשפות ללוחמים גזעי הלוחמים B וC הוכחדו ולא נשאר אפילו שריד אחד.אנחנו צריכים לשמור על הסדר בעולם, על האיזון שבין הלוחמים למכשפות."
לזמן מה נעשה שקט,ולי לא היה כלום לומר על הנושא,דמיינתי איזה כיף זה יהיה לחזור עכשיו הביתה למקלחת חמה.
"את עדיין לא קלטת?"
"מה?"
"לשלוגר ולמכשפה אסור להתחתן ולהביא ילדים,והם עשו את זה בכל זאת, את היחידה בעולם שהיא חצי שלוגר וחצי מכשפה.אני חייב לקחת אותך עכשיו לאדון ג'ואן."
שניה לאחר שאמר מילים אלו,נכנסה אישה מבוגרת.
"קדימה,תעשי את הלחש מיקום." אמר בטון תקיף,עוד לפני שהספקתי להביע את דעתי בעיניין. ברגע שהאישה אמרה כמה מילים בשפה משונה הייתה לי סחרחורת חזקה ומצאתי את עצמי במקום שונה לחלוטין.כנראה שהמקלחת תחכה לי עוד הרבה זמן.
YOU ARE READING
"שקר זה שם המשחק"
Teen Fictionהיי כולם! אני מקווה שתאהבו את הסיפור! הזאנר שלו זה פנטזיה ורומנטיקה לנוער, אשמח לשמוע ביקורות:-) כל הזכויות שמורות למשתמש זה- Alex360