Ajan-Bölüm 2

39 6 4
                                    

10 sene sonra....
Hayatım bir anda değişmişti. Herşey .
Yeni bir hayatım olmuştu. Zor günlerden geçmiştim .

Herşey o günden sonra gelişmişti.
Artık benim bir görevim ve sorumluluklarım vardı. Olgunlaşmıştım. O gün beni eğitimim ve hem geleceğim için hemde gerçekleri öğrenmek için başka bir dünyaya getirmişlerdi. Gerçek anlamda değil . Hala adaletsiz dünyanın içindeydim ama bu sefer ben adaletin koruyucusuydum.

Aslında alışmıştım bu hayata.10 sene evvelki hayatım tam bir çöpten ibaretti.

Çok acı çekmiştim. Herkez beni ucube
Diye çağırıp adlandırmıştı. Çocuklar
Benimle alay ediyorlardı. Bu çok berbat bir histi . Kendimi bir boşlukta hissediyordum. Çok kötüydü. Annem.... Önceleri ona çok kızmış ve isyan etmiştim. Ama o meğer hep benim için savaşıp , çabalamış. Onların yanında acı çektiğimin farkındaydı . Bu yüzden beni almalarına izin vermişti. Babam,
Zaten beni umursamıyordu. Yani gidişim onun için bir şey değiştirmedi. Hala aynı. Acımasız ve kötü.

Burda iki kardeş edinmiştim . Taylor ve James. Onlarda benim gibi haksızlığa uğramış ve itilmişlerdi.
Onlar benim ailemdi. Ve hala da öyle.
Biz birbirimizin canı gibiydik. Hoş hala öyleyiz. Buraya ilk geldiğim zamanı hatırlıyorum da......

10 sene önce-Herşeyin başladığı ilk an...
"Nerdeyim ben neden gözüme bez bağladınız. Söylesenize! Hey!"
"Kes sesini ve bekle" dedi sert bir adam sesi. Nereye götürülüyordum yada nerede olduğum hakkında en ufak bir fikrim yoktu.
Kaçırıldığımda beni uyutmuşlardı.
Herhalde çok olay çıkartmıştım.
Ama şimdi ittirilerek yürüyordum.
Bir saniye dursam arkamdaki sağımda ve solumda olan insanlar bana vuruyor ve itiyorlardı.
Sonrada"Yürü velet " diyorlardı. İçimden onlara karşılığını veriyordum da dıştan ses çıkartamıyordum. Bu çok sinir bozucuydu. Sanırım şu an bir kapıdan geçmiştik. İlerliyordum. Ve bir yere oturtuldum. Yaa of noluyor yaa. Ben ne yaptım bunu hak edicek. Tanrım! Of kafayı yiyeceğim burada. Ellerim sanırım kelepçelendi . Koltuğa kelepçelenmiştim. Aman ne güzel . Birden gözlerimde olan bez parçası çıkartıldı ve bir adam " ÖAA'ya hoşgeldin (Özel Adalet ve mücadele ajansı. Ama siz özel adalet ajansı diyebilirsiniz. Kısaca ÖAA 😁😁😁)
Selena "dedi . Hiç hoş gelmedim. Salaklar yaa. Birde HOŞgeldin diyorlar. Sanki çok hoş  gelmişim de. "Neden beni buraya getirdiniz?" Diye sordum. Adam
"Bende acaba ne zaman sorucaksın diyordum. Ben buranın müdürü Robert Bosch. Seni buraya getirdik çünkü sende bir uyumsuzsun. Yani diğer fanîlerden (insanlardan) farklısın. Burada eğitim görücek ve güçlerini ve dövüş , boks , karete gibi spor dallarında kendini geliştiriceksin. Eğer en iyilerden olursan bizim için çalışacak ve burada saygın biri olucaksın. Şimdi sen biraz dinlen. Odana çık ve uyu . Ve buraya alış Alex çünkü burası artık senin yeni yuvan" dedi. Yani benim gibi daha çok insan vardı. Ve hayatımı burda geçirecektim. Bu çok korkunçtu. Resmen sizi kaçırıyor ve bu lanet olası yere getiriyorlardı. Çok adaletsizdi. Kelepçeler kendiliğinden çıktı ve iki adam yine kolumdan tuttu ve beni çekiştirerek odama getirdiler . Odaya girdim tabii girerken arkama da bir göz attım adamlar kapının sağında ve solunda nöbet tutuyorlardı. Hadi ama. Ben ÖZGÜR bir insanım. Bir Off çektim ve içeri girdim.

Şimdiki zaman ....

O günden sonra her gün eğitim görmüş ve güçlenmiştim.  Burada Robert'ınde söylediği gibi saygın biri olmuştum. Herkes beni tanıyordu . Bu arada ismimi değiştirmiştim. Ben artık bambaşka biriydim. En önemlisi de artık güçlüydüm . Zayıf ve saf değil . Adım Alex Almera . Benim takımım yani Taylor ve James ve bir kaç arkadaşımız biz en iyilerdik. Özel görevlere biz çıkardık . Hâlâ da öyle zaten .

Ama artık bir düşmanımız vardı .
KARA ona   kara   diyoruz . Çünkü kapkaranlık ve korkunç derecede bir yaratık . Bizler onu yenmek zorundayız yoksa, bütün bir dünyayı esir alıp bu topraklara zarar verecek.

Kısaca ya SAVAŞ ya Öl...
Biz buradayız ! Onu durdurmamız gerekiyor. Yoksa herkes ölecek. Yada esir olucak.

Evet ! Bunu yapıcaz! Onu yenicez . Asla pes etmeyeceğiz!!....

Evet yeni bölüm geldi . Biliyorum çok uzun zaman oldu . Ama geldi yinede değil mi ? Gerçekten özür dilerim sizlerden . Ama söz veriyorum artık hep buradayım . Hadi başlayalım!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 28, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AJANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin