Mikor másnap reggel felkeltem olyan 7 óra körül és tudatosult bennem, hogy ma már megyünk haza kicsit elszomorodtam. Végre tudtam barátokat szerezni és el tudtam szakadni az otthoni problémákról, erre már mennem is kell haza.
Miközben gondolkodtam kikeltem az ágyból és bementem a fürdőbe egy pohár vízért. Legnagyobb meglepetésemre a fürdőből fura, öklendezésre hasonlító hangok szűrödtek ki és mikor bementem akkor benyitottam a vécébe, mivel az ajtó nem volt becsukva.
Megláttam, hogy aki ott térdel a budi mellett és hány az nem más, mint Brigi.
Reflexszerűen odaugrottam a csaphoz és a megtöltött pohár tartalmát megitattam vele. Ettől egy kicsit jobban is lett és visszaadta a poharat.
- Köszi szépen, Dóri. - mondta mosollyal az arcán.
- Ugyan semmiség. - válaszoltam én is mosolyogva, majd mint aki jól végezte dolgát elindultam kifelé, de megfogta a kezem.
- Ne menj még el. Kérlek maradj itt egy kicsit. Úgyis akartam veled beszélni. - mondatára megfordultam és a szemébe néztem.
- Brigi, nekünk nincs miről beszélnünk. Te őket választottad helyettünk és kész. Ezt el is fogadtam volna akkor, ha tisztességesen a szemembe mondod és nem csak az egyik napról a másikra nem szólsz hozzám egy szót sem.
- Ez nem így volt Dóri - kezdett bele a védekezésébe. - Én nem választottam senkit. Csak egyszerűen elkezdtem beszélgetni másokkal is. Nem tudom, hogy ebből miért kellett ekkora ügyet csinálnod. Ha hiszed, ha nem Gréti és Eszter nagyon jófej csajok.
- Tényleg? - kérdeztem megrökönyödve. - Akkor miért van az, hogy az osztályból szinte senki nem keresi a társaságukat?
- Mert nem ismeritek őket és már el is vannak ítélve a ti szemetekben kis picsáknak, pedig nem is azok. Ha jobban megismernéd őket, akkor te is rájönnél arra, hogy mekkorát tévedtél.
- Jó. Ehhez a vitához most nagyon nincs kedvem, úgyhogy inkább most elmegyek. De nehogy azt hidd, hogy most megbocsátottam. - mondtam, majd a vízemmel a kezemben visszamentem a szobánkba és idegesen vártam, hogy a lányok felkeljenek.
Nem kellett sokáig várnom, fél óra múlva már ébren is voltak és nagyban azt veséztük kifelé, hogy ezt a beszélgetést mégis hogyan kellene jól "lekezelni".
Mivel mindannyian már éhesek voltunk és köztudott, hogy üres gyomorral nem lehet jól gondolkodni, ezért elhatároztuk, hogy majd a reggeli után folytatjuk ezt a beszélgetést.
Mikor lementünk az asztalokhoz, örömmel láttuk, hogy a fiúk is már lent vannak, de nem igazán voltak még ébren. Ezt onnan tudtuk, hogy Ricsi kenyér kenés közben többször is majdnem lefejelte a tányérját, Dávidnak meg ha nem igazítottuk volna meg a kezét, simán leöntötte volna magát a forró teával.
Miután a srácokba leheltünk egy kis lelket teával és étellel beszélgettünk egy kicsit a hazaútról.
- Szerintem az tök jó buli lenne, ha együtt utaznánk haza. - jelentette ki Roli.
- Szerintem se rossz ötlet. - kontrázott rá Ákos. - Szólok apának, hogy a nagy limóval jöjjön.
- Rendben, de szerintem vigyük haza Géza bát is, mert az tök bunkóság lenne, hogy mi Dalmával megpattanunk, neki meg egyedül kellene hazautaznia. - mondtam a többieknek, akik csak helyeslően bólogattak.
- Oké, akkor ezt meg is beszéltük. Most beszéljük arról, hogy kinek mi a terve még a nyárra. - villantotta meg kisgyerekes mosolyát Zsolti.
- Ú!!! Hadd kezdjem én!!! - vette elő gyerekes énjét Dalma is. - Én nyáron még megyek Szigetre és Dórival terveztünk még egy Aquaparkozást is. - kacsintott rám barátnőm.
- Ez jól hangzik. - mondta Ákos. - Lehet még csatlakozni?
- Persze, ha szeretnétek akkor nyugodtan.
- Csak akkor pontosítsuk. Mikorra is terveztétek a fürdést? - kérdezett rá Zsolti.
- Nyugi nem a MondoCon idejére, mert oda én is szeretnék menni - mosolyogtam Zsoltira, mire ő biccentett a fejével.
- Én is így gondoltam. - nézett rám halál komolyan, de mikor elnevettem magam láttam, hogy már ő is mosolyog.
Beszélgetésünknek a tanár úr vetett véget mondván, hogy ideje lenne összepakolni. Ekkor meg is hívtuk őt magunkkal a hazaútra, amit természetesen el is fogadott.
11-re mindenki útra készen volt és már csak a "taxit" vártuk, ami 10 percen belül meg is érkezett és már pakolhattunk is bele.
Egész úton beszélgettünk a skacokkal és mikor kiszállás után benyitottam a lakásunk ajtaján egy nem várt meglepetés fogadott.Sziasztok kedves olvasóim! Itt lenne a következő rész és egy jó hír is van mellé. Úgy döntöttem, hogy nem sokára írnék egy külön kiadást. Ha tetszik az ötlet és a mostani rész is, akkor vote-ozzatok és kommenteljetek! ^w^ Előre is szép nyarat és jó pihenést nektek drágáim!!! 😊😘😍❤
YOU ARE READING
Változás
RomanceDóri átlagos élete egy szempillantás alatt 180°-os fordulatot vesz, mikor az osztály táborban megismerkedik új osztálytársával. "Vajon mi ez a furcsa érzés? Ez teljesen más az eddigi érzelmeimtől..."