,,Justin, zlatko skús si nájsť nejakú brigádu," Unavene sa na mňa usmiala mama. Pracovala v jednom malom centre pomoci. Odkedy od nás otec odišiel, nemali sme toľko peňazí. Momentálne sa mama snaží sama uživať našu 4 člennú rodinu.
,,Dnes sa na jednu pôjdem pozrieť," Pokojne som odpovedal a napil sa kávy predomnou.
,,Snáď tú prácu dostaneš," Usmiala sa a pohladila ma po ramene. ,,Pôjdem za Jazmyn aby dala pozor na Jaxona,"
Hrdelne som sa zasmial. ,,Mami, Jaxon nie je malý. Má 15,"
,,Aj tak je najmladší a najsprostejší z vás troch," Pohŕdavo mávla rukou, na čo som sa znovu zasmial.
Pohlad sa mi presunul na hodiny, ktoré mi naznačovali že by som mal ísť. Dopil som kávu, postavil sa a zakričal na mamu že odchádzam.
Obul som sa a vyšiel von, preskakoval som schody až som bol pri dverách , ktoré som otvoril a vyšiel na ulicu. Jedným ťahom som si natiahol kapucňu a ruky si dal do vreciek.
Človek, za ktorým idem býva niekolko blokov odtiaľto. Alebo by som mal povedať dealer? Čokoľvek je, každému tu v meste naháňa strach tým čo robí. Inú možnosť ako pracovať s ním nemám. Potrebujeme tie peniaze na splatenie dlhov.
Otvoril som dvere a vošiel do rozpadnutého skladiska. Jeho pohľad vyhladal môj v sekunde keď sa otočil na koženej stoličke.
,,Chlapče rád ťa vidím, sadni si," Kývol rukou k stoličke predomnou.
,,O čo ide?" Prešiel som hneď k téme, nepotrebujem sa okolo toho motať s blbými otázkami. Nemám na neho kurva celý deň.
Vytiahol fotku ktorú mi podal. To dievča bolo pekné no nebolo môj typ. Stále som nechápal čo s ňou.
Nechápavo som sa na neho pozrel. Čo sakra chce?
,, budeš ju sledovať. Chcem o nej vedieť všetko,"
Nadvihol som obočie. To odomňa nemôže chcieť. ,,Čo ak to nespravím?"
,,Je to jednoduché," Zasmial sa a prekrížil si ruky na prsiach, ,,Na tie peniaze zabudneš a tvoja rodina povedzme že, prestane existovať,"
Hajzel.
YOU ARE READING
Stalker in love
FanfictionKto by bol povedal že Justin bude musieť sledovať Arianu len preto, aby si zarobil peniaze , ktoré potrebuje pre svoju rodinu? Chocolate_Writer_ | 2k17 FF | jún COVER - @Veruuunka111