3.

119 6 0
                                    

„Nech mě!" vykřikla jsem a pokusila se vykopnout nohu ale trefila jsem prázdno.
„Kdyz se budeš víc bránit bude tě to víc bolet."zavrčel a prudce mi strhl kraťásky které jsem si vzala po umytí. Pod nimi jsem měla černá tanga.

„Tohle se mi líbí" zašeptal a lehce mě pohladil po zadečku. Trochu mě tím uklidnil a já se přestala vzpírat.
„Dám ti šest ran a ty mi pak poděkuješ."jeho dech jsem cítila blízko ucha a chtěla jsem něco odpovědět, ale najednou mi přistála první rána na pravé půlce. Zaštípalo to a já jsem vykřikla. On mě po tom místě jemně pohladil a mě hned na to zahalila vlna rozkoše. Tohle bych neměla cítit. Nelíbí se mi to. Další čtyři rány byli střídavě na jednu a druhou půlku a tu poslední ránu mi dal přímo do prostřed. Vyjekla jsem. V tu chvíli jsem nevěděla jestli bolesti nebo rozkoší, ale jakmile skončil byla jsem jako omámená. Opatrně mě položil břichem na postel.

„Čekám."přejel mi prstem přes páteř a já se zachvěla. Neměla jsem náladu mu odporovat proto jsem zašeptala.
„Děkuju ti" musela jsem nevědomky stisknout nohy k sobě, protože ač jsem si to nechtěla přiznat jeho počínání mě vzrušovalo.
„Hodná holka."přikryl mě dekou, pohladil po vlasech a lehl si ke mě. Zadek mě pořád pálil od jeho ran a bylo mi jasné že tam mám obtisky jeho ruky. Opatrně jsem se k němu otočila.

„Jsi dominant? Líbí se ti ovládat ženy?"řekla jsem otázku která mě pálila už nějakou dobu na jazyku.
"Jak se to řekne. Ano líbí se mi to ale také mám rád ženy které mají svojí hlavu."ukáže mi své bílé zuby a dá mi pusu na spánek.
„Zkus usnout první výprask je vždycky dost psychicky náročnější než ty dalsi"

Usínala jsem zatímco Alex už pochrupoval vedle mě. Prohlížela jsem si toho může a měla jsem dost zmatené pocity.  Naplacal mi, byl drsný a mě se to líbilo. Hned na to byl milý a jemný a já se s ním začínala cítit v bezpečí. Je to k smíchu vlastně. Můj vlastní únosce mě pritahuje.

Najednou jsem si vzpomněla na Kate a na babču. Určitě se po mě schánějí. Babička se zblázní strachem. A kdoví co je s Amandou. Rozhodla jsem se o tom ráno s Alexem promluvit.

S myšlenkami na mou rodinu jsem usnula.

Ráno mě probudila vůně čerstvé kávy. Alex vedle mě už neležel a dveře do chodby byli otevřené. Oblékla jsem si černé tepláky a tílko, vyčistila si zuby a s vlasy v ležérním drdolu se vydala poprvé za tu dobu co jsem tady z ložnice. Hned naproti dveřím byli schody dolů. Potichu jsem našlapovala až jsem se dostala do prostorného obýváku s obrovskou televizí, pohodlně vypadajícím gaučem a výhledem na moře.
Z obýváku vedly další dveře, za kterými byla kuchyně kterou by si přála každá kuchařka.

„Dobré ráno." usmál se na mě Alex, který si v klidu popíjel kávu a snídal k tomu omeletu.
„Dobré" zamumlala jsem a posadila se naproti němu. Abych řekla pravdu měla jsem už docela hlad. Ne že by mi nedal najist, ale všechno co mi naservirovali jsem buď vyhodila, nebo nechala ležet na stole.

„Co chceš k snídani? " postavil se a ještě s šálkem v ruce se vydal k lednici.
„Uhm. Máš čokoládové lupínky s mlékem?" Mlčky otevřel lednici a vyndal mléko, potom mi že skříňky podal lupínky a misku se lžící.
„Dekuju" usmála jsem se a dala se do toho.

„Babicka zavolá policii a bude mě hledat."oznámila jsem mu jen tak mimochodem když jsme dojedli a přesunuli se na gauč k filmu.
„Nebude nechal jsem ji i té tvojí kámošce vzkaz." Položil mi ruku na stehno a zmáčknul až jsem vykvíkla.
„Jaky?"ptala jsem se dál.
„Dejme tomu že jsi na neurčito pracovní cestě." Přejížděl mi dlaní po stehně a mě naskočila husí kůže. Ta dole je pěkná zrádkyně když se nechává takhle svádět mafiánem.

„A než se mě zeptáš, tak tvůj šéf se dá snadno podplatit aby jim popřípadě řekl to co chci" ten zrádce. Ten chlap šel vždycky po penězích, ale že by až tak? Nechtěla jsem vědět jakou částku mu nabídl ale muselo to být sakra moc.

Chvíli jsme se dívali na film, když se jeho ruka z mého stehna nahoru. Chytla jsem mu ji svou a podívala se mu do očí. Sledoval mě jako zvíře co je zrovna na lovu. Jako bych byla kořist.

„Co to děláš?" zeptala jsem se ho.
„Beru si to co je moje." najednou jsem byla znovu přehozena přes jeho silná ramena a odnášena nahoru. Čekala jsem že půjde ke mě, ale on si to zamířil na druhý konec chodby. Jak jsem typovala za dveřmi se nacházela jeho ložnice. Byla dost podobná té mojí akorát skříň byla větší a na posteli byli ještě kovové sloupky, které byli nahoře ze tří stran spojeny.

Hodil mě do měkkých peřin a hned se objevil u mě.
„Nebudu tě šukat dokud o to nebudeš prosit, ale do té doby bych s tou tvojí kundičkou mohl něco udělat." Zavrčel mi do ucha a jeho rty se objevili nebezpečné blízko mých a on mě políbil. Jeho měkké rty si drsně dobývaly má ústa a ja z té kombinace ještě více zvlhla. Cítila jsem příjemnou bolest v oblasti pánve a mé ruce bloudili po jeho zádech.
Nechtěně jsem zasténala a on se pousmál.

„To je moje holka" najednou mi ruce přišpendlil za hlavu jednou svojí a jeho druhá ruka mi začala šmátrat po těle. Když zavadil o bradavku slasti jsem privřela oči.
„Nech ty ruce nahoře. Jestli ne, potrestám tě." Pustil mě a já musela odolat nutkání mu zaborit prsty do tmavých vlasů.
Palcem a ukazováčkem mi schrnul kalhoty a následně je sundal.

Měla jsem zavřené oči a proto jsem se lekla když mě jeho vlasy polechtali na stehně a on si začal polibky razit cestu k mému klínu.   Potom zabořil nos do bílé krajky mých kalhotek a zhluboka se nadechnout.

„Tak krásně voníš" jeho oči si našli moje, které byli nyní otevřené. Styděla jsem se za to co udělal. Bylo to tak... zvrhlé a na mé tváři se objevila červeň.

„Nestyď se miláčku"usmál se a jedním prstem mi kalhotky odsunul na bok. Když mi palcem přejel přes klitoris vykřikla jsem. Cítila jsem závan jeho dechu a pak už jsem vnímala pouze jeho jazyk na mé kundičce.
Přejížděl jim sem a tam a kmital. Dělala jsem co jsem mohla abych nekřičeli, ale jakmile vsunul prst do mé pochvy, nahlas jsem vzdechla a nevědomky položila ruce na jeho hlavu.

Okamžitě přestal v pohybu. Uvědomila jsem si svou chybu ještě dřív než se na mě podíval s naštvaným výrazem.
„Pamatujes si co jsem ti řekl."zahřměl a posunul se po mém těle nahoru. Chtělo se mi brečet z toho náporu zadržovaného orgasmu.

Byla jsem téměř zoufalá a připravena prosit ať to dokončí, ale aktuálně jsem se bála říct jediné slůvko a jen jsem přikývla.
On se zvedl z postele a odešel k malé truhle, která byla vedle skříně. Neviděla jsem co z ní vytáhl a dřív než jsem se stihla vzpamatovat mi již přivazoval ruce a nohy ke každému že sloupku. Poté vzal něco ze stolečku vedle mé hlavy.

Nikdy jsem nepoužívala žádné hračky při sexu a bylo jsem dost v šoku, když mi vyhrnul tílko, kterým mi přikryl oči a na odhalené bradavky mi něco přiskřípl. Ostře to štíplo, ale po chvilce se bolest začala měnit ve vlny rozkoše. Zasténala jsem.

„Jdu si vyřídit pár věcí." Řekl Alex po chvilce ticha a odešel. On mě tu takhle nechal. Opravdu. Svazanou, bezbrannou nadřazenou ženu, která měla pocit že každou chvíli vybuchne jestli se neudělá. Prudce jsem skubala provazy ale ty nechtěli povolit. Bradavky mě a já byla opravdu naštvaná.

OsvobozeníKde žijí příběhy. Začni objevovat