.

17 1 0
                                    

Eğer bir gün hayatınıza kendinizden daha fazla yer tutucak biri girerse derhal kapılarınızı kitleyip, pencerelerinizi kapatıp perdelerinizi çekin. Hatta mümkünse ışıklarınızi kapatıp kendinizi odanızin en görünmez yerine cenin pozisyonunda saklayın. Siz ne kadar saklanirsaniz saklanır o yine elinle koymuş gibi bulup bedeninizi ele geciricektir. O yüzden şimdi açın perdelerinizi camlarınızi kapılarınızı ne varsa açın evinize ışık girsin güneş doğsun. Mutlaka aranızda sen ne diyosun manyak diyeniniz olucaktir saygı duyarım. Ama aşkın tanımı bu beyler bayanlar elimizden bişe gelmez. Aşktan korkup kaçanlar ve aşka koşanlar olarak ikiye ayriliyoruz hadi bakalım siz düşünün şimdi hangisisiniz aşka kosanmi yoksa aşktan kaçan mi ? Siz bunu düşünürken bizde başka konulara geçelim. Aşk aşk aşk sen ne büyük biseysin böyle ya bu arada en az aşk kadar kuvvetli bi duygumuz daha var oda sevgidir. Hepimizin içinde bolca olup bazılarının hiç kullanmaya tenezzül dahi etmediği duygu. Ne acıdır ki bazıları sevilmek için yanıp tutuşurken bazılarımız sevgi gördükleri yerden korktuklari için kaçıyolar bu hayatın bize sunduğu fırsatlar ve bizim onu nasıl değerlendiriliyor oluşumuzla çok alakali bir durum.
  
      Ömerin benim için ne anlam taşıdığını günlerdir sorguluyorum, düşünüyorum hiç bir sonuca varamiyorum.

  Tamam aramızda yaşanılanlar pek masum şeyler değil hatta belki hiç masum olmasada onun bana kattığı şeyleri seviyorum, onun yanımda oluşu,dokunusu,ses tonu...

Tamam. Kendine gel sen bu çocuğa aşıkmi oluyosun yoksa bunu olamazsın bunu sende biliyosun hayatına birini almak için hiç hazırlığın yok bunu kaldiramayiz sevgili kalbim görmezden gelme bu detaylari. DAYANAMAYIZ. Neyse neyse sen en iyisi Canselin yanına git onuda aksattin ve telefonunu evde bırakmayi unutma ki Ömer aradığında açma.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 24, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geleceğin Rüyası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin