2.časť

60 1 0
                                    

2 časť

som rada že to čítate a budem veľmi rada keby ste zanechavali aj komentáre :) ďakujem všetkým :) táto časť je veľmi krátka ale večer pridám ďalšiu :)

Vošla som do veľkej chodby. Toho človeka som tak nemala rada! Asi až po piatich minútach chôdze po dlhej chodbe som si uvedomila že mi po tvári stekajú slzy. Áno možno som sa ho až tak nebála. Skôr som sa bála vecí čo mi robil. Nadávanie,bitie... 'pozor' počula som už známy hlas a v tom som do neho narazila 'prepáč Niall' povedala som a objala ho. 'V poriadku. Čo sa stalo???' Opýtal sa a pohladkal mi vlasy 'nič zaujímavé.' Povedala som. S Niallom sme veľmi dobrý kamaráti. Nič viac len kamaráti. A aj keby sme chceli byť náhodou viac tu sa to nedá. Niall není jeden z tých ktorých sa tu všetci boja čiže by mal skoro každý pripomienky že by s niekým chodil. A ja? Ja som si vedela poradiť so všetkými dievčatami. Tie sa ma báli a mali predo mnou veľký rešpekt. Dokonca aj väčšina chalanov. Len predsa som si tu zažila 'pár' bitiek. 'Haló?' Vyrušil má zo zamyslenia Niallov hlas. 'Prepáč som mimo.' Povedala som a dotiahla som sa a snažila sa o úsmev.

Niallov pohľad

'mmusím ísť. Bude má zháňať spolubyvajuci.' Povedal som s úsmevom. 'Aha tak ahoj.' Povedala a úsmev jej zmizol s tváre. Došiel som nej a dal jej pusu na čelo. 'Ale úsmev princezná.' Povedal som a vydal sa na cestu to izby a tak som zahol za roh na konci chodby. 'Za toto zaplatíš!' Povedal známy hlas a uvoľnil ruku s môjho krku. Harry.

Dirty Love -fan fiction with Harry Styles skKde žijí příběhy. Začni objevovat