*Pohled Tomáše*
//Zvuk budíku// "Tome...Tome... Tomáši!" Křičel po mě Honza. "No jo prosím tě už to vypínám" zabrbral jsem a vypnul jsem budík. Promnul jsem si oči a šel jsem se oblíct. "Ty už jdeš?" ozvalo se z postele. "Teprve se oblíkám Honzí" řekl sem a šel jsem mu dát pusu. "mm nechoď." Chytil mě za ruku "Honzí já musím do školy" Odpověděl jsem mu a šel jsem do koupelny. Když se sem se vrátil Honza už zase spal. Vzal jsem si tašku a vyrazil jsem do školy.
*Ve škole* Po první hodině sme se šli přesunout do jiné třídy "Hej není to ten teplouš?!" slyšel jsem hlas za svými zády. Dělal jsem že to neslyším a šel jsem dál. "Hele to je ten co chodí s tím slavným youtuberem?" "Jo to sou ty dva teploušci" Nenápadně tam šeptali dvě holky vedle mě. "Hej tome? Seš v poho?" Drkla do mě kámoška. "Jo jo, jasně" odpověděl jsem nervozně. Těch nenápadných komentářů tam bylo víc. Nějak sem se je snažil ignorovat ale moc to nešlo.
Po škole jsem šel za Honzou a Radym do studia "Čau hoši" pozdravil jsem když sem tam přišel. "Ahoj" přišel ke mě Honzík a dal mi pusu. Přítáhnul jsem si ho k sobě a začal sem ho líbat na krku. "Ehm Ehm já sem tady taky" odkašlal si Rady. "To se chceš přidat nebo co?" odpoveděl mu vyzývavě Honza. "Ne. Do vašich nechutných věcích mě nepleťte." Zasmál se. "Pojedeš ke mě dnes?" Zeptal se Honza. "Musíme se nejdřív stavit u nás mám tam věci do školy." mrknul jsem.
*Večer* Honza si vzal klíče od auta a jeli sme ke mě domů abych si vyzvedl věci. Naházel sem si pár věcí do batohu a běžel sem za Honzou kterej čekal v autě. "Můžeme jet" Přisedl sem do auta. "Zajedem na jídlo?" Zeptal se Honza "Můžeme no" usmál jsem se. Zajeli sme do veganský restaurace kam chodí Honza často na oběd s jeho veganským kamarádem. "No to si děláš srandu Honzo" Podíval sem se na něj. "Neboj je to tu fakt dobrý" řekl s úsměvem.
Vevnitř sme si sedli ke stolu vzadu u zdi a Honza něco objednal protože já se v tom nevyznám.
Celou dobu co sme jedli mi tam Honza něco vyprávěl, já ho nějak neposlouchal a přemlouval sem se abych mu řekl co se děje ve škole... Zaplatili sme a jeli sme k Honzovi domů.
"Hele Tome?" Sednul si vedle mě na postel a strašně divně se usmíval. "Co chceš?" Řekl jsem a odklonil jsem se od něj dál. "Nevadilo by ti kdyby přijela Nik..." "Ne Honzí prosím dnes ne" přerušil sem ho. "Tome musíš se s ní začít bavit." "Ne? Nemusím! Klidně se s ní bav ale mě do toho netahej je to divný s ní mluvit." Lehnul jsem si na postel zády k Honzovi. On si lehl vedle mě a dal mi ruku na bok. "Tome prosím. Jen dneska a pokuď ti bude vadit tak už jí sem znova tahat nebudu." Neodpovídal jsem. Byl jsem pořád otočený a hrál jsem si na uraženýho. "Tomáši no tak." drkal do mě. "Klidně si jí sem vem mě to je jedno." řekl jsem naštvaně. "Dekuju lásko." odpověděl nadšeně Honza a dal mi pusu."
ČTEŠ
Ment + Dogg Špatné Rozhodnutí
FanficMent s Doggem svůj vztah tají před veřejností. Jednoho dne však pořádají stream kde to omylem prozradí . Unesou nátlak lidí za to jaký jsou ? Vydrží jim jejich vztah ? Nezhroutí se z toho ? Vydrží až do konce ? Co Tomáš a Honzovo nejlepší kamarádka...