Κεφάλαιο 2 - Νεφέλη

860 102 2
                                    

Τελειώσαμε νωρίς και δεν ήθελα να πάω ακόμα σπίτι. Δεν μου είχαν συνδέσει καν το ιντερνετ. Αποφάσισα να πάω σε μια καφετέρια κοντά στο πανεπιστήμιο. Βρήκα μια όμορφη σε μια μικρή πλατεία λίγο πιο κάτω. Κάθισα εκεί και περίμενα να παραγγείλω. Περίμενα για κάνα τέταρτο αλλά δεν είχε έρθει κανείς σερβιτόρος. Μάλλον επειδή είχαν πολύ κόσμο. Ήμουν έτοιμη να φύγω όταν άκουσα βήματα. Γύρισα και είδα έναν νεαρό να έρχεται. Μόνο που δεν ήταν ένας οποιαδήποτε νεαρός. Ήταν ο Δημήτρης.

"Τι θα θέλατε;" Ρώτησε χωρίς να με κοιτάξει. Είχα φρικαρει! Δεν ήξερα τι να πω! Μετά από τοση σιωπή με κοίταξε και έπαθε σοκ ακριβώς όπως εγώ. "Νεφέλη;"

"Δημήτρη;"

"Τι κάνεις εδώ;"

"Εγώ; Εσύ! Δουλεύεις εδώ;"

"Εγω..." Πήγε να πει αλλά σταμάτησε. Κοίταξε μέσα και από την έκφραση του κατάλαβα πως ήταν αγχωμενος. "Δεν μπορώ να μιλήσω τώρα. Πες μου τι θες"

"Μια κρύα σοκολάτα"

"Εντάξει" είπε και έφυγε.

Κοίταξα το κινητό μου και χαμογέλασα. 'Τι κάνει το μωρό μου;' Έλεγε το μήνυμα. Χαμογέλασα ασυνιδητα. Παντα ο Άρης με κάνει να χαμογελάω.
'Καλά... Μόλις τελειώσαμε και είμαι σε μια καφετέρια' απάντησα
'Μόνη;'
'Μόνη, εσύ;'
'Ετοιμαζομαι για προπόνηση. Βολεύτηκες στο νέο σου σπίτι;'
'Ναι είναι όντως ότι καλύτερο. Πότε θα έρθεις να με δεις;'
'Οποτε μου το ζητήσεις τα ειμαι εκεί' είπε και ξαναχαμογελασα.

Άκουσα τον ήχο του τζαμιού και είδα τον Δημήτρη να ακουμπάει την σοκολάτα μου. Ήταν εκεί όταν μίλαγα με τον Άρη;

"Δημήτρη" ακούστηκε μια κοπέλα με ξανθά μαλλιά. Όταν την είδε πήγαν και μίλησαν πιο πέρα. Δεν την ήξερα και ήμουν περίεργη να μάθω ποια ήταν.

Η κοπέλα έφυγε και ο Δημήτρης ήρθε πάλι σε εμένα. Ετριψε τον αυχένα του αμήχανα και κοίταζε και μέσα να δει αν τον έβλεπε μάλλον το αφεντικό του να χάνει χρόνο.

"Θέλω να μιλήσουμε" δήλωσε.

"Δεν νομίζω πως έχουμε να πούμε κάτι"

"Έχουμε…εχουν αλλάξει πολλά από τότε που έφυγες"

"Αν θες να μιλήσουμε για εμάς τους δυο καλυτερα να το αφήσουμε"

"Όχι καμία σχέση.. καταρχάς δεν χρειάζεται να μου κρατάς κακία... Ξαφνικά βρέθηκα με έναν δίδυμο αδερφό" μου αποκάλυψε απότομα και πάγωσα. Ο δίδυμος αδερφός ήταν που φιλιοταν στον δρόμο με την κοπέλα; Και εγώ έφυγα χωρίς λόγο; "Θέλω να μιλήσουμε για πολλά"

Διπλο Μπέρδεμα 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora