Ik kwam net binnen en jahoor het begon weer, soms heb ik gwn liever dat ik op school blijf dan thuiskom.
"WAAR WAS JIJ A TEMSHOENT, IK ZEI TEGEN JOU KOM GELIJK NAAR HUIS"
"Papa, ik zat op school, ik ben ook gelijk naar huis gekomen nadat ik uit was"
"SPREEK JIJ JE EIGEN VADER TEGEN!!!??"
Voor ik het wist werd ik aan mijn arm getrokken en de keuken ingesleurd.
Ik zag de hand van mijn vader mijn haren pakken, ik voelde me verrot.
Ik voelde alle klappen die hij me gaf, maar gek genoeg heb ik het al geaccepteerd.
Jullie zullen vast nu denken "Waar heeft zij het over en wie is zij?"
Nou ik zal mezelf effe voorstellen, ik ben dus Selena, ik ben 17 jaar oud.
Ik zit in 6 gymnasium en doe alhamdullilah heel erg mijn best op school.
Ik heb 2 kleine zusjes, 3 broertjes en 1 broer.
Mijn zusjes heten: Ayah en wafa, mijn broertjes heten: Ismael en Abbas.
Verder heb ik nog 1 broer: Adam
Ayah is 11 jaar oud, wafa is 13 jaar oud, Adam is bijna 19 jaar, ismael is 14 jaar oud en Abbas is 8 jaar oud.
Ik wordt vanaf dat ik klein was al geslagen door me vader.
Je zal vast denken doet je moeder hier niks aan?.
Nee, mijn moeder kijkt toe hoe mijn vader mij mishandelt, kortom het boeit haar niets.
Nadat mijn vader was uitgeslagen (ik weet niet of dit bestaat maar mohim nieuw woordje gemaakt😂)gaf hij me een laatste blik.
"En jij moet mijn dochter voorstellen, tfoe a3lik, je kan nooit iets goed doen, waarom kan jij niet zoals andere meisjes zijn, ik kan niet eens zeggen dat ik een mooie dochter heb".
Terwijl hij zijn zin eindigt spuugt hij in mijn gezicht.
Ik voel me lichtjes worden en slik de brok in mijn keel weg.
Als het kon zou ik dit huis allang al hebben verlaten, maar ik kan mijn broertjes en zusjes niet achter laten.
Ik voel me ogen waterig worden, maar ik wil niks laten zien, hij verdient mijn tranen niet.
Ik loop naar mijn kamer toe en huil het uit op mijn bed, heeft hij gelijk, ben ik echt zo waardeloos?
Ik blijf nog uren huilen en kruip vervolgens met de dekens over me heen in bed.
Denkend aan wat mijn vader zei.
JE LEEST
The Written Pieces Of A Broken Girl.
ActionDe marrokaanse 17 jarige selena heeft een moeilijk verleden achter de rug. Ze hoopt op een betere toekomst en doet er alles aan om haar verleden te vergeten. Maar wat als het verleden zich zal herhalen of mischien zelfs erger. Selena zal voor grote...