Dlouho se nevracel a já už byla opravdu nervózní.
„Alexi!!"zakřičela jsem a doufala že mě uslyší. Nic. Nějakou dobu jsem ještě střídavě křičela jeho jméno a nadávala, když mě něco pohladil před rozkrok. Cukla jsem sebou. Byly to nějaké třásně.
„Jen klid holčičko" ozval se Alexův hlas a třásně lehce dopadly na mé břicho.
„Svůj trest sis odpykala, ale nemusela jsi mi nadávat přes celý dům do pomstychtivýho debila."slyšela jsem v jeho hlase pobavení. Nic jsem ale raději neříkala. Třásně se pohybovali všude možně po mém těle a pak na jednou se švihnutím dopadly na mé už tak citlivé bradavky a já vykřikla. Alex mi jemné strhl tričko z očí a mě chvilku trvalo než jsem se rozkoukala. Poté mi uvolnil bradavky a na každou mě políbil.Jeho prsty se přesunuli do mého klína a pak zajel dvěma do mé kundičky. Bylo to úžasné a já se přihlásit v zádech tolik, kolik mi to provazy dovolili.
„Alexi" zašeptala jsem tiše. V tu chvíli mi bylo jedno že je to můj únosce, mafián a dominantní pitomec. Prostě jsem ho chtěla.
„Ojeď mě" řekla jsem rozhodným hlasem a on se na mě usmál.
„Jsi si jistá? Mám to rád hodně tvrdě."
„Prosím" nikdy dřív jsem o sex nežádala ale teď jsem ho potřebovala. S ním.
„Říkal jsem že budeš prosit" vtiskl mi polibek a začal se svlékat. Už jen z té podívané jsem měla pocit že se udělám a jakmile byl jen v boxerkach zavrčela jsem. Kalhotky které jsem doposud měla mi jedním tahem roztrhl a já před ním byla nahá, svázaná a naprosto jsem mu věřila. Uvolnil mi nohy z provazů a pokročil mi je. Poté si pomalu svlékl boxerky. Zůstala jsem ohromeně zírat na jeho chloubu.
„Nejsem si jistá jestli se do mě vejde." Podívala jsem se na něj. V jeho očích hráli jiskřičky radosti a pýchy. Nic neříkal, nasadil si kondom, který vytáhl z z šuplíku, nadzvedl mě a tvrdě přirazil. Vykřikla jsem. Tělem se mi rozlila neskutečná rozkoš a já se chytla provazů, které byli upevněny kolem mého zápěstí.
„Sakra" zavrčel a otvíracím nožem, který rychle vyndal z kapsy od kalhot mi přeřízl provazy. Okamžitě jsem se ho chytla za ramena a nechala se ukájet tím smyslným tempem. Jeho přírazy byli čím dál divočejší. Cítila jsem že už se blížím k vrcholu.
„Udelej se. Hned."řekl mi mezi polibky a já se udělala jako na povel. Svými rty tišil mé výkřiky a po pár prirazech z něj vyšel tichý sten.
„Tesso to bylo skvělý." převalil se přeze mě na druhou půlku postele a své paže omotal kolem mě. Abych řekla pravdu. Při sexu jako takovém jsem se nikdy dřív neudělala. Potřebovala jsem vždy nějakou stimulaci a Alex mi dnes sebral vítr z plachet. Líbila se mi jeho dominance při sexu, ale v běžných věcech jsem z toho tak nadšená nebyla.
„Neublizil jsem ti? " Zeptal se když jsem dlouho nic neříkala a já jen zakroutil a hlavou. Byla jsem unavená.
„Zitra ti nechám přestěhovat věci z pokoje sem."oznámil mi jako mimochodem a já už nestihla protestovat, protože jsem se ponořila do hlubokého spánku.„Jasone ne!" Vzbudil mě křik a já se leknutím prudce posadila. Vedle mě se převaloval Alex a na jeho zpocenem čele byla výrazná žila. Prudce pohyboval hlavou že strany na stranu a bolestivě sténal.
„Alexi" opatrně jsem ho vázala za ramena a zatřepala s ním.
„Alwxi vzbuď se." Pokusila jsem se ho znovu probudit. Na jednou jakoby ho zlé sny opustili a otevřel oči.
„Mel jsi zlý sen." Pohladila jsem ho po tváři, která byla posetá téměř dvoudenním strništěm.
„To se stává." Odpověděl s úsměvem a přitáhl si mě k sobě.
„Nechováś se ke mě jako k vězni." Prohodila jsem jen tak mimochodem a on se na mě podíval se zvedlým obočím.
„Chtela bys raději abych tě měl zavřenou ve sklepě?" Posimral mě vlasama na prsou a položil tam hlavu.
ČTEŠ
Osvobození
Teen FictionTessa je 24 letá novinářka, která cestuje světem a snaží se zapůsobit svými články na dosavadního šéfa. Alex Hamilton je jedním z největších mafiánských zločinců ve Španělsku. Dva různé světy, dva úplně jiní lidé. Ale jeden společný cíl. Najít toho...