...karanlık sokakta bilinçli olarak kötü aydınlatılmış bir eski binanın sokak girişinde ..club fantom yazılı demir kapının ziline dokundu..... kapı otomatik düğmenin titreşimiyle açıldı...dikkat etmese düşebileceği kadar dar bir sahanlıktan sağa doğru dönerek bodrum kata inerken kapının arkasından kapanış sesini duydu... henüz merdivenleri inmeden duvardaki afişler..graffitiler...ve yukarı doğru gelen tütün, ot, bira, ve insan teni kokan sıcak buhar yüzüne çarptı.. "bu karışımın afrodizyak etkisi olmalı"..diye düşündü.
duvarlar tuğlaydı... kasada duran ve vestiyere bakan insan azmanı genç çocuk üye olup olmadığını sordu önce.. kafası nerdeyse kazınmış.. boynunda zincir ve üstüne yapışan beyaz bir tişört altında yine daracık bir kot pantolon vardı....olumsuz yanıt verince bir broşür uzattı ve giriş ücretini istedi. üyelik hakkında da bilgi verilen broşürde ...sauna..masaj..darkroom... video salonu ve barı gösteren fotograflar vardı..cumartesi geceleri özel şov ve atraksiyonları fotograflarla anlatıyordu.
giriş ücretini ödedikten sonra bar kısmına geçti...bira ve sigara kokusu
rahat ve sakin bir ortam karşıladı onu ....küçük ekrandan videoda gay porno gösterisi yapılıyor...bir yandan da popüler müzik çalıyordu..... koyu renk ahşap döşeme ve bar tezgahı tuğla duvar ile uyumluydu..farklı tarzda birkaç masa ve iskemle ile köşede kırmızı kadife kaplı bir kanepe duruyordu....tek olarak barda oturup içki içenler , çift olarak ayakta müzikle sallananlar ve oturdukları yerden ekrandaki görüntülere bakarken bira içen diğer müşteriler barın mevcudunu oluşturuyordu. bir bira alıp ücretini ödeyerek , bar mekanından çıkarak ;koridorda duvar dibinde konsol raflara dayanarak içen ve etrafı gözleyen erkeklerin arasından süzüldü... ....
karanlıkta dev ekranda porno izleyen bir kalabalık gördü....bir yandan da oturma yerlerinin arkasına dolanan bir koridorda sessiz kıpırdayan gölgeler dikkatini çekti. kendini koridordaki birbirine dokunan ... fısıldaşan gölgeli trafiğe bıraktı. karanlıkta birbirine sürtünerek ilerlerken bazen engellere takılmak veya engellenmek de bu işin kurallarından biriydi. ardısıra dizilmiş kapı aralıklarından cok zayıf kırmızı ve mavi ışıklar süzülüyordu.
fısıldaşmalar, zevk iniltileri ve birbirine sürtünen , çarpan, direnen ve zorlanan çıplak tenlerden ritmik tempolu sesler geliyordu. bir dakika bile boş kalmayan kabinlerden birine girdiğinde önce rutubetli ve sperm kokulu bu ortama göz alışana kadar bir iki saniye geçti, iki tarafındaki kabinlerle arasındaki bölücünün kasık hizasında delikler vardı. eğilip yan tarafı görmek için gözünü dayayınca...iki erkeğin yarı çıplak ve kendinden geçmiş ...sevişmelerine
tanık oldu..yaşadıkları cinselliğin ne öncesi ne sonrası yoktu...
kabinin diğer duvarındaki delikten birinin seslendiğini duydu..delikten uzanan bir el başparmağıyla gelmesini işaeret ediyordu....deliğe yaklaşıp gözünu yerleştırmeye hazırlanırken etli 20 lık kobrayla burun buruna geldi....okşamaya başladıgında gerılmıs mantar başlı organın sıcaklıgını sevdi....yalamaya başladı...tuzlu ıslak derinin titrediğini hissetti...dudaklarını acarak aleti agzına aldı ...bır yandan da kendı aletını sıvazlıyordu.....gırtlagına dayandıgında aletin damarlı yuzeyınde patlamaya hazır oldugunu sezdı.....buna hazır olmadıgını dusunerek kanbinden hızla çıktı ... koridorun karanlık ve insan sıcağı kucağına attı kendini...
köşede kırmızı ışıklı bir sahne platformu üstünde çelik silindir borular tavandan zemine saplanıyordu...etrafındaki yarım daire en fazla elli kişi alabilecek kadar bir ayakta izleme mekanıydı... sahnede metal boruya dolanarak sürtünerek dans eden cıplak esmer genci izlemeye koyuldu...tepedeki ışıkla parlak teni daha da cekici görünuyordu. kendisiyle ve boruyla sevişirken yılan gibi dolanıp bukulen kaslı vucudunun muzıgın rıtmıyle ahnengi göz kamaştırıyordu.