Niall kommer

1.3K 39 0
                                    

Idag kommer Niall! Vi får låv til å bo i kjelleren/hybelen hos Tara. det er et soverom med: en dobbeltseng, to nattbord, og et klesskap. Også er det et bad med en dusj, et badekar, en vask og over vasken er det et speil som man kan pushe litt inn og så åpner den seg utover. Det er veldig moderene her. Det er tilogmed en liten stue med en sofa og to store kosestoler på hver side av et stort sort trebord. som er rettet mot en sony tv. det meste her er sort, men det er fremdeles veldig kult. bak sofaen som står inntil en vegg er det et stort rom som ser ut som at ikke finnes. Fordi det er en luke som er samme farge som veggen og passer perfekt inn. Jeg fant ut av det sistgang jeg bodde her. Det er på en måte ekstrahjemmet mitt. Jeg var en veldig rebell fra jeg var elleve til fjorten, og jeg rømte ofte hjemmefra. Jeg bodde liksom her på halvtid eller mere. Jeg ba Camilla om å holde det hemmelig, men som sagt 'hun er ikke god til å holde på hemmeligheter'. Så jeg ble alltid hentet, men til slutt så sa vi det aldri til Camilla og Tara sa at hun skulle møte meg på byen. Så da var det bare oss to. Vi lekte magikere og masse rart. og en dag fant jeg rommet. Det r nesten like stort som stuen! men nok om det rommet. Vi har forresten satt inn noen møbler der. Men nok er nok.
'Hei søta! Finne på noe?' Spør Thea på melding
'J kan ikke! N kommer idag:(:!'
'Åå! så koselig! Hils fra meg! og legg inn 1 godt ord da!;)'
'D skal j vettu!;)'
'Haha:D'
Jeg legger vekk tlf-en og finner frem dagboken.
'Kjære dagbok. Livet mitt er rett og slett perfekt! Jeg har verdens beste venner og verdens beste kjæreste! Vi er forlåvet! Ååå jeg gleder meg til å gifte meg! Men jeg gruer meg litt også da.:/ Niall skal komme på besøk til Doncaster fra London. Det er der vi bor. Lexi♡'
Jeg går opp og ser hvordan det står til der. Carmen er helt ute av seg.
"Hva skjer her?" spør jeg Tara på vei bort til henne.
"Pappa er utro" sier hun sint.
"Fyyy ****, ***** *********" Dere vil ikke hva jeg sa der!
"Enig!" Sier hun sint. Hun har egentlig aldri hatt noe godt forhold til faren sin. Hun ser han veldig sjelden. Han bor i New Port så han kommer avogtil på besøk.
Det ringer på døren.
"Jeg går og åpner jeg." sier jeg til Tara
"Heeei Niall!!" sier jeg glad. Jeg har jo ikke sett han suden han fridde!! Han har med 1 bag for 4 dager!! Jeg hadde med 3 eller 4 bagger jeg...! hihi. Jeg har alltid vært opptatt av klær. Jeg tok med under en tiendedel av klærene mine...:D
"Hei søta!! Hva skjer her?" spør han
"Adrian er utro mot Carmen." sier jeg
"Auch!" sier Niall
"La oss gå ned!" sier jeg
Vi går ned og Niall pakker ut klærene sine og legger dem i skapet sitt.
"Jeg har savnet deg!" sier jeg fra sengen.
"Jeg har savnet deg og!" sier han og slenger seg på sengen ved siden av meg. Jeg snur meg mot han, og han kysser meg lett på munnen.
"Jeg elsker deg." hvisker jeg til han og han hvisker det samme tilbake.
Tara kommer ned.
"Hei folks!" sier hun glad
"Hvordan går det der oppe?" spør jeg
"Fint.... eller ikke egentlig! Mamma ligger på rommet og hylgråter og skriker stygge ord om at djevelen må forbanne pappa og masse shit." sier Tara. Camilla er veldig kristelig og hun ber hele tiden.
"Men vet dere hva?" spør Tara.
"Nei" sier jeg.
"Jeg skal også sove her!" Sier Tara glad og slenger seg på sengen mellom oss så vi ruller så fort vi kan til hver vår side, og Niall ligger allerede så langt ut på kanten at han faller ut av sengen. Og både jeg og Tara får latterkrampe. Vi ler kanskje i 1 min og så går hun ut av sengen.
"Neida!" sier Tara
"Fjooo!!!!!!" sier jeg lettet og hun ler og går opp.
"Vi kan gå ut å spise! Jeg er veldig sulten!" sier jeg. Jeg har nesten ikke spist i hele dag! Jeg spiste bare et eple på skolen.
"Ja! du kan velge en resturant." sier han ig smiler nede fra gulvet, og jeg begynner å le.
"Hva?!" sier han.
"Ikke no!" sier jeg og prøver å skjule smilet.
"Vi kan gå på Jonoe!" sier jeg. A/N: den finnes egentlig ikke der men jeg bare fant på.
"Greit!" sier han glad.
Vi går til Jonoe, siden ingen av oss har bil. hehe.
"Et bord for to, takk!" Sier jeg til Leah. Jeg har vært der så mange ganger at jeg kjenner de fleste som jobber der, og de kjenner meg!
"Det skal bli, Lexi!" sier Leah
vi snakker litt.
"Hva skal det være?" spør Leah når hun kommer bort igjen.
"Jeg vil gjerne ha det vanlige, og Niall tar det samme!" sier jeg
"Det vanlige x2" sier hun stille for seg selv når hun skriver det ned.
"Det har vært kjempekjedelig uten deg!" sier Niall
"Enig!! Jeg har savnet deg!" sier jeg. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det, men det er sant!
Vi snakker hele kvelden, og drar hjem klokken halv tolv ca.
__________________________________

Sorry for sent kapittel! Jeg har vært veldig opptatt med ditt og datt!
Håper dere liker kapittelet...👍
Jeg skal begynne å oppdatere litt oftere!

Xxx Sophie

New family, New lifeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora