Είμαι η Βενιτα ειμαι 14 χρόνων και παίζω τσέλο.
Πριν από 8 μήνες περιπου σερφαροντας στο διαδίκτυο,βρήκα ένα βίντεο με κάτι παράξενα συμβολα.Το πάτησα,ήταν ένα βιντεοκλιπ με 7 όμορφα αγόρια να τραγουδάνε και να χορεύουν.Ενθουσιαστικα πολύ,έβλεπα με πόσο πάθος χόρευαν στον ρυθμό του τραγουδιού και αυτό με ενθουσίασε..Έψαξα περισσότερα για αυτούς και για την μουσική τους.
K-pop (Korean pop) λέγεται η μουσική που μου άρεσε.
Και έτσι όπως περνούσε ο καιρός ασχοληθηκα περισσότερο με αυτό μέχρι που μου ήρθε ως καθημερινη μου ρουτίνα.
Άρχισα να μαθαίνω και για την Κορέα.Μου άρεσε πολύ.Ο στόχος μου,είναι να πάω στην Κορέα
να ζήσω και να νιώσω τα πράγματα αυτά που έβλεπα από την οθόνη μου.
Μέχρι που τα κατάφερα!Με την βοήθεια της παρέας μου καταφέραμε να πάμε όλες μαζί .
Αν και υπάρχουν άνθρωποι που δεν τους άρεσε αυτού του είδους μουσική ..Όπως οι συμμαθητές μου και η κολλητή μου.Στην αρχή στεναχώριωμουν μέχρι που έκλαιγα για τέτοιου είδους σχόλια.
Αλλά το ξεπέρασα, καταλαβα πως αν πέσω στο επίπεδο να σχολιάσω κάτι χωρίς να ξερω ή να μην έχω καν ασχοληθει είναι απλά μία αγκαρια.Χασιμο χρόνου...Πριν από 7 χρόνια:
Ειναι μία συνηθισμένη μέρα για το τελευταίο μάθημα που δίνει στις εξετάσεις :
*plays no more dream-BTS for ringtone*
-Τουρουρουρου του του ρουρου ΡΟΥΡΟΥΤΟΥΡΟΥ! Ξυπνάω και κλείνω το ξυπνητήρι και τρέχω στο μπανιο μου.
Βάζω να παίζει το Fire-Bts και βουρτιζω τα δοντια μου με τον ρυθμό της μουσικής,χορεύω και μερικες από τις κινήσεις που κάνουν στο βιντεοκλίπ..Ε καλά ,μην φαντάστητε να τις κάνω τέλειες..Μόλις χτυπισα το πόδι μου στο πλυντήριο ρούχων...Αχχ πονάει!!Τελειώνω από το μπάνιο και πάω στο δωμάτιο μου.Εκει ήταν η μικρή μου αδερφή και ακόμα κοιμόταν ,την ξύπνησα και ακολούθησε και αυτή την πρωινή της ρουτινα.Με τα δημητριακά ακγαλια και ξάπλα στον καναπέ βλέποντας anime..
Ντυθηκα έβαλα ένα σκησμενο μπλε τζιν και μία μακριά άσπρη μπλούζα.Διάβασα πάλι για την ύλη,εβαλα να παίζει στα ακουστικά μου το
Stay-Blackpink και έφυγα για το αστικό .Φτάνοντας στο σχολείο:
Βλέπω την κολλητή μου στο σχολείο .Την ακγαλιασα και μπήκαμε μέσα στο σχολείο.Κολλ-Ανγχωμενη καθόλου;
-Οχι..Εσύ;
Κολλ-Παρα πολυ!!
-Ηρεμισε Φυσική ειναι.Θα γράψουμε το όνομα μας και θα φύγουμε.
Κολλ-Μην με πειράζεις!!
-Καλα καλα..Μετά είδα και τις άλλες φίλες μου της καλημερισα και είπαμε τα νέα μας.
Να σημειώσω πως εδώ δεν έχει βρει ακόμα την παρέα η Βενιτα και αυτές είναι απλά συμμαθητριες της.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Bangtan Story💘//Kpop Fanfiction//
FanficΠάλι αυτούς τους Κινέζους ακούς ,δεν βαρέθηκες; Σαν κορίτσια ειναι!!! Made in China όλοι τους είναι ,ίδια ράτσα ... Τι Κορέα και πράσινα άλογα?Κάτσε στην Πατρίδα σου να κάνεις παιδιά και να έχεις οικογένεια που θες να γίνεις και χορεύτρια.. Που είνα...