14. Αρχιτεκτονική

311 37 12
                                    

Στο κεφάλαιο αυτό έχω τη χαρά να συμπεριλάβω ένα ποίημα από τη συλλογή "Αντιμονότονη Αρχιτεκτονική" της αγαπημένης magicforestbee


Πες μου

Πες το. 

Εκείνο που σκέφτηκες χθες το απόγευμα.

Πες μου

αυτό.

Τότε που 

για λίγο απαρνήθηκες

την τυπική τεχνική συλλογισμού.


Πες μου το 

εκείνο. 

Αν αυτό δεν μπορείς

άσε τα άλλα. 

Άσε τα λόγια

άσε τα και νιώσε με,

άσε τα και σώσε με. 

Να μου μιλάς. 

Άσε στην άκρη τα λόγια τα πολλά 

και μίλα μου.   



14. Αρχιτεκτονική

Παρατηρούσε τη σκηνή μέσα από τα σκούρα τζάμια του τζιπ με κάποια δυσαρέσκεια. Οι άντρες  της οργάνωσης κατέστρεφαν τις παράγκες μεταναστών σε ένα πάρκο της πόλης. Όλο κι όλο ήταν τρεις οικογένειες που είχαν στήσει κάτι πρόχειρες σκηνές με υφάσματα, πανιά και άλλα πρόχειρα υλικά. Εκμεταλλευόμενοι τις διαμαρτυρίες των πολιτών και την αδράνεια του κράτους, πήραν την κατάσταση στα χέρια τους. Η δικαιολογία πως είναι επικίνδυνοι για την περιοχή, ενώ το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να προστατευτούν από τον παγερό χειμώνα.

Οι άντρες του Ορέστη εκπαιδευμένοι για τέτοιες περιστάσεις, όρμησαν στα καλά του καθουμένου και εκδίωξαν κακήν- κακώς τους ενοίκους των άθλιων αυτών οικημάτων. Με φωνές και απειλές τους έσπρωξαν μακριά και τους ακινητοποίησαν στο έδαφος. Δυο ντουζίνες αγριάνθρωποι εξοπλισμένοι με ρόπαλα εναντίον γυναικών και ανυπεράσπιστων παιδιών, άρπαζαν, ξέσκιζαν και έκαιγαν ό,τι έβρισκαν μπροστά τους χωρίς οίκτο και έλεος. Οι ξένοι εκλιπαρούσαν. Έχαναν τα λιγοστά τους υπάρχοντα και έμεναν αποσβολωμένοι να κοιτούν το χάος μπροστά στα μάτια τους αβοήθητοι. Στο χώρο είχαν βρεθεί απλοί πολίτες, που έμεναν βουβοί και παγωμένοι. Κάποιοι από αυτούς συμφωνούσαν κουνώντας το κεφάλι επιδοκιμαστικά και υψώνοντας τις γροθιές στον αέρα. Στο σημείο είχαν βρεθεί και δημοσιογράφοι, μα αντί να σπεύσουν να βοηθήσουν, φρόντιζαν να τραβήξουν τα απαραίτητα πλάνα τους.

Μικρή ΒαλίτσαWo Geschichten leben. Entdecke jetzt