Shut Up And Kiss Me

66 2 2
                                    

Okuyan herkeze teşekkürler.. <3

Clary karşımdaydı ağlıyordu hem de fazlasıyla.

Ne yapacağımı bilemedim.Şaşırmıştım.Kahverengi gözlerinde yaşlar durmuyordu.Sürekli akıyordu.Kalbim parçalandı.Ne oldu acaba? Çok merak ediyordum. Sarılmak,vanilya kokusunu sonsuzadek içime çekmek istiyordum ama yapamadım.Olduğum yerde hala duruyordum.Geldi bana sarıldı.Şaşkındım bende karşılık verdim.

"Andrew ile kavga ettik Louis.Ayaklarım senin yanına geldi.İçeri girebilir miyim?"dedi Clary.Başımı salladım.Kapıyı ardından kapadım.Neden buraya gelmişti hala anlamadım.Kalbim ordan oraya sürükleniyordu.Beynimde oluşan cümleciklere engel olup.

"Clary bukadar ağladığına göre büyük kavga ettiniz"dedim.

"Her şey bitti Lou!"dedi.Yanına gidip oturdum ve ona sarıldım.Ayrıldıklarına üzülmüştüm bir o kadarda sevindim.Nefesi alkol kokuyordu.Vanilya kokusunu bastırıyordu.Hala ağlıyordu.Nedenini sormak istemedim.Zaten bilmeyede hakkım yoktu.

"Lou! seni bu yüzden seviyorum.Kavga etmemizin nedenini bile sormuyorsun.Beni böyle kabul ediyorsun"dedi.Ben hala ne olduğu karşısında büyük şaşkındım.Neler söylüyordu.İtiraf etmeliyim ki hoşumada gitmişti.Artık bu gece düşünmek istemiyordum.

"İçecek bir şeyler içer misin?"diye sordum.

"Alkollü bir şeyler ayarla"dedi.Hala ağlıyordu.Dayanamıyordum ama çok güzel ağlıyordu.Gözleri kahverengiden ağlaya ağlaya elaya dönmüştü.Sanırım fazla uzun bakmıştım ki sesiyle bakışım birden bölündü.

"Niye öyle bakıyorsun?"diye sordu.Ne cevap verecektim.Gözlerinin güzelliğinemi bakıyorum dicektim.Aklımda cümle toparlamaya çalıştım.

"Ayrıldığınıza üzüldüm ikinizlede arkadaşım ,üzülüyorum"dedim.Bunun üzerine daha çok ağladı.Ben bu cümleyi nasıl kurmuştum.Lanet okuyorak bira almaya mutfağa gittim.Dolabı açtım ve biraları aldım.Düşünmücektim ama yapamıyordum.Bugün sert davrandı,sonra yanıma geldi.Nedeni sormayacaktım.Belki daha sonra.

Yanına gittim o sırada o müzik açıyordu.O children müziğini seçti hala ağlıyordu.Benimde sevdiğim müzikti.

"Al bakalım"diyerek biraları masanın üzerine koydum.Yanıma geldi ve birasında bir yudum aldı sonra beni ellerimden tutup dansa kaldırdı.Yumuşacık ellerini omzuma attı.Bende ellerimi onun beline koydum.Tanrım fazla sexydi.Ağlaması kesilmişti belkide başı dönmüştu fazla içkiden.Oturalım diye işaret etti.

O sırada telefon çaldı çok çaldı ama açmadı Clary.Dayanamadım telefonu ben aldım elime.Baktığımda Aşkım yazıyordu.Durmadan açtım telefonu.

"Claryy! üzgünüm o sözleri söylememeliydim"dedi.

"Heyy! And yavaş ben Lou,Clary burada"dedim.Cla bana bakıyordu yaptığıma anlam vermeye çalışıyordu.

"Ahh Lou! Clary'e telefonu verir misin?"dedi.

"Hayır! And şu an ikinizde sinirlisiniz.Yarın olsun sakin kafayla düşünürsünüz"dedim.

"Sana güveniyorum Lou!!"dedi ve kapattı.

"Neden yaptın bunu ??" diye sinirli bir şekilde sordu Clary.Tanrım sinirli olunca bile fazla sexy ve güzel oluyordu.

"Merak etmesin diye yaptım"dedim umursamaz şekilde sonra ayağa kalktı beni tehdit eder gibi parmağını doğrulttu.Bir anda düşer gibi olmuştu hemen geri koltuğa oturttum.

"İyi misin?" diye telaşlı bir şekilde sordum.O bu sırada yanıma yaklaşıyordu eğildi sanki beni öpcekmiş gibiydi.Sanki değil öpmeye geliyordu ve beni dudağımdan öptü.

"Ama Clary"diye geri çekildim.

"Kapa çeneni ve öp beni " dedi.

Tekrar yanıma geldi. Bir anda gözlerim kapandı.Sadece duygularımla hareket ediyordum.Uzaklaşmalıydım.Yaptığım son derece yanlıştı ama yapamıyordum.

Öpüşüne karşılık verdim.Vanilya kokusu tekrar dudaklarımla sevişiyordu.Ellerini saçlarımda gezdiriyordu.Öpüştükce daha sert öpüyordu.Doyamıyordum.Sanki sonsuzluğun başı gibiydi...

Kısa olduğunu biliyorum.En azından geçiş bölümü olsun..

Hep İYİ OL... <3

You Are My Weaknes And StrenghtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin