Prima zi

244 10 2
                                    

15 septembrie ,prima zi de scoala si ca toata lumea vrajitoarele noastre incep si ele.

Scoala fetelor este situata intre dimensiunile magice, aceasta scoala este magica exact ca vrajitoarele, doamna Amalia este directoarea acestei scoli cu numele de Magix ,fete de orice varsta care au puteri se pot inscrie ca sa invete sa isi controleze puterile.

Doamna Amalia a deschis portile dandu-le voie tinerelor incepatoare sa paseasca in noua lor casa pentru urmatorii 5 ani.

D. Amalia: Dragele mele, bine ati venit in Magix!Ma bucur ca ati venit intr-un numar atat de mare si sper ca eu si colegii mei va vom putea ajuta sa va folositi si controla puterile.Acum fara sa va mai retin,va invit sa mergeti la receptie sa va luati orarele si cheia de la camera.O zi buna!

Serena,Aysha si Roxi si-au luat orarele si cheile si au plecat in camera lor.Cele 3 au fost foarte fericite ca au aceasi camera fiind foarte bune prietene isi vor putea petrece tot timpul impreuna.

Ajunse in fata camerei Serena descopera cu suparare un lucru care o enerveaza enorm.

Serena: Cum este posibil asa ceva?Ce cred ei ca suntem sobolani?

Serena ce este ?Ce e atat de tragic?spun Roxi si Aysha speriate de reactia prietenei lor.

Serena: Avem inca 3 colege de camera va vine sa credeti?

Eu cred ca e frumos,o sa ne facem prietene noi.-spuse cu bucurie Aysha.

Roxy: Calculand dimensiunea camerelor eu consider ca vom avea loc toate.

Oh Roxy esti mult prea calculata si nu observi tragedia. spuse amuzata Serena.

Acesta este primul capitol si nu sunt prea incantata de el.Este prima poveste si stiu ca este cam banal si scurt inceputul.

Promit ca ma voi revansa in capitolul urmator:-)

Era sa uit ii multumesc foarte mult primei mele cititoare:

OanaAndron ♡

Magie si razboiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum