Arkadaşlar ilk önce karakterleri tanıtmak istiyorum. Kitabımda küfür içerikli bölümler olabilir. Rahatsız olabilecek arkadaşlarımız olabilir sizi seviyoruz...
İlk önce ana karakterleri tanıtalım;
Jeon Jungkook;
1 Eylül 1997 de güney korede doğmuş ve büyümüştür. Boyu 1.78 cm dir. Bts gurubunda maknae olarak tanınıyor. (Kitabımda ismini degistirmek istemiyorum.)Benim kitabımda dünyada tanınan en zengin kişilerden birinin oğlu. Kendisi hem zenginliği hemde yakışıklılığıyla bütün kızların gönlünü alan fakat göründüğü gibi masum olmayan biridir. Genelde g.korede gecelerin prensi olarak bilinir. Yani playboy olarak tanınır birçok kızla eğlenmek için yatmış ve öpüşmüştür. Kendisi hikayemde 18 yaşındadır.
2. Ana karakter;
Kim Se-jeong;
28 Ağustos 1996 da güney korede doğmuş ve büyümüştür. Boyu 1.64 cm dir. İ.o.i ve gugudan guruplarının üyesidir. (Benim kitabımda adi Bang Eun hye, birde kızımızın annesi türk olduğu için kızımızın türkçe ismi Dolunay'dır.)
Benim kitabımda dünyada tanın en zengin kişilerinden birinin kızı. Kendisi zengin olmasına rağmen hayatında parasıyla övünmeyi sevmez. Genelde 3 canından çok sevdiği arkadaşları Bengü gizem ve somi'yle takılır. Gittikleri okulda popiler olmalarının sebebi dört kızda birbirinden esnek ve güzellikleridir. Kızımız 18 yaşındadır.
Karakterler;
Park Somi; Eun hye nın kiz arkadaşı. 18 yaşında. Adam bicaklamadan sabıkası vardır.
Bengü; eun hye nın kiz arkadaşıdır
. 18 yaşında. Grubun umududur. Bir o kadar grubun umudu olsada en cok yiyen kisisidir.Gizem; eun hye nın kız arkadaşıdır. 18 yaşındadır. Grubun sakini ve en uykucusudur.
Seok jin; Jungkook'un arkadaşıdır. 18 yaşındadır.
Min yoongi; Jungkook un arkadaşıdır. 18 yaşındadır.
Hoseok;Jungkook un arkadaşıdır. 18 yaşındadır.
Kim namjon;Jungkook un arkadaşıdır. 18 yaşındadır.
Park jimin;Jungkook un arkadaşıdır.18 yaşındadır.
Kim taehyung; Jungkook un arkadaşıdır.18 yaşındadır.