Sabah kalktıgımda bıraz yatakta oylece yattım sonra aklıma dunku ruya geldı hemen dönup yan tarafıma baktım evet dusundugum gıbı kimse yoktu yıne yalnızdım ruyaymıs dıyerek yataktan kalkıp hemen dusa gırdım saclarımı yıkarken cok sevdıgım bogurtlen kokusu butun odayı doldurmustu bile.banyodan cıkıp ustume kot sortumu ustunede bol t-shirtlerimden bırını gıyıp ayagımada beyaz converslerimi giydım cantamı alıp evden cıktım kulaklıklarımı kulagıma takıp DUMAN dinlemeye basladım okula geldıgımde karnımın guruldamasıyla acıktıgımı farkedıp hemen kantıne indim kasarlı tostumu ve kahvemi alıp bır sandalyeye oturup etrafı izlemeye basladım tostum bıttıkten sonra kahvemi alıp sınıfa cıktım herzamanki yerim olan cam kenarında en arka sıraya yerlesip telefonumda muzıgı kapatıp hocayı beklemeye basladıp ders matematıktı hazal hoca iceri girince hemen ders anlatmaya basladı notlarımın cok yuksek oldugu soylenemezdı ama matematıgı severim . dersin sonlarına dogru uyuklamaya baslamıstım anlasılan kahve uykumu acmamıstı tenefuste bir kahve daha almalıydım kafamı sıraya gomup uyuklamaya devam ederken kapı acıldı ıceri mudurumuz ve arkasında bır cocuk iceri girdi kafamı kaldırma geregı duymadan uyuklamaya devam ettım ama kulagım mudurde ve etrafta hayranlık belırten kizların cıkardıgı garıp seslerdeydı mudur konusmaya basladıgında ilk defa ne soyledıgını merak edıp kulak kabarttım ama kafamı hala sıradan kaldırmamıstım mudur "cocuklar bu yeni arkadasınız bla bla bla bla okulumuza transfer oldu" kızlar kıkırdayıp konusmalarına devam ettıler gozlerimi devırıp sırama daha da gomuldum tam o sırada tepemde bırı konusmaya basladı "kenara kaysana yanına oturmak istiyorum"dedi tabi o sırada herkez agzı acık bızı izliyor bende kafamı kaldırmadan cevap verdım "ama ben yanıma oturmanı ıstemiyorum gıt baska bır yere otur "dedim tabi butun kızlar nerdeyse aynı anda yanındakı arkadasını kaktırıp "benim yanima oturabılırsin "dıye bagırdılar ben gozlerimi devirip kafamı kaldırınca cocukla goz goze geldık AMAN TANRIM!! bu bu "nasıl olur... Sen ..."diye fısıldadım cocukta sınıftaki herkes gıbı saskınlıkla bana bakarken ben kendimi toparlayabilmek icin kafamı ıkı yana salladım ve devam ettim "git ! baska bır yere otur "dedim cocukta bana bakıp dudaklarının kenarına yerlestırdıgı gulumsemeyle bana dogru egıldı ben kucagına alıp yan sandalyeye oturtup kulagıma "seni sevdim bogurtlen kokulu kız "dedi ben sokla ne yapcagımı sasırırken cocugun hâla cekılmedıgını farkedıp cocugu kaktırdım ve o sırada sınıfta bulunan herkez bıze bakıyordu mudurle beraber hocada gozlerini buyuterek bize bakarken gulmemek ıcın dudaklarımı ısırdım cocukta neye baktıgımı anlamak icin arkasını donup sınıf ve hocalarla goz goze gelince o da dudaklarını ısırıp kulagıma egıldı "sanırım basımız dertte"dedi ben daha fazla kendımı tutamayıp gulmeye baslayınca cocukta benimle beraber gulmeye basladı tam o sırada bız gulerken mudurun "selin ve Rüzgar sizi odamda bekliyorum "dedi . hadi ama beni kucagına aldı dıye dısıplın cezasımı alıcaktım?? Tamam boyle soyleyınce kulaga cok sacma geliyor ama yapcak baska bir sey yoktu ben dusunurken mudur coktan sınıftan cıkmıstı cocukta elimi tutup beni cekıstırerek sınıftan cıkardı muduru takıp ederken kulagıma egılıp "ben Ruzgar "dedi tanrım bu cocugun kulagımla alıp veremedigi şey neydi beni huylandırıyordu bende onu kaktırdım ve" selin "dedim cocukta "tanıstıgıma memnun oldum bogurtlen kokulu kız "dedi cok tatlıydı .ve o ruyamdaki sabah hayalını kurdugum beyaz atlı prensimdi bırden sırıtmaya basladım koluma yavasca omuz atıp "noldu ? pismiş kelle gıbı sırıtıyorsun "dedi hemen kendımı toparlayıp " hiiç" dedim cocuk gulumseyıp "yoksa ne kadar yakısıklı oldugumumu dusunuyordun "dedi gulumseyıp "hayır... basıma bela olucaksın demi "dedim o da" evet tatlım beni tanımaya baskadın "dedi gulumseyıp muduru takıp etmeye devam ettık sanırım basima bela olmasını sevıcektım sınıfta olanlar herkezin bıze nasıl baktıgı aklıma gelince yıne gulumsedim gercekten eglencelıydi :))