<Georgia>
Ik loop het podium op en zwaai glimlachend naar mijn Pack. Wat is dit groot! Ik ga naast Tylar staan en druk een kus op z'n lippen. Ik krijg een microfoon van hem overhandigt. "Thanks."
Hij glimlacht en ik draai me weer om naar de roedel. "Hey allemaal, zoals jullie zien ben ik jullie nieuwe Luna." Glimlach ik. De roedel begint gelijk te juichen. Ik glimlach daardoor nog breder. Ik kan niet geloven dat ik Luna ben van de sterkste roedel ter wereld! "Ik Georgia Vischer, zal de pack DarkSpiral trouw blijven en hun altijd boven alles zetten. Ik zal hun beschermen tot aan m'n dood." Roep ik. De Pack gaat helemaal door het lint. "Jullie mogen altijd naar me toe komen als er iets is of gewoon voor de gezelligheid. Voel je veilig mij." Glimlach ik verder. Ze juichen en janken allemaal van blijdschap. Ik glimlach en kijk achter me waaar ik een trotse Tylar ie staan. Ik glimlach naar hem en gebaar of ik het goed heb gedaan. Hij knikt en loopt naar me toe.
"Kom." Glimlacht hij en lijdt me het Packhuis weer in. Ik kus hem overal op zijn gezicht. Ik ben gewoon hyper oké. Herken je dat, dat als je zenuwachtig bent, dat je dan de hele tijd moet gaan glimlachen en gekken dingen doet? Nou ik wel!
"Je deed het geweldig." Glimlacht Ty en lijdt me naar een vergader zaal denk ik. "Ontmoet mijn Beta Gino en zijn mate Kikka."
Ik schud hun handen. "Hey." Glimlach ik tegen Gino.
"Hey, welkom in de roedel." Glimlacht hij ook en laat me aan Kikka voorstellen.
"Hai leuk je te ontmoeten. Heb ik eindelijk een vrouwelijk persoon hier rondlopen." Lacht ze en geeft me een knuffel.
"Haha, ja. Ook leuk om jou te ontmoeten." Glimlach ik terug en laat haar los.
"Dit is Vincent, m'n Delta." Introduceert Ty me weer.
"Hai." Glimlach ik en geef hem ook een hand.
"Hy, welkom." Glimlacht hij.
"Ik moet zo naar een vergadering. Jongens." Zegt Ty. Ze knikken. "Jij kan met Kikka als je wilt dingen gaan doen."
"Oké leuk." Zeg ik en geef Ty een kus.
"Wees voorzichtig." Zegt hij. Ik knik.
"'Altijd." Grinnik ik en geef hem weer een kus.
"Oké tortelduifjes. Weer genoeg voor vandaag." Zegt Vincent grinnikend. Ik kijk hem boos aan.
"Er is altijd tijd voor dit." Zeg ik en druk een gepassioneerde kus op Ty's lippen. Hij grinnikend en doet het zelfde terug. Ik stop na een paar seconden en laat hem weg lopen met z'n vrienden.
"Wat wil je gaan doen?" Vraagt Kiek.
Ik haal m'n schouders op. "Maakt mij niet uit. Wat wil jij?" Vraag ik.
"Het is jouw dag, zal ik je anders de roedel laten zien? Inplaats van alleen het Packhuis." Grinnikt ze. Ik knik en loop achter haar aan naar buiten. We lopen een tijdje en komen dan in een leuk dorpje waar allemaal kinderen spelen en volwassenen spullen verkopen.
"Is dit een markt?" Vraag ik en kijk de schattige kraampjes.
"Ja, om de twee weken op zondag is er altijd een markt. Wel als het mooi weer is dan." Antwoordt ze. Ik glimlach. Ik verwachtte niet dat de wreedste pack een markt om de twee weeken had. Zou je niet verwachtte lijkt mij. "Hey Mia!" Glimlacht Kik en tilt haar op.
"Hey Luna!" Roept ze en zwaait naar me. Ik glimlach en komt naast Kiek staan.
"Hey mooi meisje." Zeg ik op eem kindertoon. Ze glimlacht verlegen en stopt haar gezicht in Kiki's nek.
JE LEEST
🐺 Die With Memories Not Dreams 🐺
Loup-garouDEEL 1 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Zij is behulpzaam, Hij is de Badboy, Zij is gehoorzaam, Hij is zelfstandig, Zij is omhandig en Hij is geordend. Lees hoe ze met elkaar omgaan in dit boek! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...