Uyandigimda basim agriyordu . Sonra birden neler oldugunu hatirladim . Gercekten vampirmiydim. Sonra odaya cinar girdi elinde bardak vardi ve bardagin icinde kan vardi . Hic dusunmeden aldim bardagi ve bir dikiste bitirdim. Sonra cinara dondum ve " tesekkur ederim " dedim. Sonra yanagima sulu bir opucuk kondurdu. Bende " sana dedim ben boyle seylere alisik degilim ama istersen alisirim " dedim. " alisirsan sevinirim " dedi. Bende onun yanagina sulu bir opucuk biraktim.
Cinara gercekten asik olmustum o beni operken sanki icimde kelebekler ucusuyordu sanki o bana yaklasinca hayır dedigim butun islere evet diyesim geliyordu gercekten ben ona fazlasiyla asiktim...
^^^^^^^^
Cinar ' dan
Selin Kaylaya gercekten asik olmustum evet Ama
O beni seviyormuydu Bu soruyu bulmam lazım inşallah seviyodur.Sonra odadan çıktım ve arkadaşlarımın yanına indim. Arkadaşlarım bana meraklı gözlerle bakıyorlardı. Onlara " yattı "dedim. Sonra hepsi kafa salladı. " yarın dediğim yere gidicez " dedim. Hepsi bir ağızdan " tabikide " dedi.
^^^^^^^^
Selin Kayla ' dan
Sabah erkenden kalktım canım o kadar çok kan istiyordu ki direk aşağıya indim. Aşağıya inmeden çınarın konuştularını duyuyordum. " Selin Kaylayı alıp dediğim yere gidicez sonra insanların kanından... " dedikleri gibi durdu sonra bana seslendiler " Selin Kaylacım dinliyicen kadar bureya gel " dedi bende direk aşagıya indim.
" hadiyin gidiyoruz" dedi bende onlarla beraber gittim. Sonra arabaya bindim ve bir depo gibi bir yere gittik. Orada bissürü insan vardı onların kanı çok güzel kokuyordu hepsinin kanını istiyordum. Onlara bakarken gözlerim kırmızıya dişlerim sivrileşiyordu. Sonra bir insan yanımdan geçerken üzerine atladım ve kanını emdim evde hiçbişey yimemiştim.
Sonra polis sesi duydum hepsi bureya doğru geliyordu. Cınar bana " hadi diyodu " Ama ben yere kilitlenip kalmıştım sonra cınar beni yerden kaldırıp kucağına almıştı ve koşmaya başlamıştı. Ben ne olduğunu şaşırmıştım. Beni bir yere götürüp oreya kitlemişti şimdi onunla yalnızdık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
😍😍 BİR VAMPİRE AŞIĞIM 😍😍
Upířibir kiz bu kizin adi selin kayla bu kiz yeni okuluna gidicek yeni okulda bir cocukla tanisicak bu cocuk bir vampir ve bunlarin basindan ne olaylar gececek ee hadi ne duruyosunuz okusaniza ;))