Част 1:Започва се:)

733 19 0
                                    

Карол:
Здравейте!Аз съм Карол Севиля,на 17 години от Мексико.Утре съм на кастинг за една нова продукция на Дисни-"Soy Luna".Много се надявам да ме харесат.Обожавам кънките и музиката,а най-любимото ми занимание е да пея и танцувам докато карам!
На следващият ден:
Събудих се рано-в 8:20,защото нямах търпение за кастинга!
Взех телефона си от нощното шкавче и проверих Facebook,Instagram,Snapchat и след 40 минути станах.Вече беше 9:00 часа.Минах през банята-взех си душ,измих си зъбите,сложих си маска на лицето и след около час бях готова.Излязох от банята и влязох в дрешника ми.Ровиш из закачалките дълго и избрах една синя пола,бяло бюстие със син надпис "Style" и тъмно сини кецове с платформа.Облякох се и седнах пред огледалото:Гримирах се със светли цветове,сложих гланц и накъдриха косата си в краищата.
Часът беше 11:15.Имах още 3 часа.Слязох долу и видях бележка.Беше от мама-направила ми е палачинки и е излязла рано.Хапнах и гледах филм.Времето мина неусетно и вече ми оставаха 40 минути.Взех си синия клъч,който изглежда така сякаш има пистолет в него,сложих си документите,телефонът и парите вътре и излязох.Хванах си такси и след половин час бях пред залата.Попитах една жена къде трябва да отида и така вече бях в асансьора,качвайки се към 4-тия етаж.Асансьорът спря на първият етаж и оттам се качи едно момче.Той имаше лешниково кафяви очи и тъмна къдрава коса.
Момчето(М):Здравей!
Аз:Здравей!
Поздравих и се усмихнах дружелюбно.
М:За кастинга ли си?
Аз:Да,а ти?
М:Да!Ей,сладурано не ми каза как се казваш?
Усетих как се изчервих и видях как той се подсмихва.
Аз:Карол,ти също не ми каза как се казваш?
М:Аз съм Руджеро,но ми казвай Ру.
В момента в който Ру ми отговори асансьорът се разтресе и спря!Аз умрях от страх и явно ми е проличало,защото Руджеро се доближи и ме прегърна!
Р:Не се страхувай,сладурано!Ще ни измъкнат!
Аз:Да,но ме е страх!А и кастинга?!О,не!!Кастинга!!!!Какво ще правим?!Как ще отидем?!Има само 15 минути!!!
Р:Успокой се малко!Или ще ме принудиш да те накарам да млъкнеш по друг начин!
Погледна ме и лепна мазна усмивка на лицето си!
Аз:Хей!Страхувам се от асансьори!Не трябваше да се качвам!
Р:Напротив!Ако не се беше качила нямаше да се запознаем!
Аз:Може би си прав!
Щом казах това асансьорът отново се разтресе и тръгна.Зарадвах се много.След няма и секунда вратите се отвориха и пред тях стоеше.......

Това е новата история!Чакам мнения!Кой ли е бил пред вратите?

Случайна срещаحيث تعيش القصص. اكتشف الآن