'*•.¸,¤°'✿.。.:* 𝒮𝒾𝓉𝒾𝓈 *.:。.✿'°¤,¸.•*'
U čemu je problem brate? Jesam li štogod pogriješio? - Ani me strijelja svojim sivim kamenjem - Što je čovječe, govori!?
- Ani, čuj... A, jebote nisam mislio da će biti tako teško. Ok - duboko udahnem. - Oprosti mi Anime, znam da ćeš me možda, ah sranje vjerovatno ćeš me mrziti i popizdit' ćeš i garantiram da ćeš me i opaliti koji put, ali moram ti reći istinu.
- O čemu govoriš Sitis? Ne razumijem te. - sklopim dlanove na usnama tražeći najlakši način da mu priznam što sam napravio.
- Ani, radi se o Noxu.
- O Noxu? Što je s njim?
- Ani slušaj me. Moram krenuti iz početka. Onda kada je Nox... Pa, kada mu je Rele zaklala cijelu obitelj, kada smo ga pronašli, sjećaš se? - kimne potvrdno. Naravno da se sjeća. Tada sam ga prvi i posljednji put video da plače. - Sjećaš se našli smo ga golog i bosog, pretučenog na smrt?
- Zašto me podsjećaš na to Sitis? Zašto to radiš? Naravno da se sjećam te noći i toga što je prokletnica uradila. Gadura! Bio je samo običan, mali dječak.
- Nije Ani.
- Nije što?
- Nox nikada nije bio običan dječak. Mislim da je Rele to znala i da se zato riješila cijele obitelji. I njega. Naravno mislila je da ga se riješila. Nikada nije saznala da je preživeo, jer si ga odmah maknuo odande.
- Ti si ga maknuo! Ti si ga poslao Bonum.
- Ani, znaš da nije mogao ostati uz tebe. Bili smo robovi čovječe. Mi smo bili ljubimci, nije nam bilo dozvoljeno imati nekoga. I morao sam ga skloniti. Znam da si ga zavoleo dok je bolovao. Znam da si se već tada bio užasno vezao za njega.
- Nikada mi nije bilo jasno kako je završio ovako. Kao mi. Zar su ga oni učinili takvim? Zašto? Ako ga je željela ubiti, zašto ga je učinila vampirom? Prokleta kuja!
- Ne. Ona... Čekaj. Rekao sam iz početka. Sjećaš li se Releinog biljega na prsima, Ani? Sjećaš li se tog znaka?
- Proklet bio još ga znam sanjati.
- Taj znak nose oni koji vladaju vampirskim svijetom Anime.
- Sitis, nisam idiot čovječe, znam te stvari.
- Nox na leđima ima isti takav! - ispljunem to kao da je otrov na mom jeziku
- Što! - izbeči oči i zine - Što to govoriš Sitis? Kako? Kako to znaš? Ne, to nije istina.
- Jeste. Točno je Ani. Ja sam sprao krv s njega, sjećaš se? Ja sam ga obukao ponovo. Video sam biljeg. Razumiješ? Znao sam što to znači.
- Ali, to je nemoguće. On je čovjek. Bio je čovjek. Ljudi ne mogu vladati vampirima Sitis. To jednostavno ne ide tako.
CZYTASZ
🌞Solis et Lunam🌛 🔚
FantasySOLIS ET LUNAM (Sunce i Mjesec) -Fantasy/vampire/wolf- PRVA PRIČA SERIJALA O NADNARAVNIMA Da bi sebe i svoje prijatelje oslobodio ropstva Sitis mora vampirskoj kraljici Rele donijeti srca dvaju vukodlaka. Kada s teškom mukom uspije riješiti zadatak...