Θυμός....

213 14 0
                                    

Η ώρα είναι 7:40 και περιμένω τα κορίτσια να έρθουν να φύγουμε με της μηχανές. Από ότι άκουσα τα αγόρια θα φύγουν με το αυτοκίνητο του Κώστα.

"Καλημέρα "λέω στον αδερφό μου και μόνο.

"Εμάς δεν μας μιλάς; "λέει ο Άρης γιατί δεν τον κοίταξα καν.

"Όχι και ούτε θα έπρεπε "του απαντώ περνώ κλειδιά και ανοίγω την πόρτα για να βγω έξω ώσπου με τραβάει ένα χέρι από το καρπό.

"Εμένα δεν θα μου μιλάς έτσι κατάλαβες; "μου λέει ο Άρης και τα μάτια του γυαλίζουν από τον θυμό.

"Έ-ενταξη το κατάλαβα "λέω τραβλιζοντας.

"Έτσι μπράβο....φυτό" λέει και την τελευταία λέξη την ψιθυρίζει νομιζωντας ότι δεν τον άκουσα.

"Είσαι ανώριμο παιδάκι μου!"του απαντώ.

"Σταμάτα Μελίνα..."λέει ο Σταύρος που συγκρατεί τα νεύρα του εδώ και ώρα.

"Μα δεν" πάω να πω αλλά ο Σταύρος με διακόπτη.

"Είπα ΣΤΑΜΑΤΑ! "μου ξαναλέει και ξεσπά τον θυμό του επάνω μου.

Βγαίνω έξω και κλίνω την πόρτα πίσω μου με δύναμη.

"Άντε ρε πέντε ώρες! "Λέει η Χριστίνα.

"Τι φωνές ήταν αυτές; "λέει η Έλενα.

"Ο βλάκας ο Άρης και η περίοδος του! "Απαντώ

"Ο Άρης που κολλάει; "λέει η Έλενα ξανά.

"Παντού κολλάει αυτός ο άνθρωπος! "Λέω μες τα νεύρα.

Ανεβαίνω στην μηχανή και βάζω μπροστά.

"Κράνος πήρες ;" ρωτάει η Χριστίνα.

"Δεν είναι ανάγκη "της απαντώ.

"Κι όμως είναι!" Λέει η Έλενα.Αμαν αυτά τα κορίτσια! Πάω να βάλω το κλειδί στην πόρτα και ακούω τον Σταυρό να φωνάζει.

"Ξεκόλλα ρε μαλακά! Μας έχεις πριξει με τον έρωτα σου "λέει.

"Άσε με στον πόνο μου ρε φίλε κατάλαβε με! "Λέει ο Άρης.

Μπαίνω μέσα και γυρνάνε και οι δύο προς το μέρος μου ξαφνιασμενοι.

"Δεν έφυγες εσύ; " λέει ο Σταύρος και φαίνεται κάπως πιο ήρεμος από πριν.

"Ξέχασα το κράνος μου "απαντώ χωρίς να τους κοιτάξω. Περνώ το κράνος μου από τον πάγκο της κουζίνας και βγαίνω έξω να βρω τα κορίτσια.

"Αντίο "τους λέω χωρίς κανένα απολύτως βλέμμα προς αυτούς.

"Να μας γράφεις "λέει ο Άρης λίγο δυνατά για να τον ακούσω.

"Αυτό κάνω" του απαντώ με τον ίδιο τόνο και φεύγω από το σπίτι.

Η ώρα είναι 12:30 και οι πρώτες ώρες ήταν πολύ βαρετές....σχεδόν... ήρθε ένας καινούργιος στην τάξη και από ότι άκουσα τον λένε Μιχάλη . Τον έπιασα να με κοιτά αρκετές φορές αλλά δεν έδωσα σημασία.

Η Kylie όπως πάντα με κοίταγε με μισως αλλά και εγώ το ίδιο μόνο και μόνο για να της την σπάσω . Φαίνεται όμως να έδινε ιδιετερη σημασία στον καινούργιο,λογικά θα βρεικε καινούργιο θύμα αφού ως τώρα είχε κολλήσει με τον Άρη και δεν ξεκολαγε από αυτόν αλλά ούτε και τώρα νομίζω να ξεκολλήσει απλά θα επεκταθεί στης κατακτήσεις της.

-------------------------------------------------------------
Γειά σας ♡ Νέο κεφάλαιο νέες εξελίξεις όπως πάντα ☆
Άραγε τι παίζει με τον Μιχάλη και γιατί ο Άρης είχε νεύρα με την Μελίνα μας;
Παρακαλώ ΑΣΤΕΡΑΚΙ και ΣΧΟΛΙΟ με την γνώμη σας! ♡

Το Κορίτσι του Motocross ♡Where stories live. Discover now