Metsamajake

1.2K 104 15
                                    

Ärgetes oli mu enesetunne juba palju parem, kell oli alles 17.34. Miks see päev küll nii aeglaselt läheb?
Kõndisin siis alla kööki, et sealt midagi süüa haarata.

Võtsin kapist mingi mustika-banaani müsli ja piima ning valasin need kaussi.
Istusin juba diivanile, et rahus oma müslit nautida ja telekast midagi head vaadata, kuid peale paari ampsu hakkas mul äkitselt jälle halb.
Kurat. Mis mul nüüd viga on?

Jooksin ruttu vetsu arvates, et oksendan aga seda ei juhtunud. Imelik.
Mul polnud isegi isu enam niiet läksin hoopis pesema.
Pesin juuksed kõigepealt mingi maasika lõhnalise shampooniga, hiljem lisasin ka sama lõhnalist palsami.
Keha pesin aga vanilje ja roosi lõhnalise kehavahuga.

Duši alt välja astudes haarasin riiulist ühe rätiku ning kuivatasin oma keha ära, seejärel sidusin selle endale ümber keha kuniks oma juukseid kuivatan.

Kuna mul kedagi kodus ei olnud peale mu koera Babby siis panin muusika valjult mängima ja laulsin lugudele kaasa ise samalajal endale meiki tehes.

Meik tehtud keerasin muusika kinni. Äkitselt kuulsin, et mu telefon heliseb.

Keity helistab

Mina: "Tsau!"

Keity: "Omg Octavia miks sa vastu ei võtnud. Ma juba viiendat korda helistan."

Mina: "Sorry, ma ei kuunud aga mis tahtsid siis?"

Keity: "Me läheme Lexa ja poistega meie metsamajakesse. Sa pead ka tulema niiet ole 19.00 valma!"

Mina: "Ee..okei, pean midagi kaasa ka võtma?"

Keity: "Me jääme ööseks niiet otsusta ise. Tsauka minion!"

Kõne lõpp

Viskusin hetkeks voodile pikali ja mõtlesin, et kus mu spordikott on.
Aa.. meelde tuli. Võtsin kirjutuslaua juurest oma tooli ning asetasin selle oma kapi ette, kuna ma olen nii kääbus siis ei ulata ma muidu seda sealt kapi otsast alla võtta.

Seejärel otsisin ma välja magamiseks mingi crop topi ja ühed lühkad, igaksjuhuks võtsin veel mingid retuusid, suure pusa ja pehmed sokid, kui mul külm peaks hakkama.
Nüüd aga valisin riided millega ma sinna üldse lähen. Nendeks siis ühed hallid dressid ja must crop top. Kammisin veel oma juuksed ning valmis ma olingi.
Kell oli juba 18.57 niiet jooksin kiiruga alla, et oma vansid jalga torgata, Babby võtsin ma kaasa.

"Hei!" sõnasin Kiani autosse istudes.
Kiani mõrval istus veel Lexa, kes koheselt Babby endale sülle haaras.

Sõitsime vaikuses sinna metsamajakese poole, kuid see ei olnud mingi piinlik vaikus vaid selline mõnus. Käisime veel korraks poest läbi, kuna Jasper oli käskinud Kianil veel mõned joogid võtta.

"Kohal!" hõiskas Kian lõpuks. Võtsin istmelt oma koti ning kobisin autost välja. Babby oli nii õnnelik, et oli lõpuks majast välja saanud ja tuterdas muudkui ringi nagu suur karvapallike.

Majja astudes praksus kaminas juba tuli ning terve laud oli toitu täis. Kõik oli nii hubane.
"Hei printsess" tuli Henry minu poole ning tõmbas mu oma embusesse. Tegin ta huultele õrna musi ning andsin oma koti siis talle "Vii see sinna, kus iganes sa ka magad".

Henry vaatas mind hetkeks muigega, kuid võttis siis mu koti ja kadus kuhugi poole minema.

"Hakkame sööma!" hõiskas Keity äkitselt.
Kõik peale minu suundusid juba köögi poole, et ta imelist rooga maitsta.

Lask, Mis Ei Tapnud✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora