Bölüm 1 : Renesmee Sorunu

1.6K 34 2
                                    

  -Renesmee iyileşecek dedim kendime, Renesmee iyileşecek.
  Kendime yalan söylerken bile inanmıyorum artık bu sözcüklere.
  Renesmee'nin büyüme sorunu bana hiç bitmeyecek gibi geliyor,bir insan gibi yaşlanıp öleceğini düşünüyorum artık.Bu sorun nasıl çözülecekti?
  Koşar adımlarla küçük yuvarlaklar çiziyordum evin içinde.Birden kolumdan tutup durdurdu Edward.
  -Artık sakin olup bu soruna bi çözüm aramamız gerekiyor Bella.
  O da benim kadar endişeleniyordu ama çok fazla belli etmiyordu bunu.
  Korkudan bayılacaktım adeta.Alice bu konu hakkında geleceği göremiyor,en ufak bir bilgi bile veremiyordu bize.Bu sorunu çözmek için başka bir şey düşünmemiz gerekiyordu.
  Edward bu sorunun çözümünü bulmak için Doktor Carlise'den çözüm istememizi söyledi.Ama Carlise uzun süredir ortalıkta yoktu.Nerede olduğu hakkında da bir bilgimiz yoktu.Ne Edward biliyor, ne Alice..
  Doktoru bulmamız için Jacob'dan yardım almamız gerekiyordu.Ama sorun şu ki olanlardan onun haberi yok.Bu sorunu ona nasıl anlatacağım hiç bir fikrim yok.
  Cullenlar olarak Jake'in evine gittik.Oranın biz vampirlere göre güzel bir kokusu yoktu.Beklediğimiz gibi çok hoş karşılanmadık.Ama ufak bir gerginlikten sonra kimseye zarar gelmeden ortalık sakinleşti.
  -Bella, buraya neden geldiniz?
  -Sana anlatacaklarımız var Jake.
  Jacob'la beraber yalnız kalacağımız bir yere gittik,ormanın derinliklerine.
  Jacob anlamıştı endiselenicek bir şey olduğunu.
  Bella, ne olduğunu anlatacak mısın artık,dedi ürpertici bir sesle.Sakin görünmüyordu.Ona sakin olmasını söylersem daha da sinirlenirdi.Bu yüzden direkt konuya girdim.
-Jake, Renesmee'nin sorunu büyük,çok büyük.
-Nesi var?
  İster istemez gözlerim Jake'in gözlerinden ayrılıp başka bir yere dalmıştı.
  Kolumdan tuttu,
-Bella! Renesmee'nin nesi var?
  Çok sinirli gözüküyordu.
-Renesmee çok hızlı büyümeye devam ediyor.Bir insan gibi yaşlanıp öleceğini tahmin ediyoruz,hatta böyle de olacak.
  Jacob çok üzüldü bunu duyunca.Gözleri doldu,ağzı kilitlenmişti adeta.
Devam ettim sözlerime,
-Bu soruna bir çözüm arıyoruz.Bu çözümü bize Doktor Carlise'in bulabileceğini tahmin ediyoruz.
Jake kesti sözlerimi,
-Ne duruyoruz o zaman.Gidip Carlise ile konuşalım.
-İşte sorun orda Jake.Carlise nerde bilmiyoruz ve onu bulmak için senden yardım istemeye geldik buraya.Sen ve diğer kurtlardan.Bize yardım edecek misin?
  Jacob sinirli ve emin bir şekilde,
-Renesmee için her şeyi yaparım, burda durduğumuz her saniye Renesmee'nin aleyhine işliyor.Ben gidip diğer kurtlara haber vereceğim.Sende o vampirleri alıp evinize dönün.Kurtları topladıktan sonra yanınıza gelirim.
  Jacob bunları söyledi ve hızlı bir şekilde burayı terk etti.Koşarak Edward ve Alice'e olanları söyledim ve çabuk bir şekilde eve döndük.

Alacakaranlık Efsanesi : Karanlığın SonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin