18.06.2017
Öhöm,merhaba,nasıl başlayacağıma dair pek bir fikrim yok ama bunu yazdığım için mutluyum.
Öncelikle,doğum günün kutlu olsun,seninle tanıştığım için,arkadaş olduğumuz için çok mutlu ve çok minnettarım.Bugünün ve yaşadığın her bir günün senin için iyi keçmesini,hayallerini gerçekleştirmeni ve ne olursa olsun güçlü ve mutlu olmanı istiyorum ♥
İlk nerde tanıştığımızı hatırlıyorum.O günün benim için çok kötü geçtiğini düşünmüştüm ama her gün biraz daha iyi arkadaşa çevrildiğimizde anladım ki, o gün sanaldaki en önemli günlerimden biriydi.
İlk mesaj attığın günü de hatırlıyorum.29 Aralık 2016.
O gün söylediklerin o kadar hoşuma gitmiş ve beni o kadar mutlu etmişti ki,anlatamam.O günden bu güne hep benim için en iyisini yapmaya çalıştın,hep beni mutlu ettin ve ben bunu neye borçluyum bilmiyorum.
Benim için iyi bir arkadaştan fazlası oldun,sorunlarımı kolaylıkla anlatacağım birine dönüştün. Bazen tüm gün aklımdan çıkmıyordun,gerçekten,her zaman aklımdasın.
Bana bir mesaj atmıştın,hatırlıyor musun, "sana buranın sıradan bir uygulama olduğunu kanıtlamak için ne yapabilirim? seni herkesten çok seviyorum"
Galerimdeki screenshot'lar silindi ve sadece aşağıdakı duruyor,hesap kapalı olduğu için yeniden ss alamıyorum,sanırım şu an beni en çok üzen şey bu.
Ama döneceğini umuyorum,yarın olmasa bile döneceğini umuyorum.Alaumutumu kaybeden biri olmadım ve olmayacağım da.
Buraya ne kadar yazsam bile az,asla duygularımı ifade etmek için doğru kelimeleri bulamayacağım,seni seviyorum ve bekliyor olacağım❤