PART 1~BORED

12 3 3
                                    

"Kim Seok Jin!"

Lambat-lambat pelajar berbadan sasa itu bergerak ke hadapan untuk mengambil kertas ujian  matematik.Gayanya seperti ada batu berat yang melekat di belakangnya.Lemah semacam.....sekali pandang,memang macam orang yang tidak makan bertahun lamanya.

"Markah kamu 17% .Tingkatkanlah lagi usaha kamu itu.....jangan banyak termenung Dan tidur saja!"

Komen Cikgu Yoori hanya didengar ibarat angin lalu.Kertas keputusan ujian math yang dipegangnya hanya dipandang tanpa perasaan.Tanpa minat,Tanpa kecewa.-_-

"Yah KSJ"

Gadis di kerusi belakang seok jin memanggil namanya.Namun,dibiarkan tidak berjawab......

" KSJ!!!!"

Sekali lagi namanya dipanggil oleh gadis itu,siap. ketuk-ketuk kerusi gaya ganas.

Lambat2 KSJ berpaling dgn berkerut kening menghadap yeoja itu.

Kim Seok Jin tetap merenung
dengan bibir ratap berkatup.Muka srius sangat,no smile....Creepy

"Hmm....or u crying semalaman sebb rindukan Min Chae?"
Tiba2 kelihatan segaris senyuman pada bibir KSJ.Tidak sangka gurauan Seonhie berjaya membuka mulutnya untuk bercakap.

"Mmmm...mana chinggu baik awak itu?"

"Entahlah,saya pun x dpt sebarang berita sejak dia pergi Amerika awak bulan lps...."

Kim Seok Jin diam. Wajahnya terus kembali muram.....

Sian pula dibuatnya....

"KSJ,ini sudh masuk bulan ketiga awk  dkelas kami. Eotteokkae?Gwenchana?"

Ditanya soalan itu,Kim Seok Jin mengeluh....Sebelum Mata menjeling kpd pelajar2 lain dikelas.

"Saya pelajar Corot Dan teruk yang duduk Kat kelas ELIT ni.Confirm lah x okay!"

Terundur sikit badan seonhie apabila SeokJin mula bersuara keras Dan garang seperti singa..

Seketika Kim Seok Jin termenung.Terkenang keputusan  pihak sekolah memasukkan dirinya ke kelas 5A sejak 2 bulan yang lepas.

kononnya supaya pelajar bermasaalah itu bergaul dgn pljar pandai.Harapan sekolah jugalah adalah kebaikan memperbaiki diri sendiri.Mungkin ia strategi yang mengikut formula....berkwn dengan penjual minyak wangi,maka wangilah diri.Jika berkwn dgn orang pengangkat tahi....maka busuklah bau kerana terpalit sekali.

Ya,Cara Itu pada awalnya tampak hasilnya,apabila MinChae ....salah seorang pelajar cerdik,sudi membantu KSJ belajar secara tutorial.Namun semua itu hanyalah sementara.

Tiba2 sahaja MinChae pergi ke Amerika kerana hal keluarga.Seonhie yang duduk si sblh MinChae pula tidak mampu membantu ajar KSJ sebagus rakannya baiknya itu.

Itulah sejarah bagaimna KSJ ditempatkan dkelas 5A.Hakikat sebenar...dia juga x bersemangat belajar di situ kalau bukan sebab MinChae....

-------------------------------------------

(Sorry if salah tatabahasa, salah ejaan,x fhm boleh Tanya and inshaallah saya reply....negative comment not allowed....Esok or lusa saya update....Jngan lupa vote...one again,some negative comment I will not reply it...)


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 16, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Sweet Partner ~[Malay FanFic]~Where stories live. Discover now