თავი 6

317 37 0
                                    

გაოცებული ვიყავი და არ ვიცოდი რა მეთქვა, საიდან მიხვდა? იქნებ ეჭვობს? ვინმემ უთხრა? ასე მოულოდნელად ეს კითხვა რატომ დამისვა?
-ჰესუ?
-ჰ..ჰა? ჰ..ო... მე...
-გისმენ.
-მე.... მე მისი... შეყვარებული რატომ... უნდა ვყოფილიყავი... რა სისულელეა... ჩვენ უბრალოდ საერთო მეგობრები გვყავდა... სულ ესაა.
-ძალიან დაიბენი.-ჩამიღიმა.
-დავიბენი რადგან ეს ძალიან მოულოდნელი შეკითხვა იყო. არ ვიცი ეს ეჭვი რამ გაგიჩინა, მაგრამ მე და ვო...სოკს არაფერი გვაკავშირებს...
-ვოსოკი ვინაა?
-რა ვოსოკი? მე ჰოსოკი ვთქვი.
-ალბათ, მომესმა. ნუ კარგი.. ბოდიში ასეთი უცნაური შეკითხვა რომ დაგისვი.. მაპატიე შენში ეჭვი არ უნდა შემეტანა.
-არაფერია.-გავუღიმე. თავს დამნაშავედ ვგრძნობ, მე ვარ ერთადერთი, რომელმაც ბოდიში უნდა მოიხადოს, მაგრამ კრისი იხდის ბოდიშს.
-დანაშაულის გამოსასყიდად, შემიძლია ვახშამზე დაგპატიჟო რესტორანში.-გამიღიმა.
-არა.. ასეთი დანაშაულიც არ ჩაგიდენია.-ჩავიცინე. ტელეფონზე ესემესი მომივიდა.
"მორჩი ყოყმანს, უბრალოდ დაშორდი. ნუღარ ატყუებ."
-ვინმემ მოგწერა?-ტელეფონში ჩახედვა უნდოდა, როცა დავბლოკე.
-უბრალოდ.. რაღაც მაღაზიის რეკლამა იყო.
-კარგი მაშინ ექვსზე გამოგივლი და სავახშმოდ წავიდეთ სადმე.-თავი დავუქნიე და ისიც გავიდა. ჩემმა ტელეფონმა დარეკა, ვონო მეგონა.
-ჯერ ვერ ვეტყვი, ხომ გითხარი არა!
-ჰესუ? დღეს შვიდის ნახევარზე გამოგივლი, მინჰიუკს უნდა შეხვდე.
-რა? არ შემიძლია..
-რას ქვია არ შეგიძლია? ძლივს დავითანხმე შეხვედრაზე.
-კრისს უკვე დავთანხმდი ვახშმობაზე.
-შენი აზრით, ასეთი შანსი კიდევ იქნება? მინჰიუკს ხომ იცნობ, არა?
-ვიცნობ, მაგრამ კრისს უკვე დავთანხმდი!
-ეტყვი, რომ ბევრი საქმე გაქვს და ვეღარ შეძლებ.
-კიდევ უნდა მოვატყუო?
-ადრე თუ გვიან მაინც გაიგებს, არ გინდა პირდაპირ უთხრა?
-რა? ის რომ ვონო ისევ მიყვარს?
-ეგეც და ისიც რომ დღეს მინჰიუკს უნდა შეხვდე. ხომ არ გინდა, რომ მოატყუო? მაშინ პირდაპირ უთხარი.
-არ მინდა გული ვატკინო..
-გული არ ეტკინება ამით, დამშვიდდი.
-მაგრამ თუ ჩემზე და ვონოზე გაიგებს?
-სჯობს შენ უთხრა, ვიდრე სხვისგან გაიგოს.
-კარგი, კარგი ვეტყვი...-
კრისის ოფისის კარზე დავაკაკუნე და შევედი.
-ჰმ კრის..
-გისმენ.-ფურცლებიდან თავი ასწია და შემომხედა.
-ყავა მოგიტანე...
-ოჰ მადლობა. გემრიელად მივირთმევ.-ჩაიცინა.-რამის თქმა გინდა?
-მგონი ვახშამი ჩაგვეშალა...
-რატომ?
-მაპატიე კარგი? მეგობარს უნდა შევხვდე...
-სხვა დროს რომ შეხვდე?
-არ გამოვა... ცოტა ჯიუტი მეგობარი მყავს, ასე ადვილად არ დათანხმდება ისევ ჩემთან შეხვედრას.
-ვინ არის, მე ვიცნობ?
-არ... მ..მინჰიუკი.
-მინჰიუკი? ლი მინჰიუკი? დირექტორი?-თავი დავუქნიე.-ვოაჰ... მინჰიუკი რა უცნაური ვიღაც ყოფილა... ძალიან ცუდი ხასიათი აქვს, არა?
-არა.. ძალიან კარგი მეგობარია...
-დარწმუნებული ხარ?-ჩაიცინა.
-შენზე კარგად მას მე ვიცნობ. კარგი მოდი ვახშამი სხვა დროსთვის გადავდოთ.-გავუღიმე.
-კარგი, მაგრამ მაშინ აუცილებლად წამოხვალ.
-გპირდები.-ისევ გავუღიმე და გავედი. უკვე ხუთი სრულდებოდა, ექვსამდე გასაკეთებელი, რაც მქონდა ყველაფერი დავასრულე და იმ მისამართზე წავედი, რომელიც აიემმა გამომიგზავნა.
-აქეთ!-დამიძახა სემიმ და მეც ფანჯარასთან მაგიდას მივუჯექი.
-ჩვენ მარტო დაგტოვებთ..-ჩაილაპარაკა აიემმა და ადგა.
-ჩვენ ამაზე არ შევთანხმებულვართ.
-რა მნიშვნელობა აქვს ჩვენთან ერთად დაელაპარაკები, თუ ჩვენს გარეშე. ისიამოვნეთ.-გაიკრიჭა.
-ჰესუ, თუ შეიძლება, შენი ტელეფონი მათხოვე.-გამიღიმა სემიმ, მეც მივეცი და ორივე წავიდა. რამდენიმე წუთი უხერხული სიჩუმე ჩამოვარდა.
-ხმის ამოღებას არ აპირებ? აქ შენ საყურებლად არ მოვსულვარ.-არ ვიცოდი რითი დამეწყო.
-დიდი დრო გავიდა არა...
-არა, უკვე ერთი თვეა გხედავ, ამიტომ არა.
-ბოდიში..
-რისთვის? მე რატომ მიხდი? ჩემთვის ისეთი არაფერი გაგიკეთებია, რომ ბოდიში მოგეხადა.
-რომ წავედი.
-მაშინ ვონოს მოუხადე ბოდიში.
-მინდა ურთიერთობა დავალაგოთ... მინდა ისევ სტალკერი ვიყო.-მას ხმა არ ამოუღია.-ვონოს რაც შეეხება, მგონი, ურთიერთობა ავაწყვეთ.
-წარმოუდგენელია. შანსი არაა...
-ასეა.
-არა! ის ისეთივე დებილი არ არის, როგორც ადრე, ამიტომ იმედი ნუ გექნება..!
-მაგრამ ჩვენ შევრიგდით.
-ოჰ ეს ბიჭი...-თვალები გადაატრიალა და გამომხედა.-შენც ხომ იცი, რომ მე ვონოს ნაირი ხასიათი არ მაქვს?
-კი.
-შენ სტალკერი იყავი ათი წლის წინ, მაგრამ ახლა შენ ჩემი თანამშრომელი, მინ ჰესუ ხარ, სხვა არაფერი.-ადგა და გაჩერდა.-და, ვფიქრობ, რომ ეს მდგომარეობა აღარ შეიცვლება.
-მაგრამ...
-არასწორად არ გაიგო. აიემს და სემის მხოლოდ იმიტომ გამოვყევი, რომ ტვინი შემიჭამეს და დავთანხმდი, რადგან გაჩერებულიყვნენ. ჩვენ ერთმანეთს არსად შევხვდებით, კომპანიის გარდა.
-მინ....-სანამ რამის თქმას მოვასწრებდი, მანამდე კაფედან გავიდა და მარტო დამტოვა. აიემი და სემიც დაბრუნდნენ.
-ჰეი, რა მოხდა, წავიდა?
-აიემ მისგან რას მოელოდი, შენც იცოდი რომ წავიდოდა..
-უბრალოდ მეგონა...
-ისე ჰესუ, ვონომ მოგწერა.
-რა? მე? მე მომწერა? რატომ?
-ამდენი კითხვის დასმას, ჯობია წაიკითხო.
"არ გინდა ხვალ შევხვდეთ და პატარა პიკნიკი მოვაწყოთ?"
-წახვალ?
-არ ვიცი...
-ეს ბიჭი ძალიან უცნაურად იქცევა...-ჩაილაპარაკა აიემმა.-თუ მდინარე....-ესემესი ისევ მომივიდა.
"მდინარის სანაპიროზე რას იტყვი? ლამაზი იქნება."
"ჰესუ~~ წავიდეთ?"
"რატომ არ მწერ, არ გინდა?"
-აჰაა!-წამოიყვირა აიემმა და ორივე შეგვაშინა.
-რ..რა?
-ნამდვილად შენი დახრჩობა უნდა!-თქვა და ბოროტულად ჩაიცინა.
-შენ დებილი ხომ არ ხარ?-მხარზე ხელი მიარტყა სემიმ.-ალბათ, პაემანს გინიშნავს, წადი.
-მაგრამ კ....
-თუ ისევ კრისის ხსენებას აპირებ მოგკლავ. არ გინდა მაგ ბიჭთან ურთიერთობა გაწყვიტო? ორ ბიჭს ერთად ხვდები, ტეხავს.
-არ ვიცი როგორ ვუთხრა ეს, ამიტომ ვწელავ ასე...
-ნუ რა მნიშვნელობა აქვს... წა....-ჩემმა ტელეფონმა დარეკა და აიემმა თვალები გადაატრიალა.
-წამოსვლა არ გინდა?
-არა ასე არ არის...
-აბა გინდა?
-არა...
-საერთოდ მოგწონვარ?
-არა.. მოიცადე..-თავი გავაქნიე.
-თუ არ მოგწონვარ, მაშინ დაივიწყე.
-არა, არა, წამოვალ!.. და კი.
-მშვენიერია.-გავიგონე როგორ ჩაიცინა.-მაშინ ხვალისთვის მოემზადე სანაპიროზე წასასვლელად.

First LoveWhere stories live. Discover now