4.

241 7 5
                                    

Als ie even later-na een lang afscheid- weg is, ga ik mezelf douchen, en zelf slapen. Want morgen zal het wel weer druk worden.

Pov. Niall

Wanneer de boys en ik net terug zijn van de studio's, bel ik mijn moeder nog even dat t wat later wordt. Ze vind t goed, als t maar niet te laat wordt.

Wanneer ik mijn scherm op mijn telefoon open, zie ik mijzelf, als een jongetje van 4/5 jaar en een baby'tje. Dat is Kyara... Mijn zusje, die al 16 jaar zoek is. Mijn ouders zeggen er niks over en Greg ook niet... Soms haat ik mijn ouders echt.

Wanneer Harry binnenkomt wandelen, heeft ie een geme grijns op zijn gezicht. 'Ook hallo😂' zeg ik tegen m. 'Hai' zegt ie terug. 'Wat is er?' vraag ik aan Harry. 'Niks, alleendatikmisschienjezusjehebgevondenendatzeeengrotefancanonsis' ratelt ie. 'Even wat rustiger please' smeek k. 'okay, k heb Kyara volgens mij weer gevonden, ze lijkt sprekend op Maura, en ze is een grote fan van ons. Komt naar ons concert over 2 dagen en ze staat vooraan.' Zegt ie nu wat rustiger. 'WAT?!' gil ik. 'Uch, k ga t niet nog een keer uitleggen, je moet je hersenen maar even een keertje terugspoelen' zegt ie. Ouch, lekker doen alsof ik weer dom ben eah. 'Ok' zeg ik bot terug. 'OMG HEB JE KYARA GEVONDEN? HEB JE HAAR NUMMER ENZO, WAT WEET JE ALLEMAAL VAN HAAR????' gil ik in zowat Harry's oor. 'K hoef niet doof te worden' zegt Harry terwijl ie een van zijn handpalmen op zijn oor legt. 'K heb dr nummer, we hebben alleen wat gedronken en gaan dat morgen weer doen. K kan dr vragen of je mee mag/kan' zegt Harry wat meer kalmerend.
'Ni, ga ff wat eten, je bent fucking druk. Ff wat anders doen please' zegt Louis. 'NEE IK WIL GEEN ETEN IK WIL NAAR MIJN FUCKING ZUSJE DIE IK 16 JAAR NIET HEB GEZIEN. HOE ZOUDEN JULLIE T VINDEN OM GEMMA EN  LOTTIE ZOLANG NIET TE ZIEN?! DUS HARRY GEEF FF JE TELEFOON, DAN REGEL IK WAT' schreeuw ik naar Louis en Harry.

Harry geeft zijn telefoon, en ik open m en tik t telefoonnummer van Kyara in. Wanneer ie 6 keer overgaat, neemt er iemand op en zegt een vrouwenstem 'hallo, met Kyara'. 'Heey, met Niall' zeg ik terug. 'N-n-niall? DE Niall Horan?!' stotterd ze. 'Jup' zeg ik terug. 'S-sorry, maar waarom bel je een fan?' zegt ze bloedserieus. 'K wil iets met je gaan drinken, maar alleen als jij dat ook wilt' zeg ik er snel achteraan. 'Ik vind t goed, alleen mag k dan wel een handtekening en een foto van de boys. En natuurlijk van jou, want jij bent mijn grootste idool ever. Ik kan niet wachten tot t concert over 2 dagen!!' schreeuwt ze heel hyper. 'Haha, regel ik, ik kan ook niet wachten tot t concert, en over 20 minuten bij Starbucks?' vraag ik snel. 'Is goed, tot zo' zegt ze. En met dat handen we op.

Ik regel snel de handtekeningen+foto's, en sprint mezelf dan in de auto en rijd naar Starbucks.

Wanneer ik er ben, zie ik een bloedmooie vrouw staan. Als ze dat is, ga k nog moeite krijgen.

He is my brother?! Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu