"Mami,mami vyprávěj mi prosím příběh,jak jste se s tátou potkali." běží Darcy do postele a chce pohádku.
"No tak dobře,když je tatínek pryč na turné tak ti to řeknu." přisedla jsem si k ní a začala jsem vyprávět.
Byl krásný teplý podzim a já zrovna pracovala v jednom studiu,kam chodili hvězdy a tam jsme se poznali.
"To je konec?Pokračuj mami." vyhrkla Darcy vyděšeně. "Chtěla jsem vědět,jestli posloucháš,no dobře budu pokračovat."
Jednou k nám meli přijít kluci z One Direction a já je zrovna musela poslouchat.
Zrovna,když jsem nesla sobě vodu do kanceláře,někdo mě srazil."Sakra co děláš?Nevidíš snad na cestu?" začala jsem se rozčilovat.
"Moc se omlouvám,já nechtěl." ten hlas mi byl hodně povědomí.Otočila jsem se a koukala jsem mu do těch jeho krásných pronikavě zelených očí.Harry Styles.
"Jak se jmenuješ?" zeptal se s úsměvem."Dee Frůová." odpověděla jsem a odcházela,ale on mě chytil za ruku a usmíval se na mě.
"Chtěl bych tě Dee vzít na oběd až tu skončíme,za to vylité pití.Šla bys?" byla jsem zaražená a nevěděla co mu odpovědět.
"Jo ráda pujdu." s těží jsem ze sebe vymáčkla.
"Vyzvednu tě tady." odpověděl a odešel.
Odpoledne jsem se nemohla dočkat a jak se to blížilo byla jsem stále víc a víc nervózní.Nakonec nepřišel.Mohla jsem to čekat.
Pak jsem viděla jak odchází s nějakýma blondýnkama.
Celý týden se nějak táhl a já měla dovolenou.Někdo mi však napsal smsku.
"Ahoj Dee,tady Niall,potřebuju s tebou nutně mluvit.Přijď v 17:00 hezky oblečená do parku.Neptej se,kde jsem vzal tvoje číslo pak řeknu.Niall xxx." hned jsem odepsala.
"Ahoj Nialle,ano budu tam.Stejně vim,kde jsi ho vzal.Dee xx."
Večer jsem se oblékla a šla.
Co jsem dorazila,seděl na lavičce asi Niall a šla jsem blíž k němu.On se na mě kouknul a já poznala kdo to je.Harry.
Šla jsem pryč.On mě doběhl a obrátil mě prosti sobě.
"Co?" řekla jsem stroze.
"Omlouvám se,že jsem nepřišel."
"Jo?A co ty dvě blondýnky?JAký to bylo?"zuřila jsem.
"Promiň."
"Pouhé promiň nestačí.Čekala jsem,že jsi jiný než ostatní,ale si stejný."
"Víš co?Chceš pravdu máš jí mít."on však nic neřekl.
"No tak co?"
"Jak jsem do tebe vrazil,to nebyla náhoda,ale schválně.Chtěl jsem se k tobě dostat blíž.Když se to stalo,úplně jsem oněmněl.Nevěděl jsem co říct.Zamiloval jsem se do tebe."
"HA,dobrej vtip." snažila jsem se odejít.
"Neni to vtip.Ty tvoje hnědé oči,vždycky když si nervózní začneš rychle mrkat nebo zčervenáš.Ty tvoje ďolíčky.Miluju tě Dee."
"Jak..jak tohle všechno víš?" vykulila jsem oči.
"Protože na tebe nedokážu přestat myslet."
"A já čekala,že to bude blbý řikat ti,že tě miluju." sklopila jsem hlavu.
Rukou mi zvednul bradu a začal se ke mě přibližovat.V tom začalo pršet.Políbil mě.Byl to ten nejhezčí,nejdelší a nejsladší polibek.
"Miluju tě." řekl mezi polibky.
"To je nádherné mami."
"TAk a jdi spát." pak konečně Darcy usla.Jen kdyby věděla,že se tatínek už domu nevrátí.
Odešla jsem si sednout k televizi,hned co jsem jí zapla,jeden chlap tam řikal něco o Harrym Stylesovi.
"Harry Styles už několik hodin není k nalezení.Nikdo neví ani co s ním včera bylo,když se zhroutil.Všichni ho hledají.Prej by to mohlo být kvůli rozpadu manželství s jeho exmanželkou Dee Frůovou..." vypla jsem to,nemohla jsem se na to dívat,ještě když tam lžou.Jakého rozpadu?To já jsem se s nim rozvedla z toho,jak jsme se nevídali.
Někdo však zazvonil na zvonek.To zase budou novináři.Nešla jsem tam.
Ale ten dotyčný senevzdával.Šla jsem tam.
"Co je...?" najednou sem stuhla.
"Ahoj Dee,rád tě vidím." usmál se.
"Harry,co tady děláš?"
"Potřebuju ti už delší dobu něco říct."
"No dobře." pustila jsem ho dovnitř.
"Víš,já vím co si o mě asi myslíš.Chci říct,že máš právo si to o mě myslet.Stále na tebe myslim.Miluju tě Dee." řikal to,jakoby si to cestou sem přeříkával.
"Ty ani nevíš,že máš malou dceru.Každý večer musím procházet utrpením," tekli mi slzy.
"pořád jí musím vyprávět,jak jsme se potkali,aniž by veděla,že jsi od té doby co se narodila tady nebyl." brečela jsem."Já mám dceru?" byl zaražený,ale šťastný.
"Jo,jmenuje se Darcy."
"Kolik jí je?" ptal se dál.
"3 a půl.Je už hodně vyspělá."
"Kdy se narodila?"
"16.8.2008. Dva měsíce po tom,co jsme se rozešli."
"To jsem nevěděl."
"Taky jsem nechtěla,aby jsi to věděl."
"Ale já tě stále miluju."
Najednou slyšim cupitání po schodech a za rohem vykoukla Darcy.
Přiběhla ke mě.
"Kdo je ten pán mami?" ptala se vystrašeně.
"To je tvůj tatínek."
Přišla k němu a obejmula ho,začala brečet.
"Chyběl jsi nám tu tati a moc." řekla mezi slzama.
"Ty a maminka jste mi chyběli taky." rozbrečel se Harry.
Přešel ke mě a dal mi tu největší a nejsladší pusu z pravé lásky.Konečně jsme byli zase rodina a celá.
Po roce se mi narodil chlapeček Tobi.