My crazy life

39 1 2
                                    

Jag heter Saga, min pappa bor i Australien. Han kommer hem nu på lördag.

Han har varigt där jätte många gånger nu och jag har fått uppleva smärtan om att han lämnar mig alldeles för många gånger!!!

Min familj är lite "speciel". Min pappa, Ulf, Han är ganska konstig. Han dansar på stan varige gång jag är med, min mamma är inte lika galen men hon är väldigt klok och förståndig. Min bror, honnom vill jag knappt prata om, jag älskar honnom mer än allt annat i världen men jag måste ärkänna han kan vara skit jobbig ibland.

Min pappa är alltid upptagen han har aldrig tig för oss känns det som. ( mig och min bror)

Tillbaka till lite real life!!!!

Jag tänkte lägga ut lite varige dag och snälla lägg en kommentar om ni kan😍

-------------------------------------------------------------------

Kapitel 2

Jag var hos min kompis och vi lekte bollvägg, pappa kom ut och sa att hennes mamma kom om 2 minuter så vi gick in och började att packa ihop hennes grejor.

2 minuter senare

Maja's mamma hade kommit och vi sa hej då.

Min pappa sa att vi var tvungna att prata. Var det om mamma? Var det om Australien? Vad var det om?

- mamma har åkt iväg, sa han

- vart? Frågade jag

- jag vet inte.

- när kommer hon hem?

- jag vet inte.

- men varför åkte hon iväg?

- jag och mamma bråkade ikväll.

- vart är hon? Och tog hon mobilen med sig?

- hon är förmodligen hos Jens och krista och kanske sover över där eller något, nej jag har redan försökt att ringa henne.

Efter ett tag kom mamma hem, hon hade spräng röda ögon hon hade gråtit.

------------------------------------------------

Kommentera om ni tror att dom kommer att skilja sig eller inte!!!!!!!

Kommentera och rösta så kommer det ett till kapitel.

Min kompis har skrivit en bok, den heter Troublemaker the fooo den är as bra. Läs den!!!!!!!😘😍

Nu är pappa hemma, vi skall äta på la pizza ikväll. Min bror och jag överraskade pappa med det.

Pappa är jätte trött och somnar nästan varige gång man nämner ordet sömn.

Som vanligt så spelar jag tennis på lördagar, så min pappa kom för att titta när jag spelade så kom han i kepsen bak och fram och jag skämdes as mycket!

Och som vanligt så såg några killar i klassen honnom efter som dom spelar innebandy på lördagar. (Bl.a en utav dom killarna jag gillat under en lång period)

Nu sitter jag här framför tv:en och tittar på frozen.

Snälla lämna en kommentar!!!😍

Speciellt du Tilde!!!😜 I know you're reading this!!!!!

My crazy lifeWhere stories live. Discover now