*•.¸♡ 𝒟𝑜𝓁𝑜𝓇 ♡¸.•*
- Stigao je Zane! Konačno je stigao! I prekrasan je. Porshe 356 Convertable D iz 1959. i to ljubičasti.
Jedva sam ga našao čovječe. Ostavio sam ga u tvojoj radionici. Želim da za tri dana odande izađe prekrasan i spreman za ovo stoljeće, razumiješ? ! Uradi sve što treba, ali nemoj ga previše futurizirati. Luce ga obožava baš onakvog kakav je nekad bio. Naravno da ćeš dati sve od sebe, zato te toliko i plaćam. Tri dana Zane, ni minuta više! - završim razgovor i bacim mobitel na sjedalo. Ne sjećam se kad sam zadnji put bio ovako sretan zbog nekog auta, koji nisam kupio za sebe. To je zato što znam da će Luce biti presretna kada ga ugleda i zato ja već sada osjećam tu sreću. Tražim taj automobil već mjesecima i konačno sam našao jedan i to jebote na Floridi. Danas su ga konačno dopremili u Zaneovu radionicu. Želim ga osposobiti za Luce. Da bude sto posto sigurna u njemu. Da ima sve što treba, a ipak ostane Oldtimer. Luce se zaljubila u njega vidjevši ga u nekoj tv seriji. Neki tip za kojim su ludjele cure vozio je malca. Naravno Luce se nije zaljubila u tipa nego u auto. Tada sam znao da će to biti moj poklon za njezin osamnaesti rođendan. Nama, vampirima je taj osamnaesti važan. Onaj tko je po genima vampir tada gubi svoj ljudski život i postaje ono što mu geni nose. Zato je to kod nas kao drugo rođenje. To naravno ne važi za one koji su vampirima postali na drugi način. Znam da Luce neće postati poput mene, ali i njezin život nakon rođendana promijeniti će se zauvijek.Parkiram BMW na šljunčanom prilazu. Otvorim kapiju i krenem ka vrtu. Ugledam Luce kako spuštene glave žuri van. Zaboga, ona plače.
- Lucem! - zazovem. Trgne se i podigne glavu. Potrči prema meni i snažno me stegne oko struka. Jecala je.
- D... - šmrče i teško diše.
- Luce, što je? Što se dogodilo? - čovječe usro sam se od straha. U glavi prevrrćem stotinu mogućih scenarija. Sitis i Anime su nekako mrtvi, Sitis joj je rekao istinu o njezinim roditeljima. Sitis je... ma kreten je sto posto napravio neko sranje.
- D, molim te vodi me negdje odavde. - Pružim prste i obrišem joj suzu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌞Solis et Lunam🌛 🔚
FantastikSOLIS ET LUNAM (Sunce i Mjesec) -Fantasy/vampire/wolf- PRVA PRIČA SERIJALA O NADNARAVNIMA Da bi sebe i svoje prijatelje oslobodio ropstva Sitis mora vampirskoj kraljici Rele donijeti srca dvaju vukodlaka. Kada s teškom mukom uspije riješiti zadatak...