Σοραγια μερος 3

167 23 196
                                    

Ξαφνικα μπαινει μεσα ο αντρας της με τον κολλητο του φιλο χουφτωνοντας ο ενας τον αλλο.
Η Σοραγια που περιμενε μανιασμενη ξαφνικα παγωνει.
-"Οοοο οχι "λεει γεματη θλιψη και θυμο "Ο χοσε , ο δικος μου χοσε με το καλυτερο του φιλο."Τα ματια της αστραψαν και αρχισε να οριεται" Πως μπορεσες καθαρμα?Με τον καλυτερο σου φιλο?"
"Οχι σοραγια ειχα και αλλους φιλους καλυτερους." Απαντησε ο Χοσε ο οποιος στη συνεχεια πηγε ματαια να σωσει την κατασταση :"Σοραγια δεν ειναι αυτο που νομιζεις " ειπε και προχωρησε ως προς την σοραγια για να την χαιδεψει στον ωμο για να ηρεμησει.
"Μην μαγγιζεις ψευτη.ΥΠΟΚΡΙΤΗ.Σημερα θα σκοτωνα μονο εσενα αλλα οπως ηρθε η κατασταση πρεπει να σκοτωσω και τους δυο."
"Αχχ οχι " ειπε ο Ρομπερτο,ο κολλητος του Χοσε, που πεταχτηκε σφινα
"Σκασε εσυ.Δεν νομιζω να σου εδωσε κανενας τον λογο"ειπε οργισμενη η Σοραγια."Αφου θελεις τον αντρα μου μωρη θα τον εχεις.Θα σας θαψω μαζι.Δεν υπαρχει χωρος για δυο ταφους διπλα απο την τριανταφυλλια.Δεν προκειται να χαλασω εγω τον κηπο μου για εσας."Ειπε η Σοραγια με ματια που αστραφταν σαν αστραπη και χαμογελασε σατανικα καθως περιεργαζονταν στα χερια της το τεραστιο μαχαιρι που κρατουσε.
Η Σοραγια εφυγε τρεχοντας προς το μερος τους ομως ξαφνικα αρχισαν τεραστιοι πονοι στην κοιλια της και επεσε στο πατωμα.
"Βοηθηστε με ρε ανικανοι"φωναξε πονωντας.
"Και γιατι να το κανουμε αυτο για να μας σκοτωσεις?" ειπε ο χοσε χλευαζωντας.
"Οχι χοσε. Γιατι στα σπλαχνα μου εχω το παιδι σου."ειπε η Σοραγια ανυμπορη πεσμενη στο εδαφος
Ο χοσε θολωσε "Γρηγορα ενα ασθενοφορο" φωναξε *λες και τον ακουσε καποιος *
Πηγε να βοηθησει τη σοραγια να σηκωθει και εκεινη τοτε πηρε απο διπλα της το πεσμενο μαχαιρι και του το καρφωσε στην πλατη
"Οο ναι τωρα σιγουρα θα χρειαστουμε ασθενοφορο"ειπε η Σοραγια καθως γελαγε σατανικα
Ο χοσε αιμοφυρτος στο πατωμα σφαδαζε στους πονους καθως η Σοραγια σηκωθηκε και ειπε
"Και τωρα οι δυο μας μειναμε Ρομπερτο.Ωστε υστερα απο την αναπηρη εχω και αλλον καλυτερο ανταγωνισμο.Αλλα μην ανησυχεις.Εσυ θα μεινεις ζωντανος"ειπε και ο Ρομπετρο σαν να ανακουφιστηκε λιγο
"Χαχα ηρεμησε λιγο μια πλακα εκανα" ειπε η Σοραγια γελωντας ακομα πιο σατανικα απο πριν.
Ο ρομπερτο τοτε αρχισε να τρεχει σε ολο το σπιτι και η σοραγια τον κυνηγουσε
*χαζος ο ρομπερτο που τοση ωρα δεν νοιαζοταν κανεις για αυτον και δεν ανοιξε την πορτα να φυγει*
"Ελα εδω μωρη""Πρεπει να πεθανεις με αξιοπρεπεια "
"Οχι σοραγια μηνν Κατσε να το σκεφτουμε λιγο.Μπορω να σε βοηθησω να εκδικηθεις τον αντρα σου για ολα,αν βεβαια ζησει.Λοιπον τι λες ?
Η σοραγια σταματησε να τρεχει καθως το σκεφτηκε λιγο και ειπε
"Λοιπον,δεχομαι.Ας κανουμε μια συμμαχια.Ο λακκος σου ομως να ξερεις ειναι ηδη σκαμμενος."
Πηγαν λοιπον να δωσουν τα χερια και η Σοραγια του καρφωσε το μαχαιρι στο λαιμο..

Soraya The Wild Cat Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ