Okuluna doğru yürürken gördüğün aşırı kalabalık seni durdurdu . Oraya bakmaya ilerlediğin zaman gördüğün manzara gözlerinin saniyeler içinde dolmasına neden oldu . Yerde kanlar içinde yatan arkadaşındı . Hemen yanına koştun . Yere eğilmen saniyelerini bile almadı . Güçsüzleşen bacakların artık seni taşıyamaz oldu . Daha fazla dayanamayıp yere atmıştın kendini .
"Biri hemen ambulansı arasın lütfen !" Diye bağırdın . Bunu dedikten sonra bir genç kız hemen aramıştı ambulansı
"Dayan lütfen . Lütfen dayan . Dayan !" Takılı kalmış bir plak gibi dakikalardır aynı şeyi tekrarlıyordun . Kısa bir süre sonra ambulans geldi ve arkadaşın hastahaneye kaldırıldı . Senide ambulansa almışlardı . Daha arkadaşına ne olduğunu bile bilmiyordun . Arkadaşını ameliyata aldılar . Sense bir köşeye çökmüş ağlıyordun . O an aklına annesini babasını aramak geldi . Ailesini arayıp olayları anlattıktan sonra ağlama seansına devam ettin. Bir süre sonra önüne bir mendil uzatılmıştı . Kafanı elin sahibine uzattığında bunun okulunuzun havalı çocuğu kris olduğunu gördün ve anlamsız anlamsız ona baktın .
"Ağlayan kızlar tarzım değil " dediğinde kaşların çatılmıştı .
"O zaman daha çok ağlayacağım " dedin
"Ahh ciddi misin !?"
"Neden olmayayım ki ?" Dedin sakin bir ses tonuyla
"Ahh gerçekten ... neyse neden burdasın ?"
"Seni ilgilendirdiğini pek sanmıyorum "
"Neden böyle davranıyorsun ki "
"Okul dışında playboyluğa ara mı veriyorsun "
İlk defa kahkaha attığını duydun . Ama bilmiyordun ki bu kahkahası aylar sonra en samimi kahkahasıydı .
"Niye gülüyorsun komik bir şey söylemedim "
"Hiç öylesine "
"Burası bir hastahane lütfen ciddi olalım " deyip sırtını ona döndün .
"Her ne kadar sormasan da söylüyorum . Annem hasta ve büyük ihtimalle yakında ölecek . Son günlerini birlikte geçirelim diye hergün buraya geliyorum "
Nedense için acımıştı . Belkide annenin Türkiye de oluşu ve aylardır anne sevgisinden uzak oluşun etkiliydi içinin acımasında . Hemen ona döndün. Ki döndüğün an gözlerinin dolduğunu gördün .
"Hey lütfen ağlama . Hem ağlayan erkekler tarzım değil " dedin .
"O zaman daha çok ağlayacağım " dedi tıpkı senin ona yaptığın gibi. Bu diyalog ufakta olsa sizi güldürmeye yetmişti . Bir süre sonra arkadaşının ameliyatını yapan doktor dışarı çıktı .
"Neyi var doktor neden bu halde " dedin acele ile
"Hayati tehlikeyi atlattı ancak ileriki günlerden kalpten sorunlar yaşayabilir . Çünkü vücuduna gelen kurşun kalp kapakcıklarını kötü etkilemiş . Bu demek oluyor ki ilerleyen zamanlarda kalp nakline ihtiyaç duyabilir "
"Peki ihtiyaç duydu diyelim ne kadar sürede sağlıklı ve uyumlu bir kalp bulabiliriz "
"Orası hiç belli değil . Her şey olabilir " doktor tam arkasını dönmüştü ki kris doktora öyle şeyler söyledi ki
"Doktor bey eğer uyumluysa annemin kalbini nakil edebiliriz . Yani en azından vücudu yanımda olmasa bile kalbini yaşatabilirim . Belki biliyorsunuzdur annem hasta ama kalbi sağlıklı çok şükür "
"Bazı testler uygulamalıyız " dedi doktor ve gitti . O gider gitmez kris'e sarıldın .
"Çok teşekkür ederim kris ! Çok mutlu oldum " sarılmaya devam ediyordun . Bir sire sonra o da sana kollarını doladı . Siz böyle sarılırken koridora giren arkadaşının ailesi sarılmanızı sonlandırmanıza sebep oldu .
"Teyze amca ! kris annesini kalbini (arkadaşının adına ) nakil ettirmeyi kabul etti yani (arkadaşının adı) hiç bir problem yaşamadan hastahaneden çıkabilecek " dedin heyecanlı bir biçimde . Senin bu halin kris te ufak bir gülümsemeye sebep olmuştu. Daha sonra ise arkadaşının ailesi kris'e teşekkür etti ve onu yemeğe davet ettiler . Kris ise seve seve kabul edeceğini söyleyip yanınızdan uzaklaşıp annesinin yanına girmişti . Sen de hemen peşimden gidip kris'e tekrar teşekkür etmek istedin ve annesinin odasına daldın . Tam o sırada konuşuyorlardı ve sanırım özel bir mevzuydu hemen özür dileyip çıktın . Çıktıktan sonra odanın karşısında ki koltuklara oturdun . Kris'in sesi şöyle böyle geliyordu . 'Biraz dinlersem ne olur ki' düşüncesi ile dinlemeye başladın .
"Anne odaya dalan kız gelinin biliyor musun ?" Bu söz şaşırmana sebep olmuştu . Belkide benden önce birisi daha odaya dalmıştır diye kendini avuttun .
"Ahh kris beni onunla tanıştır lütfen . En azından bir göreyim " dedi annesi . Sesi o kadar kadife gibiydi ki gevşemeni sağlamıştı adeta . Daha sonra ise kris odadan çıkmış yanına gelmişti .
"Bir şey mi oldu (adın) "
"Ben tekrar teşekkür etmek istedim sadece . Sanırım yanlış zamanda geldim özür dilerim . " dedin başını öne eğerek . Çenenden tutup ona bakmanı sağladıktan sonra sana sarıldı . Ahh bugün şaşkınlık üstüne şaşkınlık yaşıyordun.
"K-kris iyi misin ? "
"Hiç olmadığım kadar iyiyim . Şey (adın) senden bir şey isteyebilir miyim ?"
"Tabiki " dedin ahh saftirik sen ! Neden ataldın ki hemen .
"Şey biliyorsun annem hasta ve ölmeden benim kız arkadaşımı görmek istiyor yani gelinini görmek istiyor ve benim bir kız arkadaşım yok bir süre de olmayacak sanırım .rica etsem annem vefat edene kadar zaten çok bir ömrü kalmadı diyor doktorlar kız arkadaşım rolü oynar mısın ?"
"Bilemedim ki şimdi "
"Lütfen (adın) lütfen "
"Bana yaptığın iyiliği unutamam benim de bir karşılık vermem lazımsa tamam kabul ediyorum bir süre oyun oynarız "
Senin ona sarıldığın gibi o da sana sarıldı . Bir süre sarıldıktan sonra seni kolundan tutarak annesinin odasına götürdü . İçeri tedirgin bir şekilde girdin . Senin gergin olduğunu anlayan kris ellini sıktı daha sonra ise sakin ol diye fısıldadı . İçeri girdikten sonra bir süre annesi ile bakıştın . Daha sonra ise hemen yanına gidip
"Nasılsınız efendim ? İyisinizdir inşallah " birden ağzından türkçe inşallah çıkmıştı .
"İyiyim kızım sen nasılsın ?"
"Sizi gördüm daha iyi oldum efendim . İyi olmanıza sevindim "
"Demek o kız sensin . Pekte güzelmişsin . Oğlumun dediği kadar varsın . Ama koreli veya çinli değilsin sanırım ?"
"Ahh evet türküm . " bu biraz gergin bir sohbetti sanırım çünkü tarih boyunca çinliler ve türklerin yıldızı hiç barışmadı .
Sen türküm deyince kadının kaşları çatıldı ve
"Çık dışarı !" Diye bağırdı .
"E-efendim?" Şaşkındın .
"Sana çık dışarı dedim " diye tekrar bağırınca hemen dışarı çıktın ve lavaboya gittin. Şöyle elini yüzünü bir yıkadın çünkü çok gerilmiştin . Biraz oyalandıktan sonra dışarı çıktın . Karşı duvara yaslanmış bir kris görmeyi beklemiyordun açıkcası .
"Kris ne işin var burda hadi annenin yanına git zaten kadıncağız benim yüzümden sinirlendi"
"Hayır (adın) annem hep böyle . Nerde bir türk görse böyle davranıyor bilerek sana rol yapar mısın diye sordum çünkü annemin tabularının yıkılması lazım "
"Emin misin kris ? Annenin son günlerini üzgün mü geçirmesini istiyorsun !?" evet sesin biraz yüksek çıkmıştı
"Eminim . Çünkü ileride evleneceğim kişinin kim olacağını bilemez belki bir türk belki bir koreli . O yüzden şimdiden hazırlıklı olmalıyız"
"Peki sen bilirsin ama beni pek sevmedi yani sanırım" deyip gülümsedin .
"Sevdi merak etme . Ama gurur yapıyor "
"Peki öyleyse şimdi izin verirsen arkadaşımın yanına gideyim "
"Tamam güle güle " tam arkanı dönmüştün ki seni kolundan çekti ve yanağını öptü daha sonra ise hızla uzaklaştı . Sende yavaş adımlarla arkadaşının odasına geldin. İçeride doktor vardı
"Dediğim gibi artık kalp nakiline ihtiyaç kalmadı sağlıklı bir yaşamı olacak " son sözlerini duymuştun . Bu sözler aşırı mutlu etmişti seni . Hemen arkadaşının ailesine sarıldın .2 ay sonra
İki ay içinde arkadaşın iyileşmişti . Ve sen kris'in annesi tarafından kabul görmüştün . Aslında orası biraz garipti . İlginç derecede ertesi gün kris'in annesi seni görmek istediğini söylemiş daha sonra ise senden özür dilemişti . Daha sonra ki günler ise kris sen ve annesi bir çok aktivite yapmış iyice kaynaşmıştınız . Kris'in annesi bayan wu'nun ölesi hiç gelmiyordu sanırım . Bu oyunun biran önce bitmesini istiyordun çünkü yavaş yavaş kris'e aşık olmaya başladın . Bu yüzden tam da bugün kris ile konuşmaya evlerine gidecektin .
Taksiye atlayıp adresi söyledin kısa bir süre sonra evlerine varmıştın. Kapıyı çaldın ve bayan wu açtı .
Sana sıkıca sarıldı . Ve içeri geçtiniz .
"Kris nerede efendim "
"Odasında kızım . "
"Teşekkür ederim izin verirseniz önemli bir konu konuşmalıyızda "
"Peki kızım ben sizi rahatsız etmem bahçede oturuyor olurum bir şey isterseniz seslenin "
"Peki efendim"
Kris'in odasına çıktın . İçeri girdiğin zaman tavanı izleyen bir kris vardı karşında . Seni görünce ayaklandı . Yanına geldi ve sana sarıldı.
"Öhm (öksürdün işte 😂) kris annen şu an yanımızda değil "
"Olsun 2 ay içinde sana sarılmaya alıştım ne yapabilirim ki "
Koluna vurdun ve hemen kendini ayırdın.
İkiniz aynı anda
"Seninle önemli bir şey konuşmak istiyorum " deyince güldünüz
"İlk sen başla (adın) "
"Tamam . Ee şey kris ben ... ben daha fazla bu oyuna devam edemeyeceğim . Özür dilerim "
Yüzü düşmüştü sanki .
"Neden!" Dedi aniden
"Ç-çünkü b-ben başka birine aşığım "
"Olmaz ! "
"Neden olmaz ki "
"Çünkü ben bugün sana bu 2 ay boyunca yaşadıklarımızın gerçek olmasını istediğimi söyleyecektim . "
"B-ben kris ... aşık olduğum kişinin kim olduğunu sormadın "
"O piçin kim olduğunu bilmek istemiyorum "
"Emin misin ? Belki okul çıkışı falan döversin " şu an çok eğleniyordun .
"Şu an bilmek istediğimi fark ettim " sana bakıyordu .
"Son kez sarılabiliriz istersen " dedin ve parmak uçlarında yükseldin kollarını boynuna doladın.
"Sevdiğim adam KRİS WU " dedin ve koşarak evden çıktın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤EXO İLE HAYAL ET ❤
FanficHayal mi ? Cevabın evet ise bir oku derim. Bölümler ne çok kısa ne de çok uzun olacak sanırım. KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM ❤