asil hikaye simdi basliyor :) desteklerinizi bekliyorum yorum yapin please :)
arabaya bindik daha ne oldugunu soylememisti ben derin dusuncelere dalmisken hastanenin onunde durduk ve o an anladim KAZA olmustu.
deli gibi kostum iceriye akrabaglarimin cogu ordaydi ailemdeki herkez hastanedeydi ablam abim annem ve babam inanmiyordum orda oylece kalmistim ve herkez bana aciyarak bakiyordu ama aglamicaktim ben kimsenin yaninda aglamazdim evet betul sen cok guclusun sakin aglama herkez iyilesecek ve hep beraber eve gidecegiz oturdum ve beklemeye basladim saatlerce bekledim
sonunda doktor cikti biseyler soyledi ve herkez yikildi sesleri duymustum ablam ve abim ikisi bir anda donmustum hareket edemiyordum dusunemiyordum gozumden gelen bir damla yasla etrafin kararmasi bir oldu ve sonra muhtesem bir ACI..
Gozumu actigimda yatiyodum ve kolumda serum vardi kalkmamla serumu cekip cikartmam bir olmustu canim acimisti ama umursamadim kimsenin benimle ilgilenecek hali yoktu
babamla annemi gormek istedigimi soyledim o kadar cok korkuyodum ki onlara sarilip hic birakmiyacaktim gidemeyeceklerdi hic bir yere kiyafetlerimi giydim iceri girdim
-yaptigim her sey icin ozur dilerim ama lutfen birakmayin beni soz bida uzmicem sizi.
deli gibi agliyodum kafami yataga koydum ve onlari izlemeye basladim o kadar cok agliyodum ki her yer bulanikti iceri biri girdi donup baktigimda doktordu beni disari cikardi yere oturup dizlerimi kendime cektim saatlerce o halde kaldim.
iki gun sonra...
hicbisey yemiyodum kimseyle konusmuyodum sadece bekliyodum onlar iyilesecek ve eve gitcez ablamla abimin cenazesine bile gitmedim onlari birakamazdim hep yanlarinda olmam gerekiyodu.
babam ameliyata girmisti kucuk bir seymis yani bana oyle soyledoler cikmasini bekledim cok kotu haldeydim kolum morarmisti ( gecenki serum yuzunden) basimda dikisler vardi bayilmamdan sonraki bembeyazdim gozlerim kipkirmiziydi ama ben sadece bekliyordum ve sonunda doktor cikti merakla yanina gittik ve..
nasil gidiyo ? hikayem kurmaca ama karakterle ilgili ozelliklerin bazilarini kendimden verdim. ne garip bir cumle oldu ya :) neyse ben kacar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACILAR.
Actionaci cekmeyi seviyodum galiba evet o kadar aci cekmistim ki onunla yasiyodum artik hayatimin bir parcasi olmustu.