,,Bell, prosím, pojď taky." žadonil Justin už asi dvacet minut.
,,Ne, Justine, děkuju, ale jsem fakt unavená a ani bych si to neužila." odmítla jsem ho a odnesla naše talíře do dřezu. Začala jsem je umývat a Justin se opřel o linku vedle mě.
,,Notak." zaprosil a stoupnul si za mě. Rukama opatrně objal můj pas a přitiskl se na mě zezadu.
Proč jsem ho neodstrčila?
Možná, proto, že jsem čekala, co bude následovat. Jen jsem se zasmála.
,,Už jsem řekla, že ne. Jdi sám, bav se."
,,Já tam ale bez tebe jít nechci." dupnul si.
Abyste byli v obraze. Poté, co jsem dovařila, mi Justin řekl, že telefonoval s nějakým jeho kamarádem a někde tady poblíž je dnes večer party. No a teď se mě snaží přesvědčit, abych tam s ním šla.
,,Jenže já ti řekla, že nepůjdu. Včera jsme nachodili snad sto kilometrů, bolí mě nohy." zakňučela jsem. Justin se přiblížil k mému uchu a zašeptal.
,,Prosím, babe." otřel se rty o mé ucho a já se musela kousnout do rtu.
,,Justine, musím to doumývat, dej mě dolů." protestovala jsem, když se Justin rozešel k sedačce a sedl si na ni. Posadil si mě na sebe obkročmo a stiskl zesílil.
,,Ne, nepustím tě, dokud nebudeš souhlasit." řekl bez emocí. Opřela jsem se o jeho rameno loktem a podepřela jsem si bradu.
,,Tak to tu budem dlouho no, nestihneš tu party." zasmála jsem se.
,,Tak jinak." řekl a položil mě na sedačku pod sebe.
Koukala jsem Justinovi do očí, ovšem do chvíle, co jsem je musela od smíchu zavřít.
,,Justine, tohle není fér. Nemůžeš mě vydírat."
,,Jak vidíš, tak můžu," začal mě lechtat ještě víc ,,a zabírá to." brečela jsem smíchy a mé svaly vypověděly službu. Nemohla jsem dělat nic.
,,Prosím, Justine!" bolela mě bránice ze smíchu.
,,Prosím, Bello!" zasmál se Justin.
,,Co mám udělat, abys mě nechal žít!" už jsem moc nemohla dýchat.
,,Dej mi pusu." zašeptal Justin. Provokatér. On vážně čeká, že ho políbím.
,,Musíš jít ale blíž, já jsem tu uvězněná." zavrněla jsem na něj. Justinovy oči ztmavly a uchechtl se. Přibližoval se ke mně a rukama se podepřel u mých boků. Dala jsem mu ruku na tvář a druhou mu prohrábla vlasy. Dech se mu třásl a jeho oči byly hladové. Přitáhla jsem si ho blíž k sobě a lehce otřela své rty o ty jeho. Justin slastně zavrněl a já se usmála.
,,Nechal se obelstít! Už zase!" šťastně jsem vykřikla, když jsem Justina shodila pod sebe na zem vedle sedačky.
,,No to si děláš prdel!" zařval, ale já věděla, že mě za to nezabije. Doufám teda. Rozběhla jsem k sobě do pokoje.
,,To v žádným případě! Nikam mi nezdrhneš, Strewdownová! Ten polibek si vezmu, i kdybys nechtěla." zasmál se a běžel za mnou.
Má delší krok. To nemáš šanci stihnout, Bello. To já vím, ale zkusit to můžu. Vrazila jsem rukama do dveří od mého pokoje a chtěla je za sebou zabouchnout.
,,Pozdě." řekl s pobavením v hlase Justin a vběhl do dveří. Ještě za běhu mě otočil k sobě a já dopadla zády na stůl. Chytnul mi nohy a stoupl si mezi ně. Posunul mě dál na stůl a já na něm ležela úplně. Najednou se Justin objevil nade mnou a ušklíbl se.
,,Takže dobrovolně?" řekl a já se smíchem protočila očima. Jeho horký dech se odrážel od toho mého. Cítila jsem, jak Justin sjel rukama na mé boky. Nohy jsem omotala kolem jeho pasu a tím dosáhla pohodlnější pozice. Justin se dotkl prsty mé tváře a pomalu se blížil k mým rtům.
,,Tak už mě sakra polib." vzdychla jsem. Justin se uchechtl a přilepil se mi okamžitě na rty. Nechal je tam jen tak položené a já mu zajela rukou do vlasů. Udělal první pohyb a já po něm začala opakovat. Líbal mě čím dál dravěji a já ani nevěděla, jak jsme se sem dostali. Jak jsme se dostali k líbání?!
Do reality mě vrátil Justin, který mi přejel jazykem po spodním rtu a žádal si vstup. To už jsem ho musela zastavit.
,,Co kdybysme se spolu rovnou vyspali, hm?" odtáhla jsem se od něj a řekla sarkasticky. Justin sklopil hlavu k mému ramenu.
,,Takže na party jdeme, nachystej se, kotě. Za hodinu čekám." pomalu se ze mě zvedl a stihl mi dát ještě malý polibek.
Myslím, že se mi v hlavě rozezněl majáček Překračuješ hranici, holka!. Pokroutila jsem hlavou a nemotorně slezla ze stolu. Vždyť on mi to vlastně oznámil. Prostě na tu party jdu. No, tak to přežiješ, Bello. Aspoň se odreaguješ. Fajn, fajn. Jdu se chystat.
ČTEŠ
Don't Get Close To Missing Killer(cz)✔️
FanfikceDOKONČENO✔️ Co chci, to vždy dostanu. I když je to ona. Co Justin McCann Bieber chce, to dostane. Bohužel ona byla ve špatnou chvíli na špatném místě. Stane se jí to osudným? ČTI PROLOG ❤️