Serena nu este de acord cu integrarea noilor fete in grupul ei,ea considera ca doar ea alege persoanele pe care le va avea in jur si desigur prietenele ei nu au dreptul sa aleaga.Ce nu stie ea este ca va avea parte de o surpriza neplacuta care aduce tristetea in sufletele prietenelor sale.
Roxy:Fetelor am stat toata noaptea treaza si am cautat idei cum sa o facem pe Serena sa nu fie asa acra dar...
Aysha:Dar nu ai gasit nimic nu?
Roxy:Da cam asa ceva...
Misty:Nu fiti suparate o sa gasim o idee si pana la urma nu pe voi e suparata.
Layla:Am eu o idee ce spuneti daca am da diseara o petrecere pentru ea.
Miranda:Super idee eu ma ocup de racoritoare.
Layla:Eu de decoratiuni.
Roxy:Eu voi impartii invitatiile iar Aysha se poate ocupa de muzica.
Miranda:Ma duc sa sun cativa prieteni,sunt foarte draguti.
Aysha:Haideti la treaba fetelor,pregatesc acum muzica apoi o voi tine pe Serena departe de apartament ca sa nu banuiasca nimic.
Serena povesteste:
Stiam eu ca fetele noi sunt prefacute,spuneau ca vor sa fim toate prietene dar in loc de asta m-au dat la o parte,asa zisele mele prietene mau parasit.Macar Aysha a ramas langa mine.
Aysha:Serena esti gata?
Serena:Da, dar unde mergem?
Aysha:In mall sa ne cumparam tinute noi.
Aysha povesteste:
Ma bucur ca Serena este bine dispusa si nu banuieste nimic de petrecere si ,acum sper ca va fi gata pana la 7 ca nu se poate tine o petrecere fara sarbatorita.
Serena:Ce spui de rochia asta?
Aysha:Este minunata Serena si se potriveste perfect cu pantofii aia rosii de la magazinul tau preferat,ma duc sa vorbesc cu vanzatoarea ca ramai imbracata cu ea si mergem sa luam pantofii.
Este perfect Serena este bine dispusa si rochia asta ii vine perfect ,rosie fara bretele cu spatele gol si pana la fund cu tocurile ei rosii de 15 cm decupate arata demential sigur o sa le suceasca mintile baietilor de la petrecere.
Spre deosebire de Serena am ales o bluza turcoaz cu buricul si umarul gol, cu maneci pana la coate si o pereche foarte scurta de pantaloni,toata tinuta fiind asortata cu o pereche de bascheti cu platforma de 10 cm.
In drum spre Magix totul a fost superb am ras,am facut glume pe seama baietilor care se impiedicau si se balbaiau cand ne vedeau.
Am ajuns in fata usii apartamentului iar cand Serena a intrat toata lumea a strigat Surpriza!
Serena:Ce inseamna asta?
Aysha:Este o petrecere pentru tine.
Serena:A cui a fost ideea?
Layla:A mea!Am vrut sa...
Serena:Sa ma faceti de ras dupa ce mi-ati furat prietenele?
Misty:Am vrut sa ne imprietenim.
Serena:Facandu-ma de ras nu ve-ti fi prietenele mele!
Roxy:Serena inceteaza faci pe toata lumea sa se simta prost,petrecerea este pentru tine ca sa te facem fericita si sa fim toti prieteni.
Serena:Atunci voi pleca sa nu va mai stric distractia.
Miranda:Serena stai!Ai inteles totul gresit.
Serena:Voi ati inteles gresit.Acum ma scuzati.
Roxy povesteste:
Imi pare rau ca petrecerea nu a decurs asa cum ne asteptam,dupa ce Serena a plecat petrecerea sa terminat,lucrul care ma supara este faptul ca ne-am certat cu ea sigur nu vom putea vorbii curand cu ea.
In timp ce incercam sa imi pun ordine in ganduri directoarea Amalia ne-a chemat urgent la ea in birou.
Ce sa intamplat oare?
****
Nota:Acesta este capitolul 3 am incercat sa fiu mai exacta in descrieri si sa arat mai mult din sentimentele fetelor.
De ce credeti ca directoarea Amalia le-a chemat pe fete in birou?
Va multumesc tuturor pentru voturi si pentru faptul ca in fiecare zi numarul cititorilor creste.Voi ma inspirati sa scriu in continuare.
CITEȘTI
Magie si razboi
Novela JuvenilSe da o lupta...intre bine si rau,unde sase fete sunt puse fata in fata cu cel mai mare pericol din lume...Fortele Intunericului. Ajutate de sase razboinici,vor lupta. Oare puterile lor vor fi de ajuns?Vor trebui sa sa se schimbe? Vor fi sa...