Chapter twelve

189 11 2
                                    

A month later

,,Mám pro vás důležité oznámení" začne trenér zatímco my se opíráme buď o hokejky, mantinel nebo někteří sedí na střídačce. ,,Protože za měsíc hrajeme první zápas a protože máme v týmu hodně nováčků" odmlčí se a pohledem zabloudí ke mě. ,,Jsem se rozhodl, že by vám prospělo soustředění, což znamená, že v pondělí budete mít všichni všechno sbaleno a přesně v osm budete před školou. Dotazy?" založí si ruce na prsou a všechny nás přeměří pohledem.

,,A kam to vlastně jedeme?" zeptá se po chvíli ticha Niall.

,,Vybral jsem město, které má dobré zkušenosti s hokejem a to Pittsburgh" někdo obdivně hvízdne jinak nikdo nic neříká.

,,A jak dlouho tam budeme?" zeptá se pro změnu Liam stojící vedle mě.

,,Měsíc a jakmile přijedeme domů, tak další den bude náš první zápas" odpoví trenér bez sebemenších emocí.

,,A kolik to bude stát?" ozve se za mnou.

,,Hradí to škola. Ještě něco?" všichni zakroutí hlavou v záporu a odebereme se do šaten.

****

Friday 8 am

,,Doufám, že s tebou můžeme na dnešní párty počítat" obejme mě Louis kolem ramen a společně jdeme do třídy.

,,No to nevím. Musím zařizovat věci ohledně toho soustředění" pokrčím rameny a sednu si do lavice vedle Harryho.

,,Hey" pozdravím s úsměvem.

,,Harry Viky nechce jít večer ke mě" Louis se pokusí zafňukat a sedne si před nás.

,,A kdo by chtěl" po tomhle se všichni začneme smát.

,,Ha ha" ironicky protočí Louis očima a začne psát esemesky na mobilu.

,,Myslíš to vážně?" otočí se na mě Harry a já začnu listovat v sešitě.

,,No asi jo. Musím toho ještě hodně zařídit" lehce se usměji.

,,No tak Vik. Musíš jít a pořádně si to užijeme" začne šeptat, protože učitelka vešla do třídy.

,,Ještě uvidím" mrknu na něj a začnu dělat, že něco dělám.

,,V osm tě vyzvednu" usměje se.

,,Tak když máte potřebu tolik mluvit, tak pojďte k tabuli pane Stylesi. Vyzkouším si co umíte" při poslední větě se celá třída začne smát a já taky. Mezitím co se Harry snaží udělat dojem na šedesátiletou učitelku angličtiny, si sepisuji seznam co všechno budu potřebovat.

,,Co děláš?" objeví se na místě, kde normálně sedí Harry, Niall.

,,Co ty tu děláš?" šeptnu a dál píšu, aby si učitelka myslela, že něco dělám.

,,Můžeš hádat proč mě vyslali" ušklíbne se a prohrábne si vlasy.

,,Můžete poděkovat Harrymu" usměji se a hotový seznam si založím do sešitu. Když se podívám na Nialla má na tváři vítězný úsměv.

****

Sakra! Podívám se na mobil a zjistím, že mám pouze deset minut než pro mě Harry přijede. Rychlé sprchy už mám natrénované, takže si pouze zopakujeme to co pokaždé. Sprcha mi zabere pět minut a já si ještě pořád v ručníku začnu vybírat oblečení. Pustím si k tomu písničky a tancuji přitom s crop topem v ruce. Přestanu až když uslyším něčí smích a Angela to není. Prudce se otočím a o futra dveří se opírá Harry?!

Ice Hockey || H.S. | P.E.Kde žijí příběhy. Začni objevovat