Album s názvem Illuminate

51 4 3
                                    

Když jsem se ráno probudila, Shawn vedle mě neležel. Tak jsem se oblékla a upravila trochu vlasy. Sešla jsem dolů a hledala Shawnyho. Nějak se mi podařilo najít kuchyň. Když jsem vešla, všimla jsem si, že Shawny chystá snídani.

"Ale ty už jsi vzhůru?"

"Jo, před chvílí jsem se vzbudila"

"Chtěl jsem tě překvapit snídaní do postýlky"

"Promiň, neměla jsem vylízat z postele" usmála jsem se na Shawna.

"To nevadí, tak se napapáme tady"

Hezky se na mě usmál a políbil mě. V ten moment se otevřely vchodové dveře. Vůbec jsme je neslyšely, protože jsme se akorát hlasitě smáli. Když jeho máma a sestra vešly do kuchyně zrovna jsme k sobě byli přilepení.

"Shawne?" řekla zaskočeně jeho máma, když viděla že je doma s holkou, která má na sobě jen triko.

"Mami? co tady děláte tak brzy" odpověděl Shawn nervózním hlasem a podíval se na mě.

"Nejsi ty ta slečna od vedle?" zeptala se mě jeho máma.

"Eh... ano jsem" vykoktala jsem ze sebe.

"To jsem ráda" řekla a oddychla si.

Shawn a já jsme se na sebe jen zmateně podívali a odešli jsme do jeho pokoje.

"Teda, tvoje máma mě vystrašila"

"To mi povídej, nečekal jsem že by přijeli tak brzo"

"Zajímalo by mě ale co myslela tím to jsem ráda"

"To mě taky, to snad měli v plánu nás dát dohromady?"

"Možná asi jo"

"Tak to se nemuseli ani snažit, protože mě si padla do oka hned jak jsem tě prvně uviděl"

"Já tě mám ráda trochu déle než ty mě, jelikož jsem tvoje velká fanynka, ale nepřemýšlela jsem o tom, že bychom se někdy setkali"

"Miluji tě Lucy, děj se co děj vždycky budu s tebou"

"Taky tě miluji Shawny, nikomu tě nedám"

"Tak se obleč zajdeme do studia, volal mi Andrew že má nové songy a informace o turném"

"Tak jo"

Tak jsem se oblékla, sedli jsme do auta a jeli do studia. Když jsme konečně našli Andrewa řekl nám nějaké informace jak asi bude probíhat turné a jaké města a země navštívíme. Dal nám texty k písním s tím, že se je mám naučit a zazpívat. Celý den jsme tedy strávili ve studiu. Byla to nezapomenutelná vzpomínka. Večer jsme se spolu rozloučili, políbili na dobrou noc a šli domů. 

*O několik dní později*

Byl krásný den a se Shawnym jsme měli jít do studia. Naše společné album bylo hotové. Oba jsme měli velkou radost. Dnešním dnem bylo album Illuminate vypuštěno do světa. Když jsme se byli podívat na sociální sítě byl velký ohlas, lidem se písně líbily. Bylo skvělé vědět že to má takový ohlas, jen za 2 hodiny naše album vidělo přes 200 miliónů lidí. Andrew byl víc než spokojený. 

"Jsem na vás dva tak pyšný, odvedli jste skvělou práci"

"Díky Andrew" ozvalo se od nás obou.

"Tak a za týden vyrazíte na turné"

"Nemůžu se dočkat"

"Já taky ne" přidal se Shawny a usmál se na mě.

Večer jsme si zašli do kina a povídali si o turné a dalších věcech. Večer mě doprovodil domů, políbil a šli jsme domů. Já jsem nemohla usnout tak jsem hrála na kytaru. Vůbec jsem si neuvědomila, že Shawn má pokoj naproti tomu mýmu. Nevšimla jsem si že mě Shawn pozoruje, dokud mi cosi nehodil do okna. Usmáli jsme se na sebe, já položila kytaru, otevřela okno a povídali si.

*O týden později*

Bylo krásné ráno, věci jsem měla sbalený, i kytaru. Všechny věci jsem měla zařízené, měla jsem i předtočené videa na youtube. V restauraci jsem pověřila nejspolehlivějšího člena personálu aby místo mě vedl restauraci, když budu na cestách a mámu poprosila aby to přišla občas zkontrolovat a dala mi vědět. Kolem poledne se u mě zastavil Shawn a pomohl mi naložit všechny věci do auta a vyrazili jsme na letiště. Po nějaké době jsme si konečně nasedli do letadla a vyrazili do první země. Naše první zastávka byla Paříž. Shawn si chtěl město prohlédnout a tak jsme přiletěli o den dřív.  Spolu jsme se procházeli po paříži, zkoušeli jsme tamní kuchyni a šli na Eifelovku. Den jsme si užili maximálně jak to šlo. Když jsme však přišli zpátky na hotel, zjistili jsme že pokoj ve kterém měl být Andrew byl vytopený a tak se tam nedalo spát. Zeptala jsem se Shawnyho jestli by mu vadilo kdybych byla s ním na pokoji, okamžitě s tím souhlasil a tak jsem nabídla Andrewovi svůj pokoj. Byl rád jelikož by si musel hledat jiný hotel v okolí. Bylo docela pozdě tak jsme šli už na pokoj. Chtěla jsem si jít už lehnout,jelikož jsem byla hodně unavená, tak jsem zamířila k pohovce. V tu chvíli mě Shawn zarazil, vzal do náručí a odnesl k němu do postele. Neměla jsem námitky a tak jsem jako hodná holčička zůstala ležet a přitulila se k němu a usnula.


Doufám že se část líbila :-)

Illuminate World TourKde žijí příběhy. Začni objevovat